iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Installer 4 loopt vast! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/20832-installer-4-loopt-vast.html)

debilio 05-09-08 18:03

Installer 4 loopt vast!
 
Als ik installer opstart dan begint ie automatisch de sources te refreshen en krijg ik onderaan (in het dock-ding) rechts bij tasks een rood icoontje te zien met daarin een nummer (het aantal te refreshen sources in dit geval).
Het probleem is nu dat installeer keer op keer vastloopt. Wacht ik af dan herstart ie vanzelf.
Het enige wat ik hier tegen kan doen is Wi-Fi uitschakelen, dan werkt het wel aangezien ie de sources niet kan updaten.
Op deze manier kan ik wel mijn geinstalleerde apps verwijderen e.d. maar natuurlijk geen nieuwe apps installeren omdat er geen Wi-Fi is.
Iemand een oplossing?

iMario 05-09-08 18:06

Als je erg veel sources hebt, dan misschien wat verwijderen? Zou zeker weten helpen.

debilio 05-09-08 18:09

13 sources. Lijkt me niet teveel?

Soms loopt ie trouwens vast bij de eerste source die hij wil refreshen.

Na een 5-tal pogingen zit ik er nu eindelijk in.

misterroma 06-09-08 18:38

ik heb dat probleem ook...
gewoon om gek van te worden!!!
ik heb er maar 6 sources instaan...

debilio 09-09-08 16:00

Niemand een oplossing?

Jarhead 11-09-08 14:27

Ik had 2 ModmyIfone repo's en nog meerdere repo's en ik had het zelfde probleem. Na dat ik (geluk waarschijnlijk) geen last had van Installer die dag alle sources per 1 gerefresht had, kwam ik erachter dat 1 van de 2 MMI repo's alles liet vast lopen. Nu nadat ik die ene verwijdert heb (Weet niet meer welke) doet ie het weer vlekkeloos.

sjoeii 13-09-08 07:58

Houdenjullie er wel rekening mee dat installer nog steeds beta is? helaas hoort het er dan bij dat het erg instabiel is.

FreakyFlor 21-09-08 20:18

Dat probleem heb ik ook!
erg irritant idd

Pascal717 21-09-08 20:39

Je moet de source van Modmyifone verwijderen, want die werkt niet meer. De website van Modmyifone is van naam veranderd, is nu www.Modmyi.com . Dus de bovenstaande sourece werkt niet meer ;)

Ik heb die verwijderd gehad en geen problemen meer :)

M1ch3l 21-09-08 20:45

Ah dit is het dus...

Ik had net ook opeens dat installer vastliep (ik wilde wat installeren maar er gebeurde niks) Vervolgens zijn alle icoontjes op m'n springboard door elkaar gehusselt! Heeeel irritant.

Installer is echt superonstabiel in vergelijking met Cydia...

FreakyFlor 21-09-08 21:16

kep nu 1 modmyifonesource weg gekrege (ik had er 2) de andere wil ni weg (als ik op delete druk loopt hij vast) installer loopt nog altijd vast

M1ch3l 21-09-08 21:24

Bah bij mij ook Installer is gewoon ontzettend ral! De 'aanrader' links in het beginscherm doen het ook niet bij mij...

Ik hou het lekker bij Cydia, zoveel repo's als je wilt.

FreakyFlor 21-09-08 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 196211)
Je moet de source van Modmyifone verwijderen, want die werkt niet meer. De website van Modmyifone is van naam veranderd, is nu www.Modmyi.com . Dus de bovenstaande sourece werkt niet meer ;)

Ik heb die verwijderd gehad en geen problemen meer :)

Gedaan en hij werkt weer Thanks!!!

Francis78 26-09-08 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 196211)
Je moet de source van Modmyifone verwijderen, want die werkt niet meer. De website van Modmyifone is van naam veranderd, is nu www.Modmyi.com . Dus de bovenstaande sourece werkt niet meer ;)

Ik heb die verwijderd gehad en geen problemen meer :)

Yep!! Ik werd er ook gek van. Kreeg steeds de medling 'could not resolve host' en het verwijderen van modmyifone uit de sources heeft geholpen. Hij doet alles weer. Thanks!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.