iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   WinterBoard Theme Creator (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/20668-winterboard-theme-creator.html)

iMario 03-09-08 20:44

WinterBoard Theme Creator
 
Heel erg handig bij het maken van je theme/custom theme, is wel een theme creator programma.
Hier een WinterBoard theme creator:

Je kan WinterBoard theme creator hier downloaden

De maker en meer info erover vind je hier

Huidige versie: 0.1.5
WinterBoard theme creator is alleen voor Windows. niet voor Mac OS X


http://img371.imageshack.us/img371/8...creatorzt5.jpg

iScorpio 03-09-08 20:46

Heb je toevallig screenshots om hier te plaatsen?

iMario 03-09-08 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 183529)
Heb je toevallig screenshots om hier te plaatsen?

Screenshot toegevoegd in post #1.

BruceSV 07-09-08 02:19

ik heb een leuke theme die anna heet. Maakt van de apps alleen een naam in een leuk fontje, echter heeft de maker niet alle (kan ook niet natuurlijk) apps gedaan. Kan ik dmv dit progje ook mijn bestaande theme aanpassen zodat het allemaal gedaan is?

sjoeii 07-09-08 10:26

Leuke app. Ga er straks eens mee stoeien. Ik zie al een leuke theme van mijn fav. voetbalclub voorbij komen ;)

Brian_NL 05-10-08 16:54

Ik heb dit ook gedownload, en ook je icons.
Maar als ik er 1 probeer te maken, dan komen de iconen met zwart erom heen.
Krijg ik dat ook te zien op me iPhone?
Want dat is namelijk niet mooi, of word het automatisch veranderd op de iPhone?

avdwerf 06-10-08 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 185283)
ik heb een leuke theme die anna heet. Maakt van de apps alleen een naam in een leuk fontje, echter heeft de maker niet alle (kan ook niet natuurlijk) apps gedaan. Kan ik dmv dit progje ook mijn bestaande theme aanpassen zodat het allemaal gedaan is?

Als je het originele lettertype hebt, kun je toch gewoon zelf in photoshop knutselen? iconen in de theme map erbij zetten en voila, heb het zelf gedaan bij domino theme...

Jakiie 28-10-08 17:04

Ik had een vraagje, heeft één van jullie misschien dat Music Icoontje van de iPod Touch?
Ik wil die graag gebruiken voor mijn iPhone, maar kan hem nergens vinden..

Alvast thanx.
(Y)

sanderdenhaag 29-10-08 12:36

Mensen,

als ik in winterboard een wallpaper erin heb gezet, en een aantal icons hebt verandert, gaat het allemaal goed, maar als ik hem dan op mn iphone zet, verandert de wallpaper niet, en ook niet alle icoontjes! Een aantal wel, maar ook een aantal weer niet...

Geeft geen foutmelding, maar verandert gewoon niet. Bestanden hebben volgens mij de juiste naam en extensie (png), dus snap het niet helemaal... Iemand enig idee?

greets, Sander

tukker 26-04-09 11:59

he, ik heb dit programma ook gedownload, ik heb alleen wat problemen. Net zoals bij Sander veranderen een aantal iconen niet, en ook de wallpaper past zich niet aan als ik hem op mn iphone heb staan.
Daarnaast kan ik ook de statusbar en de dock niet aanpassen, terwijl die best belangrijk zijn voor de uitstraling van mijn thema.
Weet iemand misschien iets, of is er al een update fzo van het programa.
Alvast bedankt

tukker 26-04-09 12:21

Ik ben erachter gekomen. Eerst moet je gewoon je thema maken in dit programma en dan publiceren. Vervolgens moet je met WinSCP inloggen op je Iphone, naar private/var/stash/Themes.ddJ6aX . Daar moet je dan je mapje met je eigen thema openen.
Dan moet je wallpaper.png veranderen naar Wallpaper.png (die hoofdletter maakt uit.)
Voor een dock moet je je plaatje invoegen met de naam Dock.png (let weer op de hoofdletter)
Voor je status bar moet je plaatje StatusBar.png heten.
Met je icon moet je de naam (van alleen degene die het niet doen, anders zoveel werk) aanpassen, naar de naam zoals je het op je Iphone ziet onder de plaatjes(in het engels).
Bijv: Camera.png, Weather.png, Photos.png, Text.png etc.

jaimiefanatic 29-04-09 21:23

uuuh niemand valt over de ironie dat een winterboard maker alleen maar op windows te krijgen is?

iMario 29-04-09 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaimiefanatic (Bericht 282174)
uuuh niemand valt over de ironie dat een winterboard maker alleen maar op windows te krijgen is?

Zijn er vast ook wel voor Mac.

Timmeh_ 21-05-09 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 282178)
Zijn er vast ook wel voor Mac.

Ik heb er nog geen kunnen vinden..

DouweM 21-05-09 14:59

Me neither...

ALK 25-05-09 21:07

cool!!!
 
:confused:ziet er dus nu wel leuk uit als ik wat standaard icoontjes wijzig in m'n eigen, maar ik wil ook van bijvoorbeeld buienradar.nl een eigen icoon plaatsen. Weet iemand waar ik die moet vervangen?

UnLtd 25-05-09 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ALK (Bericht 289172)
:confused:ziet er dus nu wel leuk uit als ik wat standaard icoontjes wijzig in m'n eigen, maar ik wil ook van bijvoorbeeld buienradar.nl een eigen icoon plaatsen. Weet iemand waar ik die moet vervangen?

Maak de icoon, noem het naar het app-icoon dat je wilt wijzigen (buienradar.nl in jouw geval) and zet het in de Icons map (zo uit me hoofd)

ALK 25-05-09 22:10

nee, dat snap ik, maar elke icoon krijgt zo'n gekke naam. Bijvoorbeeld het adresboek: com.apple.MobileAddressBook. zou het dan zo zijn dat buienradar com.apple.buienradar wordt?

spysical 25-05-09 22:30

als een app niet standaard op je phone zit niet.. <thema zijn naam>/Icons/<plaatje met de naam van het appje>

ALK 25-05-09 22:40

ahaaa, dit blijkt dus hoofdlettergevoelig te zijn, vandaar dat het niet lukte...:mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.