Morgen naar de USA, en deze noob heeft hulp nodig discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo nieuwe vrienden, sorry dat ik zomaar binnen val, maar ik heb pas sinds 2 dagen een iphone dus ik ben nog zo fris als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Morgen naar de USA, en deze noob heeft hulp nodig
Hallo nieuwe vrienden,
sorry dat ik zomaar binnen val, maar ik heb pas sinds 2 dagen een iphone dus ik ben nog zo fris als maar kan. Ik vond het al knap dat ik cydia en de installer heb geinstalleerd gekregen, maar toen haha Klinkt onbeschoft maar ik heb dringend een aantal oplossingen nodig, heb al het 1 en ander opgezocht en geinstalleerd dankij iphoneclub, maar er zijn nog wat dingen over. 1. Ik heb een legale iphone 3g met tmobile 300 abo. Als ik daarmee in amerika bijv. mails ga versturen, gaat dat me dan knoepveel geld kosten? Ik wil iig fotos gaan versturen die ik met mn iphone heb gemaakt bijv. Nu kan dat via Wi-Fi natuurlijk, dat zou niets moeten kosten vanuit het hotel, maar als ik het NIET via Wi-Fi doe, is dat nog te doen voor een normaal verdienende nederlander in amerika? 2. Ik heb al een fotoproggie van fuzzyshot.com erop staan, waarmee ik fotos rechtstreeks naar mn "blogje" kan sturen. Maar zijn er nog betere? Bijv. dat ik foto's naar mn blog kan sturen, maar ook leuke teksten erbij kan zetten. Fuzzy kan dat wel, maar volgens mij maar met een heel klein tekstje erbij, en ik ben nogal een schrijvertje dus ik wil wat meer erbij kunnen zetten dan 1 titel. Dus, het moet photos uploaden en accepteren kunnen, maar ook teksten kunnen krijgen. 3. Een goede videoap. en een goede fotoap. Iets waarmee ik kan inzoomen misschien? Ik ben van plan mn vidcam thuis te laten. Dat was het voor even bedankt alvast, superforum dit. Morgen half 13 ga ik vliegen, hopelijk kan ik jullie op de hoogte houden met mn evt. blogje!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
met snapture kan je inzoomen bij het nemen van een foto;
Is wel een betalende app via Cydia. |
|
||||
|
||||
Hoe zat het ook alweer met nieuwe T-Mobile gebruikers en gebruik in het buitenland?
Link: https://forum.iculture.nl/f18/i...nd-bellen.html
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
upgrade van 3.01 naar 4.0 hulp nodig! | yesjorn | Archief | 1 | 20-02-11 17:59 |
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic | danijel-p | Jailbreak | 119 | 30-03-10 12:55 |
Hulp nodig bij downgrade 3.0 naar 2.2 (of eerder) | isezumi | Archief | 5 | 29-06-09 19:42 |
iPhone: Hulp nodig bij updaten naar 2.1 | Dazzle | Jailbreak | 7 | 28-09-08 14:44 |
hulp nodig: van 1.1.1 via 1.1.2 naar 1.1.3 (mac) | dutchy86 | Unlock [archief] | 8 | 02-02-08 01:09 |
|
|