iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iFoneguide Installer Repo voor firmware 2.0 nu beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/20010-ifoneguide-installer-repo-voor-firmware-2-0-beschikbaar.html)

ArB 25-08-08 21:26

Ifoneguide Repo voor installer 4
 
Zeer binnenkort goed nieuws te melden. :D
Zorg wel dat je de laatste installer hebt geinstalleerd (beta 6 )

pclahsen 25-08-08 21:47

Eindelijk!!! Goed werk mannen!!! Succes met testen.:D


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 177746)
Zeer binnenkort goed nieuws te melden. :D
Zorg wel dat je de laatste installer hebt geinstalleerd (beta 6 )


Hunter 25-08-08 22:37

Mooi we wachten af. :)

Fresh 25-08-08 23:39

Het is zover. Check iFoneguide.

Kan een mod de titel van dit topic aanpassen naar "iFoneguide Repo voor installer 4"?

iCulture 26-08-08 00:00

iFoneguide Installer Repo voor firmware 2.0 nu beschikbaar
 
De iFoneguide Installer repository voor firmware 2.0 en hoger is beschikbaar. Het bevat op dit moment drie pakketten: Nederlandse nummerherkenning, operatorlogo's en tweaks.

Lees verder over: iFoneguide Installer Repo voor firmware 2.0 nu beschikbaar

Tag:

Tijn1 26-08-08 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 177837)
Het is zover. Check iFoneguide.

Kan een mod de titel van dit topic aanpassen naar "iFoneguide Repo voor installer 4"?

ga zo door er zijn vele met mij die jullie dankbaar zijn voor al het werk dat jullie verrichten!

pascalletje 26-08-08 01:39

Zijn er ook nog plannen om iets met Cydia te doen? Ik vind Cydia op dit moment vele malen beter dan Installer, en zou graag weer jullie repo toevoegen (heb op dit moment Installer eraf gegooid om dat ik me er teveel aan erger :) )

macfreaker 26-08-08 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 177919)
Zijn er ook nog plannen om iets met Cydia te doen? Ik vind Cydia op dit moment vele malen beter dan Installer...

Vind dat de laatste versie van installer toch al beter loopt. Heb juist de logo's geinstalleerd en dit verliep vlekkeloos. Doe zo verder mannnen .:D

sjowol 26-08-08 02:09

hoppa het icoontje is ook aangepast, weg met die duffe wereldbol, een iFoneguide logo moeten we :)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 177919)
Zijn er ook nog plannen om iets met Cydia te doen? Ik vind Cydia op dit moment vele malen beter dan Installer, en zou graag weer jullie repo toevoegen (heb op dit moment Installer eraf gegooid om dat ik me er teveel aan erger :) )

Tsja ik denk dat dat persoonlijk is ik heb die ergernis met c(hlam)ydia, en dat beantwoordt gelijk je vraag, vooralsnog richten we ons op installer, mocht het blijken dat installer 4 nooit uit de beta komt (laten we wel wezen dit had al weken geleden released moeten zijn) dan zullen we alsnog overwegen ons op c(hlam)ydia te storten

pascalletje 26-08-08 02:14

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of het veel werk is, maar is het niet mogelijk om ze allebei te ondersteunen?

Fresh 26-08-08 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 177940)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of het veel werk is, maar is het niet mogelijk om ze allebei te ondersteunen?

Wie weet... plannen zijn er wel.

pascalletje 26-08-08 02:22

Hoop doet leven :) Als je nog een betatester zoekt, ik heb nog een iPhone 1ste gen liggen die zich graag opoffert :)

iMario 26-08-08 02:32

hoppa, iFoneguide back in action in Installer4! Nice work guys:cool:

marcoryn 26-08-08 09:15

Al meer mensen vastlopers na installeren tweaks? Ik heb het toetsenbord gedeelte aangezet en daarna liep mn iphone vast. Draai 2.0.1. gepwnd. Heb een Tmob toestel.
Iphone werd traag en loopt telkens vast. Kon er niets meer mee.
Inmiddels een herstel gedaan met FW 2.0.1. en dit is gelukt, alleen de reserve kopie kon niet worden teruggezet, dus ben helaas al mn gegevens kwijt.

ArB 26-08-08 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 177995)
Al meer mensen vastlopers na installeren tweaks? Ik heb het toetsenbord gedeelte aangezet en daarna liep mn iphone vast. Draai 2.0.1. gepwnd. Heb een Tmob toestel.
Iphone werd traag en loopt telkens vast. Kon er niets meer mee.
Inmiddels een herstel gedaan met FW 2.0.1. en dit is gelukt, alleen de reserve kopie kon niet worden teruggezet, dus ben helaas al mn gegevens kwijt.

Wat bedoel je precies ?
Er zitten geen toetsenbord gedeeltes in de tweaks namelijk ?

ControlSje 26-08-08 10:29

1 Bijlage(n)
Op mijn 3G (2.0.2) gejailbreakt met QuickPnw, krijg ik een foutmleding als ik iCarrier wil instaleren.
Iemand een idee waarom?

Bijlage 3178

"R" 26-08-08 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 178025)
Op mijn 3G (2.0.2) gejailbreakt met QuickPnw, krijg ik een foutmleding als ik iCarrier wil instaleren.
Iemand een idee waarom?

Bijlage 3178

Ik krijg dezelfde melding. Overigens krijg ik vergelijkbare meldingen bij Nummerformat en iFoneguide Tweaks. Ik heb overigens de custom van Michael gebruikt.

ArB 26-08-08 10:42

Hmm deze melding kregen we vaker in het verleden, probeer het nu nog eens ?

"R" 26-08-08 11:03

Helaas, op een 2.0.1 3G en een 2.0.2 2gen beiden niet.

ArB 26-08-08 11:09

Ik kan het pas vanavond onderzoeken, dus word vervolgd ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.