iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Streaming radio luisteren met iRadio (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/2003-streaming-radio-luisteren-iradio.html)

matic 14-03-08 10:49

bedankt alvast maar ik krijg MNPlight al tijden niet aan de praat, al diverse dingen geprobeerd zoals de juiste octal te geven. Paar posts hierboven heeft hetzelfde probleem.

A F C A 31-03-08 11:56

Ik heb iradio geinstalleerd en bij mij thuis werkt hij prima. Alleen als ik buiten stap kan ik geen enkel radiostation mee luisteren.
Is dit omdat je radio luitert via het internet?

Callistor 31-03-08 12:59

Werken deze dinen ook op de iPod Touch? (Sorry ik ben nieuwe hier, ik zag het alleen hier, dus ik vraag het nog even)

pe2mc 16-04-08 19:27

Hoi

Iemand nog een goeie url voor de installer.. Hij werkt namelijk niet.. en zou het graag op me iphone willen hebben

Marco

Dekleef 17-04-08 14:59

Hallo, kan iemand mij op een zeer simpele manier uitleggen hoe ik via internet bv radio 2 of arrow classic rock kan gaan beluisteren, Mijn iphone geeft namelijk aan dat safari dat niet kan openen o.i.d. Bovendien als ik dat voor elkaar krijg en ik luister via gprs , moet ik daar dan ook extra voor betalen????? de man van de kpn winkel vertelde mij dat wanneer ik via gprs bv youtube of andere streaming dingen (let niet op mijn vaktaal) ging doen ik hiervoor extra moest betalen???? Gaarne hulp

Bij voorbaat dank,


De Kleef

pe2mc 17-04-08 20:23

Iradio via de installer werkt weer. En daarin kan je de lijst plaatsen zoals beschreven en anders ff zoeken in de shoutcast lijst die iradio heeft..

Marco

pe2mc 20-04-08 20:58

voor de mensen die naar de stream van 538 en andere willen luisteren ff MNPlights installen.. werkt echt super.. de .pls erin koppen zoals beschreven en gaan met die banaan..

s6 MArco

beginner 09-05-08 13:00

Heeft iemand een idee waar ik Vlaamse radiozender (radio1, donna, stubru, 4FM...) kan vinden in Iradio of moet ik deze toevoegen ? Hoe doe je dat zenders toevoegen ?

blyleven 11-05-08 19:41

Sorry voor deze, waarschijnlijk heel domme vraag, maar hoe kan ik mijn eigen station toevoegen aan deze gigantische weerwar van radiostations? Heb de iPhone net een paar dagen en weet dus nog niet precies hoe alles werkt ;)

beginner 14-05-08 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blyleven (Bericht 110954)
Sorry voor deze, waarschijnlijk heel domme vraag, maar hoe kan ik mijn eigen station toevoegen aan deze gigantische weerwar van radiostations? Heb de iPhone net een paar dagen en weet dus nog niet precies hoe alles werkt ;)

Blijkbaar geen stomme vraag en weten ze het niet want niemand reageert. Ook op mijn vraag komt er geen reactie.

Timoow 28-05-08 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 13922)
kijk, nou wordt het leuk! een klein beetje eringedoken en aangezien ik mijn eigen, nederlandse, zenders wil hebben... hier een howto:

Super bedankt hiervoor!

Alleen; waar vind ik nu de zender terug die ik er in gezet heb? En kan ik meerdere zenders in die term zetten? Of maar één tegelijk?

Ericix 29-05-08 14:49

Nice, Dit ga ik ff uittesten:) bedankt

bvdhoek 20-08-08 05:46

waar haal ik iradio vandaan?
staat ineens niet meer in mijn installer. Wie helpt me verder?

ugene 20-08-08 08:25

Heb nnu AOL radio van de amerikaans app store erop staan, heeft minder zenders maar wel veel mooiere interface en ook zie welk nummer er wordt afgespeeld.

bvdhoek 20-08-08 09:49

hoe installeer ik iradio? Ik heb 1e gen Iphone 16 gb uit usa en had eerst iradio prima werkend. Ineens kreeg ik een scherm dat het geheugen vol was en ik progjes of foto's moest verwijderen. Had nog zeer veel gb ruimte... Wie kan me helpen om iradio weer te krijgen? Staat niet meer in installerlijstje

Scherre 23-08-08 17:26

Staan er ook Belgische (Vlaamse) Zenders op? Zoja waar zijn die te vinden?

sjotter61 24-08-08 20:56

AllRadio moet je downloaden,massa's Vlaamse en Nederlandse zenders. ;)

riske5 02-10-08 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 13309)
Streaming muziek op je iPhone via iRadio. Nog niet helmaal stabiel maar wel leuk. Keuze uit vele zenders. Down te loaden via installer.app


Hoe kom ik bij installer.app??
Ik heb de iphone 3g.
Heb wel wat informatie gelezen op het forum, maar ik begrijp er niets van. Ik ben helemaal nieuw hier, hoop dat iemand mij kan helpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.