installer 4 repo howto discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een installer 4 repo op te zetten en vraag me af of meer mensen hier tegen aan lopen de repo is werkend krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer 4 repo howto
Ik probeer een installer 4 repo op te zetten en vraag me af of meer mensen hier tegen aan lopen
de repo is werkend krijg ook netjes de info te zien van de repo houder zelf een package toevoegen met de regenerate.php werkt niet maakt niet uit welke zip file ik gebruik hij kan hem niet adden omdat die de Install.plist niet kan extracten... de voorbeeld packages kan die wel toevoegen maar ook dan zie ik ze niet terug in de installer met de debuger aan zie ik wel de xml code. maar dus niet de extra catergorie in installer 4 heeft iemand tips? Alex, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iFoneguide Installer Repo voor firmware 2.0 nu beschikbaar | ArB | Jailbreak apps en thema's | 64 | 05-09-08 18:18 |
installer souce repo zien/backup | Tieme | Unlock [archief] | 5 | 12-06-08 21:08 |
installer update experimentele repo ifoneguide | danieldereus | Archief | 1 | 06-05-08 00:17 |
Lijst met Installer Repo's | Charles Nasi | Archief | 1 | 01-03-08 13:27 |
|
|