iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Installer installeren (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/20225-installer-installeren.html)

3Gphone 28-08-08 21:48

Installer installeren
 
Mensen help!:confused:
Heb gisteren mijn iPhone gekocht (gewoon NL met T-mobile als provider).
Ik wil heel graag Installer downloaden (heb begrepen dat zonder dat kan ik niets). Elke keer als ik het doe, krijg ik het volgende melding: itunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.:( (Ik heb een Mac OS X)
P.S. Ik ben echte dombo, dus willen jullie het graag stap voor stap uitleggen!:o
Alvast tnx!

ButcherJF 28-08-08 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3Gphone (Bericht 179860)
Mensen help!:confused:
Heb gisteren mijn iPhone gekocht (gewoon NL met T-mobile als provider).
Ik wil heel graag Installer downloaden (heb begrepen dat zonder dat kan ik niets). Elke keer als ik het doe, krijg ik het volgende melding: itunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.:( (Ik heb een Mac OS X)
P.S. Ik ben echte dombo, dus willen jullie het graag stap voor stap uitleggen!:o
Alvast tnx!

Dat je zonder Installer 'niets kunt' is onzin. De App Store biedt heel veel leuke software, waarvan een groot deel ook nog eens gratis.
Als je al aangeeft dat je het (nog) niet in de vingers hebt, waarom je dan direct al wagen aan een jailbreak? Mijn advies is eerst je iPhone (en iTunes) eens goed te verkennen, veel te lezen hier op het forum, en pas als je denkt het een beetje door te hhebn, pas dán aan een jailbreak te beginnen.
Oh ja, en klik gewoon op 'Herstellen' in iTunes. De grote ontdekkingstocht kan dan beginnen ;)

3Gphone 29-08-08 00:27

Hihihi, ik ben wel blond maar niet zoooo erg! Ik zeg wel dombo, maar ik ben wel heel handig met mijn Mac en met itunes.....iphone ken ik ook al door, bij app store was ik ook al geweest.....vond niets! Installer wil ik hebben voor mijn eigen boltonnen en andere leuke dingetjes.
Ik heb ook veel gelezen op het forum....heel handig!:)
Dombo ben ik in al die afkortingen, die mens hier gebruikt en niet in iphone!

Tnx!:rolleyes:

Willen mensen me aub uitleggen waarom ik die melding krijg en vooral wat ik moet doen!

cypher21 29-08-08 00:31

Voor mij blijft de grote vraag wat je bedoeld met "Elke keer als ik het doe, krijg ik het volgende melding"

Maar goed, mocht je een custom willen flashen:

https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html

jantjuh 29-08-08 09:02

lekker cydia nemen die werkt teminste

King1987 29-08-08 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantjuh (Bericht 180069)
lekker cydia nemen die werkt teminste

installer werkt ook perfect, als je maar de nieuwste beta hebt.

jantjuh 29-08-08 18:36

Nou zolang het een beta is kan het nooit perfect werken dan hadden ze hem wel uit de beta gehaald. Als je geen problemen wil of proefkonijn wil wezen moet je van beta software afblijven is mijn ervaring.

King1987 29-08-08 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantjuh (Bericht 180440)
Nou zolang het een beta is kan het nooit perfect werken dan hadden ze hem wel uit de beta gehaald. Als je geen problemen wil of proefkonijn wil wezen moet je van beta software afblijven is mijn ervaring.

Hij is dan wel beta, maar alstie slecht was geweest had hij egt niet voor de grote menigte uitgekomen, maar puur alleen voor de mensen die de repo's ontwikkelen, er kan niets verkeerd gaan...

en zonder installer, heb je ook geen ifoneguide repo...:p

sjowol 30-08-08 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 180502)
en zonder installer, heb je ook geen ifoneguide repo...:p

Precies! :D
maar terug op de initeele post: je moet volgens mij gewoon ff je 3G jailbreaken, met pwnage of quickpwn ofzo dan zet je gelijk c(hlam)ydia EN installer erop en ben je helemaal het mannetje

darkside 30-08-08 13:22

ik heb vorige week mijn iphone 3G gekregen en wil Installer erop zetten. Als ik de lhandleiding-link hierboven check dan moet ik kiezen uit 1 van drie "Michael's Fw"-versies. Ik heb gewoon een t-mobile abbo. Welk moet ik dan kiezen...die met activering of die zonder activering?

Ik heb firmware 2.0.2 eropgezet via itunes...geeft dit nog verdere problemen of kan ik gewoon met de handleiding hierboven m'n iphone jailbraken zodat Installer erop staat? Thanks alvast.

King1987 30-08-08 14:00

mij lijkt, omdat jouw iphone al geactiveerd is, zonder activatie, maar dat weet ik niet ckr, want ik heb geen 3g

caramello 04-09-08 17:08

helloww.. ik zie juist jullie conversatie en nu heb ik een vraag.. ik heb cydia, maar kan ik daar nog eens installer erbij krijgen dan en hoe moet ik tewerk gaan.
grtz

iMario 04-09-08 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door caramello (Bericht 183958)
helloww.. ik zie juist jullie conversatie en nu heb ik een vraag.. ik heb cydia, maar kan ik daar nog eens installer erbij krijgen dan en hoe moet ik tewerk gaan.
grtz

Dan zal je hem er handmatig op moeten zetten, hij is wel te vinden, even hier zoeken en op Google.. Cuz he's your friend;)

jelmerbosma 15-09-08 16:54

Intaller handmatig op je iphone zetten
 
Hallo,

Ik heb van de week een Iphone 2g gekocht (hij is gejailbreakt 2.0.2)
maar ik heb Installer.app er nog niet opstaan is het mogelijk om hem ergens te downloaden en weet iemand hoe je hem er dan handmatig op zet?

Danku.

Bomans 15-09-08 17:03

https://forum.iculture.nl/images/icons/icon2.gif samengevoegd

King1987 15-09-08 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jelmerbosma (Bericht 191341)
Hallo,

Ik heb van de week een Iphone 2g gekocht (hij is gejailbreakt 2.0.2)
maar ik heb Installer.app er nog niet opstaan is het mogelijk om hem ergens te downloaden en weet iemand hoe je hem er dan handmatig op zet?

Danku.

kijk even op het forum, en download de custom fw 2.1 van michael, lees goed hoe je hem er op krijgt en je hebt EN installer EN cydia, werkt perfect!

Succes :D

jelmerbosma 17-09-08 00:10

is er een groot verschil tussen 2.0.2 en 2.1?? en ik heb nu al een aantal dingen gedownload als ik 2.1 er op zet moet ik die dan opnieuw downloaden?

Abu 17-09-08 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jelmerbosma (Bericht 192689)
is er een groot verschil tussen 2.0.2 en 2.1?? en ik heb nu al een aantal dingen gedownload als ik 2.1 er op zet moet ik die dan opnieuw downloaden?

iPhone firmware 2.1 - de eerste evaluaties: Beveiligingsupdates, Geluid, Snellere backups, Applicaties, Genius > Nieuws > iPhoneclub.nl en iPhone firmware 2.1 - de eerste evaluaties: Bereikbaarheid, 3G, T-Mobile-logo en vernieuwde 3G/GPRS-iconen > Nieuws > iPhoneclub.nl , van je 2e vraag weet ik t antwoord niet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.