iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Net gejailbreaked met Quickpwn, maar kan nu geen installer vinden! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/19380-net-gejailbreaked-quickpwn-maar-geen-installer-vinden.html)

Vigoroso 18-08-08 17:22

Net gejailbreaked met Quickpwn, maar kan nu geen installer vinden!
 
Ik heb net mijn iphone 3g gejailbreaked met QuickPwn,
alles ging perfect en heb Cydia eropstaan..

Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar via cydia, installer te installeren..
Ik heb het hele forum afgezocht maar ik kan het egt niet vinden..

Please help? :o

ControlSje 18-08-08 17:27

Als je in Cydia de "Community sources" installeerd zou je de Installer in Cydia moeten kunnen installeren.

EDIT
Sorry mijn fout. De update b5 staat in de package die ik gaf, maar dat is een package van de van de Installer zelf.
Ik heb hem oorspronkelijk geinstalleerd met een source die niet meer werkt.


jeffreyk 18-08-08 18:38

anders moet je een andere firmware met cydia en installer instaleren

anders moet je deze instaleren:
Michael's custom met Installer en Cydia (eest een backup van je iphone maken)

succes:cool:

Vigoroso 18-08-08 18:38

Whaaaaaa, heb net gejailbreaked, zou wel gek zijn om 't nog een keer te doen haha :P

Iemand anders nog een idee om installer te installeren?

jeffreyk 18-08-08 19:21

anders is er geen andere manier om installer te krijgen mischien dat jij een source vindt die wel werkt bij cydia maar de kans is klein

succes verder met je zoek tocht:cool:

bababakkus 18-08-08 19:29

ik zou het lekker bij cydia laten, installer heeft (nog) niet echt veel te bieden en loopt veel vast na de nieuwe update

Twister 18-08-08 20:03

heb net mijn ook met QuickPwn gejailed, mar hoe moet ik nu men thema's enz veranderen?
Ik dl ze, maar vind niet of hoe ik ze kan laten werken? iemand een idee?

Ben totaal nieuw op dit :/

jeffreyk 18-08-08 20:21

je moet winterboard downloaden via cydia maar op welke firmware zit je

bababakkus 18-08-08 20:21

heb je winterboard?

@jeffrey k je was me net voor

jeffreyk 18-08-08 20:21

beter 2 die de zelfde tip geven dan 1

Twister 18-08-08 20:33

ik zit op 2.01 firmware
heb net winterboard gdl, en nu zie ik het dat ik het kan veranderen, dus als ik dan via cydia thems en al dl, dan kan ik via die tool het activeren?

jeffreyk 18-08-08 20:40

ja dan moet je via winterboard die thema activeren door er 1 keer op te klikken en de andere thema moet je deactiveren door op de thema te klikken die je eerst had

en dan moet het lukken veel succes verder;)

Twister 18-08-08 20:46

ok thx jeff, werkt prima nu, is er ook een mogelijkheid thema's en dergelijke er handmatig op te zetten? dus een achtergrond voor achter mijn icoons enz... ?

jeffreyk 18-08-08 20:53

niet via winterboard zelf maar je kan wel die achtergrond weglaten van die thema ie je aangevinkt hebt(dus dan behouw je de achtergrond van die thema ervoor) je kan ook via de computer je eigen themas erop zetten (dan moet je openssh op je iphone hebben en moet je winSCH downloaden op je iphone

jeffreyk 18-08-08 21:38

sorry winsch moet je downloaden op je pc en openssh moet je op de iphone downloaden

Succes

bababakkus 18-08-08 22:02

ik heb in mijn winterboard een appje user wallpaper waarbij ik de wallpaper die ik gekozen heb in instellingen op mijn springboard heb staan..... dus gewoon je wallpaper die jij wilt instellen in je afbeeldingen stoppen, instellen als achtergrond en bij winterboard user wallpaper aanvinken Voila :)

jeffreyk 18-08-08 22:06

Oja ik zie het nou ook staan sorry


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.