//

Programma wil niet verwijderd worden door Installer

Programma wil niet verwijderd worden door Installer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had gisteren Modplayer geïnstalleerd via Installer 4. Nadat bleek dat het iets anders was dan ik dacht probeerde ik de applicatie te verwijderen. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-08-08, 12:33
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard Programma wil niet verwijderd worden door Installer

Ik had gisteren Modplayer geïnstalleerd via Installer 4. Nadat bleek dat het iets anders was dan ik dacht probeerde ik de applicatie te verwijderen. Dit gaat prima volgens Installer, echter staat hij nu nog steeds operationeel op mijn springboard. Ik heb hem al nogmaals geïnstalleerd en gepoogd te verwijderen, maar dit gaf hetzelfde resultaat.

Iemand een idee hoe ik handmatig de applicatie kan verwijderen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-08, 14:42
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

je zal hem ff handmatig uit je iPhone moeten verwijderen, hij staat in Applications.
ik had namelijk hetzelfde probleem...
je kan in je iPhone via ssh of usb. kijk in de wiki bij WinSCP voor ssh of iPhoneBrowser via usb, tenminste als je dat nog niet gebruikte.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 12-08-08, 15:35
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

ik had hetzelfde probleem met nog een paar apps, sommige apps die niet geinstalerd kon worden stonden zelfs nog steeds op me springboard, en zoals verwacht doen ze het niet eens, heb met poof die apps onzichtbaar gedaan
  #4  
Oud 12-08-08, 15:40
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junero Bekijk bericht
ik had hetzelfde probleem met nog een paar apps, sommige apps die niet geinstalerd kon worden stonden zelfs nog steeds op me springboard, en zoals verwacht doen ze het niet eens, heb met poof die apps onzichtbaar gedaan
kijk anders eens hier dan kun je met winscp de app verwijderen (niet vergeten in Cydia, OpenSSH te installeren mocht je WinSCP gaan gebruiken)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: TV-programma's worden automatisch verwijderd ZjoZke Muziek, foto & video 0 22-08-10 17:07
programma's worden verwijderd bij synchroniseren Kitte iPhone Apps 7 23-05-10 14:13
photos op springboard maar kan niet verwijderd worden -openssh- Gabriel Antonyo Jailbreak apps en thema's 4 09-11-09 11:52
foto's worden niet verwijderd Reloader iTunes 0 04-05-09 10:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:48.