//

Streaming radio luisteren met iRadio

Streaming radio luisteren met iRadio discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb MNPlight ook geinstalleerd voor de functies om webradios te beluisteren. Iradio vond ik wel aardig werken maar kreeg niet voor elkaar om zelf zenders ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-02-08, 23:48
Nesh's schermafbeelding
Nesh Nesh is offline
• iOS 8.4
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 11
Standaard

Heb MNPlight ook geinstalleerd voor de functies om webradios te beluisteren. Iradio vond ik wel aardig werken maar kreeg niet voor elkaar om zelf zenders toe tevoegen Maar krijg deze om een of andere reden MNPlight niet aan de praat ik heb zoals het moet een playlist met meerdere zenders met het .pls extensie. En deze in /var/root/Libary/MNPlight/radios geplaatst met WINSCP maar kan deze niet zien in MNPlight. ook al geprobeert 1 radio zender op te slaan.
Weet niet wat ik fout doe ken iemand me helpen zodat ik toch ken genieten van internet radio op me iphone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 16-02-08, 00:00
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Probeer je iPhone eens opnieuw op te starten nadat je de radiozenders heb toegevoegd. Daarna MNPlight openen en op Radio drukken. Dan moeten er een aantal links komen waar je op kunt klikken waarna de streams openen in Quicktime.
  #63  
Oud 16-02-08, 07:26
Nesh's schermafbeelding
Nesh Nesh is offline
• iOS 8.4
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Bekijk bericht
Probeer je iPhone eens opnieuw op te starten nadat je de radiozenders heb toegevoegd. Daarna MNPlight openen en op Radio drukken. Dan moeten er een aantal links komen waar je op kunt klikken waarna de streams openen in Quicktime.
Heb ik geprobeerd maar de lijst met radios blijft leeg. met uitzondering van de melding dat ik .pls files in de map bij MNPlight moet plaatsen
  #64  
Oud 16-02-08, 22:42
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Bij mij doet iRadio het ook niet sinds ik vandaag op 1.1.3 zit :-(
Heeft iemand die ook op 1.1.3 zit het wel werkend??
Ik zou het toch wel erg graag nog kunnen gebruiken ...
__________________
Firmware 1.1.3 US Bootloader 4.6
Software Unlocked Ziphone 3.2
  #65  
Oud 17-02-08, 11:30
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard iRadio werkt weer

Na hier tips te hebben gelezen over rechten van de files die vaker problemen in 113 blijken te geven, heb ik deze met winscp aangepast en hierna functioneert iRadio gelukkig weer

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerard_ztt Bekijk bericht
Bij mij doet iRadio het ook niet sinds ik vandaag op 1.1.3 zit :-(
Heeft iemand die ook op 1.1.3 zit het wel werkend??
Ik zou het toch wel erg graag nog kunnen gebruiken ...
  #66  
Oud 17-02-08, 11:37
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Unhappy MNPlight Safari kan de pagina niet openen Probleem :-(

Aangezien het mij niet lukt om met iRadio eigen zenders toe te voegen en zelfs niet via terminal met streamer te starten zag ik het ook helemaal zitten met MNPlight
Helaas echter, ik heb een probleem :-(
Met de community sources komt ook de Big Boss Repo met daarin de "1.1.x Safari Patch" die "file:// support for local file viewing to safari" zou moeten toevoegen.
Maar bij mij gaat er blijkbaar toch iets mis want ik kan nog steeds niet met safari naar lokaal gaan of zoals met MNPlight opstarten naar http://127.0.0.1:2007/ :-(
Ik krijg dan de melding "Safari kan de pagina niet openen, omdat er geen verbinding met de server mogelijk is".

Ik heb gisteren mijn iphone vanuit 1.1.2 bootoader 4.6 unlocked en daarna met conceited software 113-3 firmware 1.1.3 geinstalleerd en gejailbreaked.
Heb daarna al meerdere malen de 1.1.3 Safari patch ook ge-uninstalled en ge herinstalled, mijn iphone gereset, evenals mijn modem en router, etc.

Mijn unlock/update naar 1.1.3 is verder helemaal goed voor zover ik nog weet, maar nog steeds werkt http://localhost/ of http://192.168.1.101/ (mijn iphone ip-adres) dus niet.

Heeft iemand een idee hoe ik dit localhost in safari probleem kan oplossen en kan gaan genieten van MNPlight?
  #67  
Oud 17-02-08, 21:47
iSkylge iSkylge is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerard_ztt Bekijk bericht
Na hier tips te hebben gelezen over rechten van de files die vaker problemen in 113 blijken te geven, heb ik deze met winscp aangepast en hierna functioneert iRadio gelukkig weer
Zou je uit willen leggen hoe en wat je hebt gedaan. Ik lees hier veel maar kan dit nu niet zo snel vinden.
  #68  
Oud 17-02-08, 22:04
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Met winscp aanloggen op je iphone en dan in de Applications folder op iRadio.App gaan staan en vervolgens rechtermuisknop Properties en daar heb ik nu zowel bij Owner als bij Group een W aangevinkt staan. En Octal staat op 0775.
En dan heb ik nog in hetzelfde window linksonderaan "Set Group, Owner and Permissions recursively" aangevinkt en vervolgens op OK geklikt.
Bij mij werkte iRadio daarna zoals het hoort.
  #69  
Oud 18-02-08, 11:00
teunis's schermafbeelding
teunis teunis is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 172
Stuur een bericht via MSN naar teunis
Standaard iradio

Dankje werkt perfect.
  #70  
Oud 20-02-08, 23:53
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Question werkt dit ook op firmware 113?

Hoi Kasatka,

Ik zit op firmware 1.1.3 en heb ook geprobeerd het iRadio bestandje uit het rar bestand over mijn originele iRadio bestandje heen te schrijven.
Voor de zekerheid met 775.
Maar na het opstarten van iRadio krijg ik helaas alleen een witscherm en na 10 seconden gaat ie er weer uit.
Heb jij enig idee hoe dit op te lossen is?
Ben sowieso geinteresseerd in een manier om eigen lijst met zenders te kunnen luisteren, en MNP light krijg ik helaas helemaal niet aan de praat op firmware 1.1.3 :-(
Jij suggesties!?

Groeten Gerard
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasatka Bekijk bericht
Voor mensen die veel meer keuze willen hebben in radiostations,
waaronder dus ook Nederlandstalig etcetera is er nu;

http://subband.com/~mewse/iRadio.tgz

Is te openen via Winrar, gewoon uitpakken en dan via SSH naar je App dir.

Wel is het slim om je oude versie te verwijderen en de nieuwe versie CHMOD 755 te geven.
  #71  
Oud 01-03-08, 22:23
bakkie09 bakkie09 is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

ik heb een Iphone en zou graag radio er op luisteren en het liefst RADIO 1 zodanig dat ik mijn clubie AJAX kan horen. kan iemand mij hier AUB mee helpen ik ken helemaal niets van computers dus liefst zo makkelijk mogelijk uit leggen

Alvast bedankt
Bakkie
  #72  
Oud 01-03-08, 22:32
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bakkie09 Bekijk bericht
ik heb een Iphone en zou graag radio er op luisteren en het liefst RADIO 1 zodanig dat ik mijn clubie AJAX kan horen. kan iemand mij hier AUB mee helpen ik ken helemaal niets van computers dus liefst zo makkelijk mogelijk uit leggen

Alvast bedankt
Bakkie
Als je die clubnaam er niet bij had gezegd had ik je graag geholpen omdat ikzelf ook voor de voetbal Radio 1 heb toegevoegd. Maar een Ajacied helpen gaat me (veel) te ver. Overigens ook niet slim aangezien alle niet-Ajax fans een bloedhekel aan Ajax hebben.

Misschien wil een ander je wél helpen. Gegroet een Feyenoorder.

Modbreak:
Tijdelijk voor een week verbannen. S.A.F. heeft niet helemaal begrepen hoe dit forum werkt.

  #73  
Oud 01-03-08, 23:15
Tjedemich Tjedemich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Delft
Berichten: 97
Standaard

@ S.A.F.: Je zal maar zo ver gaan, jammer.

@ Bakkie 09: Ik had je graag geholpen, is het niet dat ik het ook nog allemaal een beetje uit moet zoeken.

Tjedemich
__________________
iPhone: 21-01-2008,
Fw. 3.0 NL
  #74  
Oud 02-03-08, 18:17
bakkie09 bakkie09 is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Modbreak:
Deze gebruikers is niet meer welkom op het forum

  #75  
Oud 07-03-08, 14:08
traveller traveller is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Angry Iradio

ik probeer Iradio te installeren met Installer 3.01 op firmware versie 1.1.4 maar krijg het niet voor elkaar. Download failed krijg ik te zien. Weet iemand raad?
  #76  
Oud 07-03-08, 14:14
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

// Samengevoegd (geen reden om aparte thread voor aan te maken )
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #77  
Oud 08-03-08, 11:03
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bakkie09 Bekijk bericht
ik heb een Iphone en zou graag radio er op luisteren en het liefst RADIO 1 zodanig dat ik mijn clubie AJAX kan horen. kan iemand mij hier AUB mee helpen ik ken helemaal niets van computers dus liefst zo makkelijk mogelijk uit leggen

Alvast bedankt
Bakkie
Is volgens mij gewoon aanwezig hoor bij de standaard installlatie: kijk onder talk en daar zal je ''Radio 1 Live'' vinden.
speelt hier gewoon prima.
gr
Har
  #78  
Oud 09-03-08, 21:24
daanenroy daanenroy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard geluid harder zetten iradio heel simpel

ik was wat aan t pielen met mijn iradio, ik plug de koptelefoon in een ging luisteren, en inderdaad het geluid was vrij zacht, en was niet regelbaar, maar nu t volgende, open je iradio met een zender naar keuze en laat deze afspelen , ga nu naar je ipod toe en selecteer daar ook een nummer zodat die afspeelt maar schakel die gelijk weer uit zodat je alleen de volumeregelaar ziet als t goed is kun je nu met de regelaar van je ipod je iradio harder en zachter zetten pas op want ik schrok mezelf de tering wat een verschil. succes
  #79  
Oud 13-03-08, 18:29
matic matic is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

iemand al 538 werkend gekregen?
  #80  
Oud 14-03-08, 00:19
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matic Bekijk bericht
iemand al 538 werkend gekregen?
Met MNPlight wel. Dan moet je ff je emailadres naar mij pm'en, dan stuur ik je het .pls bestandje dat je nodig hebt voor MNPlight!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Radio luisteren - rechtstreekse streaming links mvi Muziek, foto & video 52 05-07-16 20:24
Probleem met streaming radio luisteren via Wi-Fi op iphone 4 aangesloten op Dock basvdkant Wi-Fi 1 29-01-11 19:19
radio luisteren op iPhone sth313 iPhone accessoires en onderdelen 3 01-11-10 18:19
radio luisteren met sleeptimer Sultan iPhone Apps 0 03-05-10 19:38
Radio luisteren... Hjalmarr iPhone algemeen 5 20-09-09 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.