iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Customize voor een leek ( leken ) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/19626-customize-voor-leek-leken.html)

rammsteinbe 21-08-08 03:38

Customize voor een leek ( leken )
 
Hallo beste slimmere mensen als ik,

ik heb een Iphone 1ste generatie firmware 2.0 met unlock en jailbraik...
Ik begrijp nog steeds niets wat jullie hier allemaal neerpennen, echt gewoon weg niets...
Ik heb al een week geleden customize 2.1 en winterboard geinstaleerd via cydia. Summerboard vind ik nergens meer terug in cydia...

Ik kan niets veranderen, niet mijn wallpaper, niet mijn sms sounds, geen iconen, enz...
Wel ben ik super fan van the transformers en heb al enkele theme's ervan gevonden. Maar wat ben ik ermee...?

Heb al veel geprobeerd maar ben bang dat ik ergens te ver ga en zo mijn Iphone naar de *** help...

Wie helpt mij?
mailen kan naar rammsteinbe@yahoo.com
tel of sms : 0476/59.62.69
eventueel thuis les geven : ben van antwerpen centrum ( bier ŕ volonté )
en ja via dit forum ook oké!!

Sorry ik ben misschien een lastige klant maar qua informatica en consorten ben ik een dikke nul!!

bij voorbaat bedankt, groeten,

Jenet Bertrand

rammsteinbe 21-08-08 03:40

Beste,

nog eens ik, Bertrand dus
graag had ik ook geweten hoe men ringtones kan toevoegen langer dan 30 sec... en eventueel de sms sound veranderen... Heb momenteel een apple pc en laptop vista... Maar de laptop gaat de deur uit soon...

Greetz
Jenet B

jeffreyk 21-08-08 08:27

als je cydia heb? dan kun je winterboard downloaden!!

daar kan je wel alles aanpassen

en ik weet geen programma voor mac, maar wel voor windows dat programa heet Winsch (alleen dan moet je openssh op je iphone hebben)
dit programa is om ringtones en meer, aan te passen op je iphone;)

succes

onair 21-08-08 08:48

Ringtone's kunnen wel zeker langer dan 0,30 seconde.
Ik heb er zelfs een in gezet van vier en halfe minuut gewoon via itunes.
Wat themas betreft kijk op het forum daar staat alles over hoe en waar je de mappen in moet zetten.

rammsteinbe 21-08-08 12:11

Beste jefryek,

wat bedoel je met openssh?
Ik heb winterboard op mijn iphone staan...
Als ik customize open blijven de volgende opties licht grijs en niet te gebruiken : smb preferences en freebeoard preferences...
Ik heb nu via theme browser transformersnew en transformerssoundset geinstaleerd. Maar deze komen in de groep themes en niet in de groep local themes. Ik kan ze ook niet importeren via import smb themes...
Wel sommige boards die ik via cydia instaleer kan ik importeren, maar daar kan ik alleen het wallpaper van mijn iphone veranderen. Voor de rest krijg ik telkens in " customize images/sounds " de original backup iconen/sounds...
Thx

rammsteinbe 21-08-08 12:12

Beste onair,

heb al via itunes geprobeerd maar het lukt echt niet, ja enkel tot max 30 sec.
Ik heb dat van die mappen al vele malen gelezen maar begrijp er echt niets van..
Sorry

Greetz

onair 21-08-08 14:06

Oké, laten we zeggen dat je een thema op je pc heb staan voor de iphone.
De thema zit in een map met daar in allerlei mappen.
Met daar weer in elke keer een icon of enkele geluidsbestandjes.
Kopieer de helle map de (thema dus)
Naar je iphone dit doe je met WinSCP.
1 start WinSCP op van af je pc.
(je weet hoe dat in zijn werk gaat WinSCP Kijk anders even op het forum).
2 in WinSCP klik je aan de rechter kant boven in op
Private/var/mobile/library/Customize2 oké je bent er zet in deze map het theme die je wilt instaleren die je dus nu op je pc heb staan.
Dit doe je van af de linker kant even op te zoeken waar je jouw thema heb staan op jou pc
Als je de map ziet staan sleep hem dan gewoon mee naar de Customize2 map.
Als je dat doet nog niet op kopiëren drukken maar druk eerst even op Overdrachtinstellingen
Dan op configureren dan weer op Overdracht en dan vink je rechten instellen aan.
En dan zie je een nummer staan zo iets van 0755 verander dit in 0775 zo je bent klaar druk nu op ok en kopiëren.
Ga nu in je iphone naar customize en daar druk je op Theme Browser en daar staat je thema druk er op en als dat klaar is zet je iphone helemaal uit en dan weer aan.
Nu zou je jou thema moeten zien.
Ik heb het hier wel over iphone thema’s voor cusomize2 die je in cydia download.
Ik hoop dat je hier wat mee kan het is niet zo moeilijk als je het eenmaal weet.

FleavKe 02-10-08 15:44

ik heb eigenlijk ook nog een probleemke...

Als ik een thema wil browsen via customize, krijg ik de volgende melding ...

"Customize could not find the required files to run offline. Go online and run Customize to update the files"

Dus blijkbaar ben ik offline... maar ik heb toch een goede internetverbinding. Safari enz werken wel goed.

Waarschijnlijk weer een domme vraag... maar waaraan ligt dat?

grtz

SieteNL 02-10-08 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FleavKe (Bericht 201161)
ik heb eigenlijk ook nog een probleemke...

Als ik een thema wil browsen via customize, krijg ik de volgende melding ...

"Customize could not find the required files to run offline. Go online and run Customize to update the files"

Dus blijkbaar ben ik offline... maar ik heb toch een goede internetverbinding. Safari enz werken wel goed.

Waarschijnlijk weer een domme vraag... maar waaraan ligt dat?

grtz


Heb precies hetzelfde probleem

onair 02-10-08 17:50

Cydia werrkt niet met firmware 2.1 wat je ook doet.

truckdiver 02-10-08 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onair (Bericht 201210)
Cydia werrkt niet met firmware 2.1 wat je ook doet.

tuurlijk werkt die wel :eek:
is de vervanger voor installer die het slecht doet op 2.1


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.