//

TapDial verwijderen

TapDial verwijderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben wel blij met TapDial, vind het super dat ik via SB nu direct kan bellen, via Telefoon, Favorieten is het echt een gedoe, zeker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-08-08, 20:43
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Ben wel blij met TapDial, vind het super dat ik via SB nu direct kan bellen, via Telefoon, Favorieten is het echt een gedoe, zeker in de auto.
Heb wel een vraag. Het lijkt me leuk om de icoontjes bij de contacten van TapDial op het SB te wijzigen in kleine fotootjes. Weet iemand of dat kan en belangrijker nog, hoe dat moet? Alvast bedankt!

Verder ben ik op zoek naar een blue tooth protocol wat ook muziek ondersteund zodat ik via bt muziek kan luisteren en kan telefoneren. Iemand enig idee>
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-08-08, 21:42
iPhoneBitch iPhoneBitch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ridderkerk ZH
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grik Bekijk bericht
Ben wel blij met TapDial, vind het super dat ik via SB nu direct kan bellen, via Telefoon, Favorieten is het echt een gedoe, zeker in de auto.
Heb wel een vraag. Het lijkt me leuk om de icoontjes bij de contacten van TapDial op het SB te wijzigen in kleine fotootjes. Weet iemand of dat kan en belangrijker nog, hoe dat moet? Alvast bedankt!

Verder ben ik op zoek naar een blue tooth protocol wat ook muziek ondersteund zodat ik via bt muziek kan luisteren en kan telefoneren. Iemand enig idee>
Zoiets als dit? )
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0007.PNG‎ (235,6 KB, 11x gelezen)
  #23  
Oud 27-08-08, 21:47
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

ja, maar dan zonder een nieuw SB. Hoe doe ik dat?
  #24  
Oud 27-08-08, 21:58
iPhoneBitch iPhoneBitch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ridderkerk ZH
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grik Bekijk bericht
ja, maar dan zonder een nieuw SB. Hoe doe ik dat?
Ben je bekend met WinSCP? en hoe je in je telefoon komt daarmee?
Ik heb in mijn geval CallMe gebruikt, maar het princiepe is het zelfde.
ga naar je map /private/var/stash/Applications , hier staan al je apps.
Kijk goed welke apps er in staan. maak een nieuwe TapDail contact persoon aan. en kijk je je map apps welke folder er bij is gekomen. open deze, hierin zie je een bestand "Icon.png"staan. deze moet je vervangen voor een foto/gewenst icoon. als je dat hebt gedaan even springboard refreshen, kan met een programmatje of even telefoon aan en uit. en je zou voor die contact persoon nu je Custom icoon moeten zien. dit icoon kan dus vanalles zijn wat jij wilt. als je maar de icoon maten in de gaten houdt. Suc6 en post even een screen als het gelukt is. thnx
  #25  
Oud 27-08-08, 22:02
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

ga m'n best doen, heb het afgelopen 1/2 jaar veel geleerd met updaten, jailbreaken, etc. etc. maar er is denk ik een grens van waar ik uit kan komen. Laat je weten of het gelukt is, maar ik ben bang dat je ff geduld moet hebben. Heb nog nooit via pc in iphone gezeten zoals voorheen bv bij m'n imate jamin ed. daar was het simpel.....

weet je misschien ook een plan om via bt muziek te luisteren? Het staat ergens dat het in 1.2 (geloof ik) via een omweg kon, ik heb inmiddels 2.01

Hartelijk bedankt alvast!
  #26  
Oud 27-08-08, 22:09
iPhoneBitch iPhoneBitch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ridderkerk ZH
Berichten: 32
Standaard

iPhone Tunnel is heel simpel. Download en installeer http://program.iplnone.com/download/its_setup.exe
Open, run eerst iPhone Tunnel dan Winscp druk op login en klaar is kees.
  #27  
Oud 27-08-08, 22:37
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

heb winscp op pc staan, op iphone inmiddels, krijg verbinding zie allerlei mappen staan maar kan /private/var/stash/Applications niet vinden. Overigens verbreekt scp de hele tijd de verbinding en geeft aan dat m'n iphone niet binnen 15 sec reageert?? krijg hem wel weer opnieuw verbonden.
Eerste deel is dus gelukt, wil je me nog even helpen met de mappen te vinden, dan moet ook het 2de deel wel goed komen..... Ben wel onder de indruk, dat het veeeeel simpeler is dan verwacht, durfde nooit zo goed aan scp te beginnen.... Bedankt!
  #28  
Oud 27-08-08, 22:39
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

sorry, heb het inmiddels gevonden, althans de mappen..... blijkbaar te snel opgegeven.
  #29  
Oud 28-08-08, 00:19
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

maar ik kom er (helaas) niet helemaal uit

ik heb inmiddels witte icoontjes op m'n SB (althans voor diegene die ik getracht heb te wijzigen) maar fotootjes is me (nog) niet gelukt.
de foto's die ik wil gebruiken zijn van veel te grote omvang. met al m'n fotobewerkingsprogramma's heb ik getracht de omvang nar 5249 te krijgen, maar dat is niet gelukt (photoshop, corel, picasa, windows) ik krijg niet 5249. wel kan ik er een png bestand van maken in corel, maar blijkbaar moet de omvang precies goed zijn??

wil je me aub even op weg helpen. de rest gaat prima.
verder vroeg je me om een screen als het gelukt is, hoe maak ik dat in godsnaam??

ik weet, ik lijk (ben) een digibeet, maar ja.....
  #30  
Oud 28-08-08, 01:33
iPhoneBitch iPhoneBitch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ridderkerk ZH
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grik Bekijk bericht
maar ik kom er (helaas) niet helemaal uit

ik heb inmiddels witte icoontjes op m'n SB (althans voor diegene die ik getracht heb te wijzigen) maar fotootjes is me (nog) niet gelukt.
de foto's die ik wil gebruiken zijn van veel te grote omvang. met al m'n fotobewerkingsprogramma's heb ik getracht de omvang nar 5249 te krijgen, maar dat is niet gelukt (photoshop, corel, picasa, windows) ik krijg niet 5249. wel kan ik er een png bestand van maken in corel, maar blijkbaar moet de omvang precies goed zijn??

wil je me aub even op weg helpen. de rest gaat prima.
verder vroeg je me om een screen als het gelukt is, hoe maak ik dat in godsnaam??

ik weet, ik lijk (ben) een digibeet, maar ja.....
Gebruik Paint.Net Paint.NET - Free Software for Digital Photo Editing .
Open je foto vanuit bijv. Mijn Afbeeldingen met Paint.Net.
Ga naar ik dacht Image, Resize en maak hem bijv. 70x70 pixels.
Opslaan als Icon.png .
Slepen naar je iPhone en in de goede map droppen, als je het goed doet vraagt hij of je het huidige bestand wilt overschrijven, zeg ja.
Nu zou alles goed moeten zijn na een Respring van je Springboard.
Keep me posted suc6.
  #31  
Oud 28-08-08, 09:12
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Smile gelukt!

Bedankt! ik had een suffige fout gemaakt, ik heb de bestandsnaam anders genoemd dan icon maar naam.png en dat lukt dus niet. inmiddels het eerste icoontje klaar, het is nog wat te groot en niet helemaal in orde, maar het lukt en ik kom er dus wel uit.
Ben erg blij met je hulp! bedankt!
nog wel nieuwsgierig hoe ik een screen moet maken.
  #32  
Oud 30-08-08, 07:22
iPhoneBitch iPhoneBitch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ridderkerk ZH
Berichten: 32
Standaard

lock knop + home kort tegelijk indrukken
  #33  
Oud 30-08-08, 16:15
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Het is helemaal goed gekomen, hartelijk dank!
  #34  
Oud 01-09-08, 19:24
bababakkus bababakkus is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 203
Standaard

Heb de volgende vraag,

Ik heb de map voor de applications gevonden, maar hier staan mijn games niet in! ik heb namelijk zelf wat apps gedownload en die zou ik er via WINSCP in willen zetten. Moet ik dat in die map doen? ( /private/var/stash/Applications )
__________________
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi
  #35  
Oud 01-09-08, 22:05
Gary Gary is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 61
Standaard

het ging toch over, hoe tapdail te verwijderen van je scherm. app is me inmiddels gelukt maar niet die ene icoon met een telefoon erin getekend.

Gary.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotoalbums verwijderen patricia-dh Muziek, foto & video 7 13-01-12 11:53
verwijderen TimVoskamp Jailbreak apps en thema's 9 15-10-10 19:16
Windows: fotomappen verwijderen ccincin iTunes 2 13-09-10 20:07
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen alvin_silvrants Muziek, foto & video 7 27-09-09 09:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.