//

Werken met thema's vanaf versie 2.0

Werken met thema's vanaf versie 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste medefreaks... ik ben vrijwel 4 keer per dag op iphoneclub... maar tochzijn er een paar dingen die voor mij nog volledig onduidelijk zijn. Punt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-08, 23:16
JoriSsz JoriSsz is offline
• iOS 1.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 35
Standaard Werken met thema's vanaf versie 2.0

beste medefreaks...

ik ben vrijwel 4 keer per dag op iphoneclub... maar tochzijn er een paar dingen die voor mij nog volledig onduidelijk zijn.

Punt 1 ik heb geen idee hoe ik de achtergrond (na slide to unlock) verander in een afbeelding die ik wil.. Ik las net dat ik de theme "use wallpaper" moet downloaden.. Maar waar kan ik die vinden? kan m niet vinden op cydia..

punt 2. vaak lees bijvoorbeeld zet de wallpaper in library/themes.. maar wat wordt hiermee bedoeld? waar staan dit soort mappen.. op de iphone? op je mac? moet je een speciaal programma hebben zodat deze locaties toegangkelijk worden vanaf de mac op de iphone? ik begrijp hier helemaal niets van?

Ik ben echt een iphone freak... ben eigenlijk veel te vaak met mijn iphone bezig, maar dit is voor mij volstrekt onduidelijk.

Alvast bedankt voor de antwoorden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-08, 23:25
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

punt 1.
Je kunt via Cydia, winterboard installeren. Hier worden zeer veel themes voor gemaakt

punt 2
Dat is op de iPhone inderdaad. Met open SSH en WinSCP kun je hier komen
__________________
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag!
  #3  
Oud 21-08-08, 23:25
JoriSsz JoriSsz is offline
• iOS 1.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 35
Standaard

in dit topic bijvoorbeeld lees ik dit:

Voorbereiding
Maak in je thema map een map aan en noem hem ''Private'', in je thema map staat ook je map ''Icons'' met je iconen erin, je Dock en misschien heb je er ook een StatusBar instaan.


Wat wordt hiermee bedoeld????

waar maak je deze mappen aan?

en nog iets...

Springboard.... waar kan ik dit programma vinden.. ik kan hem niet vinden in cydia, ook niet in de app store?

alvast bedankt
  #4  
Oud 21-08-08, 23:40
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Die handmatige manier zou ik maar overslaan als ik jou was.
No offense, maar als je niet weet wat er mee wordt bedoeld, zou ik zo niet gaan klooien.

Hoeft ook niet, kan simpeler. Je haalt alleen wat woorden door elkaar:
- springboard heb je al. Dat is de iPhone-naam voor het (niet zichtbare) proces dat je wallpaper en icons regelt
- via Installer is er Summerboard
- via Cydia is er Winterboard
- via Cydia is er ook nog Customize
Alle3 zijn (onder andere) 'theme-managers', via Cydia en/of Installer download je dan meerdere themes of Wallpaper-packs die je via die programma's kunt instellen.

Welke je installeert, maakt niet veel uit. Customize kan veel meer, maar is trager/ buggier. Gaat het je alleen om wallpapers etc., zou ik Summerboard of Winterboard pakken.
  #5  
Oud 22-08-08, 00:42
JoriSsz JoriSsz is offline
• iOS 1.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 35
Standaard

dan is er toch echt iets mis met de zoekfunctie binnen de app store, of met mijn iphone, want als ik zoek naar summer, board, summerboard, smb, sm krijg ik GEEN resultaten...

En ik heb nu dus openssh geinstalleerd op de iphone.. Maar met welk programma krijg ik dan toegang tot de iphone vanaf de mac?

BEDANKT VOOR DE ANTWOORDEN!
  #6  
Oud 22-08-08, 00:45
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Om ook even een duit in het zakje te doen...volgens mij is summerboard niet via de App store verkrijgbaar maar alleen voor een jailbroken iphone.
  #7  
Oud 22-08-08, 00:46
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Jaaah zo vin je em nooit Appstore is van Apple en van Apple mag dit soort software niet. (vergeet niet je firmware in je tag te veranderen naar 2.0). Gebruik Cydia om de genoemde programma's te vinden en te installeren. En nee Cydia zit niet in de appstore die krijg je mee bij het jailbreaken van 2.0 als ie er niet is moet je opnieuw jailbreaken!

Greetz, Stiruam
  #8  
Oud 22-08-08, 01:27
JoriSsz JoriSsz is offline
• iOS 1.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 35
Standaard

(vergeet niet je firmware in je tag te veranderen naar 2.0). Gebruik Cydia om de genoemde programma's te vinden en te installeren. En nee Cydia zit niet in de appstore die krijg je mee bij het jailbreaken van 2.0 als ie er niet is moet je opnieuw jailbreaken!

Greetz, Stiruam[/quote]

Wat bedoel je met tag veranderen?

En ja.. dat cydia en bovengenoemde software niet in de app store staat.. begreep ik ook wel
  #9  
Oud 22-08-08, 01:30
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

hij bedoelt of je dan even je profiel kan wijzigen, zodat mensen zien dat je Firmware 2.0 hebt.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #10  
Oud 22-08-08, 11:25
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoriSsz Bekijk bericht
dan is er toch echt iets mis met de zoekfunctie binnen de app store, of met mijn iphone, want als ik zoek naar summer, board, summerboard, smb, sm krijg ik GEEN resultaten...

En ik heb nu dus openssh geinstalleerd op de iphone.. Maar met welk programma krijg ik dan toegang tot de iphone vanaf de mac?

BEDANKT VOOR DE ANTWOORDEN!
Euhm ja, je moet ook zoeken in Cydia of Installer, niet in de App store...

Cydia > Search > 'Winterboard' intypen > op W tappen en daar staat ie dan toch echt.
  #11  
Oud 22-08-08, 13:57
JoriSsz JoriSsz is offline
• iOS 1.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Potus Bekijk bericht
Euhm ja, je moet ook zoeken in Cydia of Installer, niet in de App store...

Cydia > Search > 'Winterboard' intypen > op W tappen en daar staat ie dan toch echt.
Maar winterboard is geen Summerboard .. toch? Ik heb momenteel winterboard en customize.... maar wallpapers wijzigen, in een van mijn eigen achtergronden.. lukt toch echt niet

Er is mij verteld dat ik voor het wijzigen van de achtergrond (na het slide to unlock) summerboard nodig heb... of de winterboard theme "use wallpaper"

GEEN VAN BEIDE kan ik vinden in cydia... ik ben echt geen debiel ofzo.. staan er gwoon echt niet in

Maar als ik het goed begrijp heb ik dus nodig om mijn iphone een beetje te customizen, en met name de wallpapers:

springboard
summerboard
winterboard
springroll
customize?

Laatst gewijzigd door JoriSsz; 22-08-08 om 14:02.
  #12  
Oud 22-08-08, 14:23
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

De meeste apps die je noemt doen vooral hetzelfde en zijn inwisselbaar.
Als je een eigen achtergrond wil, kost het meer werk.
Ik dacht dat je gewoon achtergronden etc. wilde wisselen. Dat kan via winterboard, maar dan ben je 'beperkt' tot door anderen aangemaakte themes die je kunt downloaden.

Met custom achtergronden heb ik geen ervaring.
  #13  
Oud 22-08-08, 16:11
bababakkus bababakkus is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 203
Standaard

achtergrond instellen op springboard:

Winterboard openen -> User wallpaper aanvinken en naar de bovenste plaats slepen -> bij achtergrond in instellingen een wallpaper selecteren en voila Werkt als een zonnetje!



Grtz
__________________
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi
  #14  
Oud 24-08-08, 20:45
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe verbind ik me iPhone met OpenSSH of WinSCP? Als ik het open krijg ik allemaal vage instellingen met serverpoorten & stuff like that Moet ik hem verbinden met een Wi-Fi netwerk? Kan het niet gewoon me de kabel? Ik heb thuis geen Wi-Fi netwerk dus dat kan lastig woorden.
  #15  
Oud 24-08-08, 20:51
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne Bekijk bericht
Hoe verbind ik me iPhone met OpenSSH of WinSCP? Als ik het open krijg ik allemaal vage instellingen met serverpoorten & stuff like that Moet ik hem verbinden met een Wi-Fi netwerk? Kan het niet gewoon me de kabel? Ik heb thuis geen Wi-Fi netwerk dus dat kan lastig woorden.
je zal Wi-Fi verbinding met je iPhone moeten hebben. Anders gebruik je iPhoneBrowser of DiskAid (zijn via usb)
  #16  
Oud 24-08-08, 21:03
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke bedankt. Ik zit er nu in Kan je me ook vertellen waar ik themes moet plaatsen als ik Winterboard heb ipv Summerboard? Kan namelijk geen map vinden met Winterboard.

Edit: Heb de map gevonden en me thema (Gewoon een map met iconen, het doc, de wallpaper ect.) geupload. Maar hij staat niet in winterboard. Het ook al gerestart.

Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 24-08-08 om 21:48.
  #17  
Oud 24-08-08, 22:43
HBosss HBosss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb in de map 'Themes(summerboard)' een wallpaper geinstalleerd, maar er is niks veranderd aan m'n achtergrond, moet ik dit nog ergens instellen, zo ja, waar?
  #18  
Oud 24-08-08, 23:04
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Dit is wellicht iets voor je:
Eenvoudig themes creëren met iThemeit (Gratis) > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #19  
Oud 25-08-08, 00:03
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

// topictitel even zinvol gemaakt en JoriSsz, wil je voortaan normaal reageren? De mensen proberen je te helpen en de manier van reageren is erg agressief. Graag een beetje rustiger reageren. Pas ook je profiel aan naar de juiste gegevens, je merkt wel dat helpen erg lastig is, wanneer je dat niet doet.
  #20  
Oud 25-08-08, 14:19
Sad Sad is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 58
Standaard Werken met thema's vanaf versie 2.0

BigBoss fantasy fade installeren via Cydia.
Winterboard BigBoss selecteren.
Kan je via WinSCP alles veranderen weer icoon App store icoon noem maar op.
Wel op letten dat je hetzelfde tekst/naam overneemt hoofdletter gevoelig.

Is echt makkelijk zonder problemen en het verandert alles

Laatst gewijzigd door Sad; 25-08-08 om 14:46.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toetsenbord thema's werken niet iTompie Jailbreak apps en thema's 4 08-05-11 01:42
Sommige thema's werken niet? m240 Jailbreak apps en thema's 5 10-04-11 00:05
Thema Icoontjes werken niet!? LeonPaul Jailbreak apps en thema's 10 30-11-09 23:10
thema's werken niet AAIRWIN Jailbreak apps en thema's 7 31-07-08 05:26
Thema's in Summerboard werken niet... Thomas H. Unlock [archief] 5 22-04-08 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.