SMS vraag discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, Ik heb net 5 dagen geleden mijn Iphone geimporteerd uit Amerika, gewoon de 2G versie. Ik heb hem gejailbreaked en unlocked naar fw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS vraag
Hallo daar,
Ik heb net 5 dagen geleden mijn Iphone geimporteerd uit Amerika, gewoon de 2G versie. Ik heb hem gejailbreaked en unlocked naar fw 2.0 en gebruik hierbij Cydia. Nu heb ik een al een aantal applicaties geinstalleerd maar ben ik benieuwd of de applicatie die ik zoek ook bestaat. Het gaat nl. om dit: Is het ook mogelijk om dit scherm als sms scherm te krijgen, zodat je net als bij een gewone telefoon 3x moet klikken op abc om de c te krijgen? Bvd voor jullie info |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee die heb ik nog niet gezien.. Maar waarom zou je dat willen? Het toetsenbord is even wennen, maar werkt dan veel makkelijker.
|
|||
|
|||
Ik was zomaar benieuwd of dit er was, en wou dan eens kijken of dat handig werkte, toch bedankt!
|
|
||||
|
||||
zou wel gaaf zijn als dit bestond
|
|||
|
|||
je kan btw beter gewoon screenshot maken in je iphone ziet er netter uit
|
|
||||
|
||||
ze zijn met zo´n applicatie bezig ik weet alleen niet wanneer het uitkomt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS Vraag | mac11 | iPhone algemeen | 2 | 16-06-10 15:58 |
Sms vraag | Nv22 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-03-10 15:33 |
vraag: hoe kan ik men sms woordenboek uitzetten | suzuki62 | Archief | 11 | 30-08-08 15:29 |
SMS vraag | Jasn | Archief | 1 | 18-04-08 20:21 |
|
|