iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Thema's aanpassen lukt maar soms (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/19467-thema-s-aanpassen-lukt-maar-soms.html)

GoReTeX 19-08-08 15:22

Thema's aanpassen lukt maar soms
 
Hallo allemaal,

ik heb ondertussen een hoop gelezen en geleerd op dit forum.
Echter stuit ik nog op een aantal problemen met het installeren van thema's, achtergronden en icoontjes.

Ik gebruik van Cydia, Intaller en Customize.
Custumize gebruik ik het meest omdat ik met die andere twee wel wat kan downloaden, maar totaal geen idee heb hoe het toe te passen op de Iphone.
Nu heb ik hier nergens een goede omschrijving kunnen vinden van Costumize... hoe de werking ervan is en hoe precies de thema's, wallpapers en icoontjes te gebruiken die customize aanbied.

Bij één thema, te weten 'Buuf2' is het wel gelukt om deze toe te passen, mijn batterij ziet er anders uit, ook zijn de meeste icoontjes aangepast. Echter blijft de achtergrond zwart, en deze zou volgens mij ook aangepast moeten worden.

Mijn vraag dus:

Is er iemand die eens haarfijn uit kan leggen hoe het nu precies werkt met die thema's, wallpapers en icoontjes. Hoe te downloaden en waarmee. Hoe te installeren en waarmee.

Alvast bedankt!

iMario 19-08-08 17:23

in Installer en Cydia kun je thema's downloaden en dan gebruiken met WinterBoard (natuurlijk eerst WinterBoard installeren)
met Customize kan je wel een thema zetten maar je krijgt geen achtergrond. daar zal binnenkort wel een update voor komen....

GoReTeX 19-08-08 18:55

Hoi Mario,

bedankt voor je reactie, kun je mij misschien uitleggen hoe het installeren van Winterboard in zijn werk gaat.(of een goede link?)
En hoe het dan vervolgens werkt om daarmee een theme te installeren?

FleavKe 19-08-08 19:26

hmm...
ik ben die saaie zwarte achtergrond dus ook beu. Maar ik snap er niks van hoe ik dit allemaal moet doen. Moet ik mijn Iphone Jailbraken? Want winterboard en Costumise vind ik niet in de applestore.

GoReTeX 19-08-08 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FleavKe (Bericht 172535)
hmm...
ik ben die saaie zwarte achtergrond dus ook beu. Maar ik snap er niks van hoe ik dit allemaal moet doen. Moet ik mijn Iphone Jailbraken? Want winterboard en Costumise vind ik niet in de applestore.


Wel even jailbreaken inderdaad :rolleyes:

iMario 19-08-08 20:11

gewoon WinterBoard opzoeken in Cydia. zoek ook op het forum naar ''winterboard'' en je zal wel wat functies erover vinden wat het alemaal kan:)

Fasty 20-08-08 22:44

ha heerlijk die zoek functie meteen gevonden. Dan maar even wachten op een update. Heb eerst ook met winterboard gewerkt. maar customize gaat veel makkelijker.

Weet alleen iemand meschien waar die deze thema's zet in de IFone :)
(root)

iMario 20-08-08 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fasty (Bericht 173899)
ha heerlijk die zoek functie meteen gevonden. Dan maar even wachten op een update. Heb eerst ook met winterboard gewerkt. maar customize gaat veel makkelijker.

Weet alleen iemand meschien waar die deze thema's zet in de IFone :)
(root)

Library/Themes :)

Fasty 21-08-08 06:38

humm die van winterboard kan ik hier vinden. Maar die van customize niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.