iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iFoneguide Installer Repo voor firmware 2.0 nu beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/20010-ifoneguide-installer-repo-voor-firmware-2-0-beschikbaar.html)

marcoryn 26-08-08 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 178019)
Wat bedoel je precies ?
Er zitten geen toetsenbord gedeeltes in de tweaks namelijk ?

Even uit mn hoofd.. er zaten 3 opties bij en het betrof de onderste optie.
Als je daar op klikte kon je nog iets met 2 schuif regelaars hoger en lager zetten..die heb ik wat hoger gezet.

De 2 tweaks met Wi-Fi en gsm status werkte goed..daarna die laatste aangezet en liep ie compleet in de soep. :confused:

ArB 26-08-08 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 178073)
Even uit mn hoofd.. er zaten 3 opties bij en het betrof de onderste optie.
Als je daar op klikte kon je nog iets met 2 schuif regelaars hoger en lager zetten..die heb ik wat hoger gezet.

De 2 tweaks met Wi-Fi en gsm status werkte goed..daarna die laatste aangezet en liep ie compleet in de soep. :confused:

De gevoeligheid settings bedoel je ? Ok dan haal ik die eruit voorlopig en ga die verder onderzoeken

jacobdeboer33 26-08-08 12:06

Jongens hier nog steeds de unable to decode fout bij installeren van alle de apps uit de ifoneguide repo. Graag hulp...

Mvg

"R" 26-08-08 12:09

Er wordt aan gewerkt, lees even een paar posts terug. Geduld is een schone zaak, hoe moeilijk ook :D

jacobdeboer33 26-08-08 12:37

sorry mensen... Overheen gelezen...

Mvg

MacRub 26-08-08 12:43

Die carrierfoutmelding heeft volgens mij te maken met een "logo-update" in iTunes. 'k Had iCarrier gedownload van de iPhone-notes.de repo en die werkte vanochtend prima, geinig T-Mobile logo (origineel logo) en na de update bye-bye. Ook niet meer aan de praat te krijgen. Deïnstallatie en daarna installeren werkte niet.

ArB 26-08-08 18:34

De repo werkt weer inmiddels, maar alleen door de mooie ifoneguide logo's uit te zetten. Duidelijk nog een beta versie. ;)

Ook heb ik uit de tweaks 2.0 (v0.3) de touchsettings gehaald, want die zorgden bij een aantal mensen voor problemen.

"R" 26-08-08 18:47

Top, thanks a lot

ControlSje 26-08-08 19:01

Thanks, maar een vraagje: zit er geen logo voor t-Mobile bij?

King1987 26-08-08 19:21

arb,

als ik de tweaks wil installeren krijg ik:

error, operation could not be completed. (com.apptapp.installer error 3)

en heb de nieuwste installer....

z-nyx 26-08-08 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 178389)
arb,

als ik de tweaks wil installeren krijg ik:

error, operation could not be completed. (com.apptapp.installer error 3)

en heb de nieuwste installer....


had ook problemen , had um vanmiddag er weer af gehaald en daarnet er weer opgezet .....nu werkt het perfecto !!!!:D

King1987 26-08-08 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx (Bericht 178406)
had ook problemen , had um vanmiddag er weer af gehaald en daarnet er weer opgezet .....nu werkt het perfecto !!!!:D

de repo dr afgehaald neem ik aan, ik heb nl nog niet ginstalleerd, da lukt niet:p

z-nyx 26-08-08 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 178407)
de repo dr afgehaald neem ik aan, ik heb nl nog niet ginstalleerd, da lukt niet:p

had hem eraf gegooid en direct opnieuw er op zetten lukte ook niet .

Tot 10 min geleden , nu werkt alles ok;)

King1987 26-08-08 19:50

jah, heb hem ook, NICE, thx voor de tip:D

sjowol 26-08-08 20:01

damn jullie zijn snel, heb hem idd net aangepast, alles werkt nu weer naar behoren (leuk zo'n beta :p)
let wel op dat je je tweaks update naar versie 0.4!

ArB 26-08-08 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 178366)
Thanks, maar een vraagje: zit er geen logo voor t-Mobile bij?

volgens mij zit die er wel bij, heb je een update carrier settings gedaan in itunes ?

MacRub 26-08-08 20:38

Helaas, ik heb idd wel de update gedaan vanmiddag via iTunes...helaas geen operatorlogo (meer)
Krijg ook een vage melding: failed script command on line 2: if als ik de logo's wil installeren via de iFoneguide repo.

Misschien een tip?;)

Bij standaard wordt er wel wat geïnstalleerd, maar zie geen verschil verder.
Heb ik wat fout in m'n instellingen o.i.d.?

ControlSje 26-08-08 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 178418)
volgens mij zit die er wel bij, heb je een update carrier settings gedaan in itunes ?

Sinds ik op 2.0.2 zit niet meer. Ik krijg de melding ook niet meer in iTunes.

ArB 27-08-08 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 178643)
Sinds ik op 2.0.2 zit niet meer. Ik krijg de melding ook niet meer in iTunes.

Ik weet het al. De icarrier package maakt gebruik van de unknown carriers. En sinds 2.0 zit tmobile daar niet meer in.
We gaan kijken of we de orginele kunnen gaan updaten. ;)

King1987 27-08-08 10:26

hmm, ff un probleem

sinds ik gister alles uit de repo heb geinstalleerd (tweak, nummerfix en custom logo's) heb ik geen geluid meer, (wanneer ik gebeld word, mail ontvang, maar ook wanneer ik van zn "toetsen blokering" afgaat) verder heb ik gister winterboard geinstaller.

Iemand een idee? Miss heeft het niks te maken met ifoneguide, maar omdat ik dat als enigste met mn iphone heb gedaan gister vermoed ik dat het er mee te maken heeft.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.