Installer error 3 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone 3g 2.0.2 gejailbreakt cydia werkt prima. Alleen heb ik een probleem met installer. Ik heb verschillende sources toegevoegd en nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer error 3
Hallo,
Ik heb mijn iphone 3g 2.0.2 gejailbreakt cydia werkt prima. Alleen heb ik een probleem met installer. Ik heb verschillende sources toegevoegd en nu wil ik wat installeren dan krijg ik een error nadat de applicatie gedownload is. De error luidt als volg: ERROR Operation could not be completed. (com.apptapp.installer error 3.) weet iemand misschien wat dit kan zijn. groeten Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit vraag ik mezelf ook af..
Zit namelijk ook met deze error. |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook, hebben jullie al een oplossing gevonden toevallig?
|
|
|||
|
|||
Installer is nog in beta. gebruik zolang mogelijk nog maar Cydia (zijn toch dezelfde apps )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
error file doesn't exist in Installer 4 | macron | Jailbreak apps en thema's | 25 | 20-02-09 23:05 |
Help error | hamlanxxx | Archief | 4 | 14-12-08 18:52 |
installer: Error: package download failed: can't find host! | mijland | Jailbreak apps en thema's | 62 | 28-03-08 18:46 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
|
|