//

Geluiden veranderen op je iphone

Geluiden veranderen op je iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) eerst het programmatje customize installeren via app installer op je iphone daarna kun je bv op ModMyiFone.com - iPhone Forums and News geluid bestanden downloaden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-07, 17:34
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard Geluiden veranderen op je iphone

eerst het programmatje customize installeren via app installer op je iphone
daarna kun je bv op ModMyiFone.com - iPhone Forums and News geluid bestanden downloaden dit zipbestandje open je in een mapje wat je aanmaakt op je pc dan ga je via WinSCP naar het mapje op je ipone var/root/library/customize/audiofiles hierin plaats je de audio files uit je zipbestand het plist filetje wat in het zipbestand zit plaats je daarna in var/root/library/prefrences

ook kun je daarna via installer geluidsbestanden downloaden en deze gebruiken met customizer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-07, 14:31
Dylan's schermafbeelding
Dylan Dylan is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 144
Standaard

Geluiden aanpassen via Customize werkt bij mij niet of nauwelijks. Ik heb het geluidje van received email veranderd in "you got mail" maar ik blijf het oude geluidje van de iPhone zelf krijgen..
  #3  
Oud 09-11-07, 16:56
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

heb je een 1.0.2.iphone of 1.1.1. ik heb dit namelijk op een 1.0.2 gedaan en werkt perfect kan echt alle geluiden veranderen van ontvangen sms tot het vergrendelen en weer ontgrendelen wel niet vergeten dat plist filetje te plaatsen anders werkt het niet

dus...
  #4  
Oud 10-11-07, 00:01
Dylan's schermafbeelding
Dylan Dylan is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 144
Standaard

Als ik de gedownloade geluiden uit installer via Customize aanpas en ik ga terug naar het springboard, gaat de iphone ff nadenken, daarna ga ik weer terug naar Customize en dan is mijn vorige ingegeven keuze weer weg en het geluidje dus weer terug naar standaard..

Wat doe ik fout? En de bovenstaande link gaat niet naar een plist bestandje ...
  #5  
Oud 10-11-07, 18:07
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

via die link kun je op die site geluids bestanden downloaden onder downloads daar download je bv Borat sound file als je dat zipbestand uitpakt staan daar audiofiles in en een PxlPkg bestand in zie voorbeeld bij dit bericht dat PxlPkg bestand zet je in je map /var/root/library/preference en de audiofiles in /var/root/library/customize in de map audiofiles

zo kun je dus alle mapjes onder customize aanpassen met bv ook ander battery logo enz enz
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg zo ziet dat plist bestand eruit na unzippen Borat rar file tje.jpg‎ (10,5 KB, 33x gelezen)
  #6  
Oud 30-12-07, 00:10
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Als ik probeer met customize in system sounds te komen en dan verder ga naar een van de mapjes dan krijg ik een zwart scherm en gaat hij terug naar springboard...Kan iemand mij zeggen hoe het moet?
  #7  
Oud 30-12-07, 09:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stibou Bekijk bericht
Als ik probeer met customize in system sounds te komen en dan verder ga naar een van de mapjes dan krijg ik een zwart scherm en gaat hij terug naar springboard...Kan iemand mij zeggen hoe het moet?
Ik heb even gekeken wat er bij mij gebeurt als ik hetzelfde doe. Gaat goed, in die zin dat ik geen aanvullende thema's onder Customize heb geïnstalleerd en dus alleen de keuze Revert to backup krijg.
Kan het zijn dat je een thema hebt geïnstalleerd dat niet helemaal goed werkt en dat voor dit probleem zorgt? Volgens mij zorgen de thema's wel vaker voor problemen nl.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #8  
Oud 30-12-07, 15:29
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Ik had grote problemen met Customize op de versie 1.1.1. en nu ook weer met versie 1.1.2.

Bij de Installer zijn er haast geen applikaties meer toe te voegen (verschijnen niet op het Springboard), en bestaande applikaties zijn vrijwel niet meer te verwijderen.
Mij valt het op dat deze problemen steeds weer optreden na het installeren van Customize.

Ik heb de hele boel dus weer geup/downgrade en weer terug naar 1.1.2. maar voor mij geen Customize meer!
  #9  
Oud 25-05-11, 22:56
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Is er inmiddels een programma of een manier om het zachte bliep bliep geluidje te veranderen van je agenda/herinnering bv in Cydia of via winscp?

Er is natuurlijk de app. "Calendar alarm" te koop in de appstore,maar ik vraag me af of je dit ook zelf kunt aanpassen met een tool uit Cydia of via winscp.

Of weet iemand in welke map het agenda-geluid zich bevindt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vraag over iphone 3GS geluiden robby g iPhone algemeen 15 20-07-09 15:47
Eigen geluiden op iPhone Breuf Archief 1 01-08-08 12:44
geluiden veranderen trimix Ringtones en Wallpapers 0 08-11-07 17:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.