//

Last FM Scrobble op 2.0

Last FM Scrobble op 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Iets waar ik zelf heel erg op aan het wachten was voordat ik ging upgraden naar 2.0, de mogelijkheid om je itunes tracks te scrobblen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-08, 16:55
Vlex Vlex is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard Last FM Scrobble op 2.0

Iets waar ik zelf heel erg op aan het wachten was voordat ik ging upgraden naar 2.0, de mogelijkheid om je itunes tracks te scrobblen.



Scrobble - Last.fm Scrobbling on the 2.0 firmware - iPhone Forums at ModMyiFone.com - iPhone | iPod Touch, news, apps, themes.

Ik ga maar eens upgraden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-08, 16:57
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Is dit met de Appstore versie van de applicatie?
  #3  
Oud 21-08-08, 17:18
Vlex Vlex is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Nee, want via de appstore versie mag er niks op de achtergrond runnen. Dus dan wordt scrobblen een beetje lastig
  #4  
Oud 23-08-08, 11:14
Mhuberts Mhuberts is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Veghel
Berichten: 24
Standaard

er is toch een versie van Last.fm voor in de US app store te krijgen, ik dacht dat je daar wel mee kon scrobblen
  #5  
Oud 23-08-08, 11:29
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Last.FM is in een aantal app stores te verkrijgen. Het heeft dus gelukkig niets met het niet toestaan van achtergrond processen te maken. Ik heb gelezen dat men bezig is dit programma voor meer app stores beschikbaar te maken....kwestie van geduld hoop ik.
  #6  
Oud 23-08-08, 11:42
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nee de appstore apps kunnen NIET scrobblen want achtergrond processen werken NIET. Dit zal ook nooit verscheinen behalve als apple de SDK aanpast. Dit kan dus nu alleen via native apps. Overigens is de maker van Pocket Touch ook bezig met een (native) last.fm versie...

Greetz, Stiruam
  #7  
Oud 23-08-08, 11:47
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

De app wordt gewoon aangeboden in de appstore. het "scrobbled" misschien niet op de achtergrond, het programma doet wel waar het voor gemaakt is. Het programma is al in 6 landen verkrijgbaar. de rest volgt. Bezoek voor aanvullende informatie de site van last.fm en zoek naar de iphone download.
  #8  
Oud 05-11-08, 12:13
jurdepur jurdepur is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Alle scrobble 3rd party apps werkte niet goed bij mij, aanmaken van een amerikaans account op iTunes is een hoop gedoe. RapidLibrary.com - Rapidshare Search engine en even zoeken op last fm ipa , veel succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.