iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Elke app. sluit direct! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/19330-elke-app-sluit-direct.html)

basboy 18-08-08 10:54

Elke app. sluit direct!
 
Heb gister mijn iPhone omgezet naar de nieuwe firmware 2.0.1
Alles werkte enzo tot net, eigenlijk elke applicatie die ik open, wordt direct weer gesloten en kom ik weer bij het mainbord!!
Alleen de nieuwe geinstalleerde apps, de standaard apps van iPhone werken nog gewoon! :confused:

slodo 18-08-08 10:57

hier zijn al meerdere topics over, maar goed.
probeer eens een harde reset:
home en sleep button in tegelijk in drukken (ongeveer 10 seconden) als de iphone uit gaan de home button los laten. (het duurd wel iets langer tot je iphone aan gaat dan normaal)

basboy 18-08-08 11:12

Dat werkt niet,
ja ik zag iets over een build versie.. en dus moet ik restoren, is dat hetzelfde als een herstel?

Moet ik hem dan weer unlocken en jailbreaken etc etc :eek:

slodo 18-08-08 11:13

ja een restore en herstel zijn het zelfde. en dan moet je idd ook weer gaan unlocken en jailbreaken, maar dat is niet moeilijk

basboy 18-08-08 11:15

Niet moeilijk maar duurt wel even... waarom zou dan na het herstel wel de nieuwe build erop staan en dan gister niet?

basboy 18-08-08 13:07

GVD! :O net alles opnieuwe gedaan, weer doen die app store apps t niet meer na een tijdje!

Hunter 18-08-08 13:11

Na een herstel moet je je iPhone als een nieuwe configureren in iTunes.
Anders kun je idd probs krijgen met bepaalde rechten.
Als het lukt om Bossprefs te installeren kun je je "User Dir Permissions" herstellen.
Te vinden onder "More" in Bossprefs.

basboy 18-08-08 13:25

Had ik allemaal gedaan, gelukkig had ik maar 2 apps gedownload pas.
Deze heb ik verwijderd en opnieuwe geinstalleerd (alleen de apps)
en nu doen ze het wel.. :p voorlopig

Lorsk8 18-08-08 14:10

Wat bij mij ook werkte:
Settings > General > Reset > Reset all settings
Het verwijdert geen data/media maar hersteld je settings.

Binkey01 18-08-08 15:00

Ben ik dan ook de mailsettings kwijt?!?!?! of alleen de applicatie settings?

Echter alles wat hierboven staat heeft bij mij het probleem niet opgelost. Ik heb al een paar keer alles van me telefoon afgegooit en alles inclusief firmware (2.0 en 2.0.1) er opnieuw opgezet.

Dan werken de meeste applicaties een paar dagen en dan uit het niets stoppen ze en krijg ik de melding "het programma xxx kan niet worden geopend"

Rara politie pet :)

Ik laat het er inmiddels bij want steeds alles er af en er weer op schiet ook niet op!

basboy 18-08-08 20:43

Oplossing!!
 
Ik heb de oplossing gevonden!!!
Daarnet werkte ze WEER NIET!! :mad:
Even op youtube een filmpje bekeken hoe te fixen ZONDER restore!

Je moet een applicatie van de app. store verwijderen, 1tje maar.
Daarna ga je naar de app store en download je dezelfde app.
Laat hem installeren, niets anders doen.
Als dat is gedaan, klik je op die applicatie en ze zullen allemaal weer werken!!!

Grrrr op naar Firmware 2.1 :mad:

basthijssen 08-07-09 22:27

Ik heb het nog steeds bij OS 3.0


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.