iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   TapDial verwijderen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/19684-tapdial-verwijderen.html)

dingemansje 21-08-08 16:44

TapDial verwijderen
 
Mensen, een vraagje (waar wellicht iemand anders al het antwoord op heeft gevonden)..

Ik heb vannacht TapDial geïnstalleerd (een programma dat icoontjes op je springboard zet, die ervoor zorgen dat als je ze aanklikt gelijk naar een bepaald contactpersoon bellen).
Eigenlijk een prima programma, maar ik krijg het niet voor elkaar om het weer te verwijderen, en zelfs niet om één bepaald contact te verwijderen. Dit is best vervelend omdat ik met mijn slaperige kop 1 of 2 verkeerde nummers bij verkeerde namen heb gezet..
Ik heb al geprobeerd om de gehele app te verwijderen uit cydia, daarna nog ge-reboot maar niets wil helpen.

Is er misschien iemand met een oplossing voor mij ??

bij voorbaat dank....

Groetjes Sjoerd

slodo 21-08-08 16:45

probeer het eens handmatig
via openssh en bijvoorbeeld winscp
ff zoeken hoe alles werkt ;)

dingemansje 21-08-08 16:51

Ja maar ik en eerlijk gezegdniet zo van het handmatige gebruik. Ik ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe en mn telefoon naar de kl*te gaat :D..
maar waar zou ik volgens jou (via cydia) geïnstalleerde apps terug kunnen vinden met winscp dan ?

slodo 21-08-08 16:53

ik denk in de map: applications

dingemansje 21-08-08 16:53

oke ik zal is gaan kijken..
bedankt !!

jeffreyk 21-08-08 17:00

en heb je het al gevonden??;)

dingemansje 21-08-08 17:05

Ja ik heb het gevonden. Echt 'appeltje eitje'.

Bedankt :D !!!!

Gary 23-08-08 13:26

Hallo Heren en dames,

Ik heb ook een soort probleem als dingemansje heeft gehad.
Jullie hebben het over applications.

Maar in welke map vind ik die? ik heb gekeken Cydia maar kan het woord applications niet vinden, wel heb je in Cydia een map Manage en daar zou je via Packages kunnen verwijderen maar heel TAPdail komt er niet in voor.

Gary

slodo 23-08-08 13:31

je moet met bijvoorbeeld openssh en winscp in je iphone gaan (dan doe je het via Wi-Fi). of je kan deze gebruiken, maar dan doe je het via usb
https://forum.iculture.nl/f8/ap...c-windows.html
en dan ga je in je iphone (dus echt op je hard disk) en daar ga je naar de map applications en daar verwijder je de app.

of wat jij nog ff kan kijken is dit:
ga in cydia naar mange- packages en daar druk je op de app die weg wilt hebben dan recht boven klikken en dan op reinstall

Gary 23-08-08 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 175867)
je moet met bijvoorbeeld openssh en winscp in je iphone gaan (dan doe je het via Wi-Fi). of je kan deze gebruiken, maar dan doe je het via usb
https://forum.iculture.nl/f8/ap...c-windows.html
en dan ga je in je iphone (dus echt op je hard disk) en daar ga je naar de map applications en daar verwijder je de app.

of wat jij nog ff kan kijken is dit:
ga in cydia naar mange- packages en daar druk je op de app die weg wilt hebben dan recht boven klikken en dan op reinstall


Hallo slodo,

ik ga het even proberen je hoort en anderen of het me gelukt is of niet.
Weet alleen niet wat openssh en winscp beteken.

slodo 23-08-08 14:53

je kan het in de wiki vinden wat het betekend

Gary 23-08-08 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gary (Bericht 175942)
Hallo slodo,

ik ga het even proberen je hoort en anderen of het me gelukt is of niet.
Weet alleen niet wat openssh en winscp beteken.

Vreemd ik heb het gedownload.
En zit nu ook letterlijk in DiskAid en als ik naar map ApplicationArchives ga, dan staat er maar echt 1 prog en dat is niet die TapDail die ik graag wil verwijderen..

Gary 23-08-08 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 175948)
je kan het in de wiki vinden wat het betekend


Vreemd ik heb het gedownload.

En zit nu ook letterlijk in DiskAid en als ik naar map ApplicationArchives ga, dan staat er maar echt 1 prog en dat is niet die TapDail die ik graag wil verwijderen..

slodo 23-08-08 15:09

maar de map heet geloof ik: applications en niet applicationsArchives

Gary 23-08-08 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 175963)
maar de map heet geloof ik: applications en niet applicationsArchives


:confused: raar in andere mappen die ik open heb gemaakt komt geen naam applications in voor.

Het zou toch niet aan mijn iphone liggen? het was een 1.1.4. en is geupdate naar 2.0.1

p.s. en in cydia komt helaas ook geen tap dail in voor.

JWVD 23-08-08 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gary (Bericht 175966)
:confused: raar in andere mappen die ik open heb gemaakt komt geen naam applications in voor.

Het zou toch niet aan mijn iphone liggen? het was een 1.1.4. en is geupdate naar 2.0.1

p.s. en in cydia komt helaas ook geen tap dail in voor.

Kijk je wel in de root partitie inplaats van de media partitie?

Gary 23-08-08 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JWVD (Bericht 176039)
Kijk je wel in de root partitie inplaats van de media partitie?


Hallo JWVD,

Het zou best kunnen dat ik in media zit.
Maar de stappen die ik moet doen wat ze uitleggen DiskAid - FAQ

Vindt ik zelf vaag, ik heb het geprobeert maar kom niet verder dan:
1. Go to "installer" iphone and add the following source.. ik weet dus echt niet waar ik tekst kan invoeren in installer dan alleen bij optie zoeken.

Ik begin me een beetje te ergeren aan Tapdailer.:D

JWVD 24-08-08 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gary (Bericht 176201)
Hallo JWVD,

Het zou best kunnen dat ik in media zit.
Maar de stappen die ik moet doen wat ze uitleggen DiskAid - FAQ

Vindt ik zelf vaag, ik heb het geprobeert maar kom niet verder dan:
1. Go to "installer" iphone and add the following source.. ik weet dus echt niet waar ik tekst kan invoeren in installer dan alleen bij optie zoeken.

Ik begin me een beetje te ergeren aan Tapdailer.:D

Tab Sources->Edit->Plusje(+) en dan daar invoeren

Gary 24-08-08 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JWVD (Bericht 176254)
Tab Sources->Edit->Plusje(+) en dan daar invoeren


Goedemorgen JWVD,

Ik heb de tappen gedaan die jij aangeeft.

Maar hij geeft error.
maar ik heb dus zitten kijken ik zie dus in eens een mapje installed package:o en heb het via daar verwijdert, het is gelukt.

maar nu heb ik een icoontje van tapdailer waar een naam onder staat en die moet offcorse ook weg.

iPhoneBitch 24-08-08 12:54

Bij mij heb ik hetzelfde probleem met CallMe.
Echter mn Dailpad en alles wat onder de knop "Telefoon" zit werkt niet meer. op het moment dat ik op "telefoon" druk, knalt hij eruit. kan dus niet handmatig cijfers invoeren en bellen. en op deze manier naar gemiste oproepen enzo. iemand een oplossing?

Mvg,


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.