//

Morgen naar de USA, en deze noob heeft hulp nodig

Morgen naar de USA, en deze noob heeft hulp nodig discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo nieuwe vrienden, sorry dat ik zomaar binnen val, maar ik heb pas sinds 2 dagen een iphone dus ik ben nog zo fris als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-08, 16:51
gaap gaap is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard Morgen naar de USA, en deze noob heeft hulp nodig

Hallo nieuwe vrienden,
sorry dat ik zomaar binnen val, maar ik heb pas sinds 2 dagen een iphone dus ik ben nog zo fris als maar kan.

Ik vond het al knap dat ik cydia en de installer heb geinstalleerd gekregen, maar toen haha

Klinkt onbeschoft maar ik heb dringend een aantal oplossingen nodig, heb al het 1 en ander opgezocht en geinstalleerd dankij iphoneclub, maar er zijn nog wat dingen over.

1. Ik heb een legale iphone 3g met tmobile 300 abo. Als ik daarmee in amerika bijv. mails ga versturen, gaat dat me dan knoepveel geld kosten? Ik wil iig fotos gaan versturen die ik met mn iphone heb gemaakt bijv. Nu kan dat via Wi-Fi natuurlijk, dat zou niets moeten kosten vanuit het hotel, maar als ik het NIET via Wi-Fi doe, is dat nog te doen voor een normaal verdienende nederlander in amerika?

2. Ik heb al een fotoproggie van fuzzyshot.com erop staan, waarmee ik fotos rechtstreeks naar mn "blogje" kan sturen. Maar zijn er nog betere? Bijv. dat ik foto's naar mn blog kan sturen, maar ook leuke teksten erbij kan zetten. Fuzzy kan dat wel, maar volgens mij maar met een heel klein tekstje erbij, en ik ben nogal een schrijvertje dus ik wil wat meer erbij kunnen zetten dan 1 titel. Dus, het moet photos uploaden en accepteren kunnen, maar ook teksten kunnen krijgen.

3. Een goede videoap. en een goede fotoap. Iets waarmee ik kan inzoomen misschien? Ik ben van plan mn vidcam thuis te laten.

Dat was het voor even bedankt alvast, superforum dit.

Morgen half 13 ga ik vliegen, hopelijk kan ik jullie op de hoogte houden met mn evt. blogje!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-08, 19:58
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gaap Bekijk bericht
Hallo nieuwe vrienden,
sorry dat ik zomaar binnen val, maar ik heb pas sinds 2 dagen een iphone dus ik ben nog zo fris als maar kan.

Ik vond het al knap dat ik cydia en de installer heb geinstalleerd gekregen, maar toen haha

Klinkt onbeschoft maar ik heb dringend een aantal oplossingen nodig, heb al het 1 en ander opgezocht en geinstalleerd dankij iphoneclub, maar er zijn nog wat dingen over.

1. Ik heb een legale iphone 3g met tmobile 300 abo. Als ik daarmee in amerika bijv. mails ga versturen, gaat dat me dan knoepveel geld kosten? Ik wil iig fotos gaan versturen die ik met mn iphone heb gemaakt bijv. Nu kan dat via Wi-Fi natuurlijk, dat zou niets moeten kosten vanuit het hotel, maar als ik het NIET via Wi-Fi doe, is dat nog te doen voor een normaal verdienende nederlander in amerika?
Voor Jan Modaal onbetaalbaar -en ik zou roaming maar vast uitzetten. Alleen via Wi-Fi doen dus.

2. Ik heb al een fotoproggie van fuzzyshot.com erop staan, waarmee ik fotos rechtstreeks naar mn "blogje" kan sturen. Maar zijn er nog betere? Bijv. dat ik foto's naar mn blog kan sturen, maar ook leuke teksten erbij kan zetten. Fuzzy kan dat wel, maar volgens mij maar met een heel klein tekstje erbij, en ik ben nogal een schrijvertje dus ik wil wat meer erbij kunnen zetten dan 1 titel. Dus, het moet photos uploaden en accepteren kunnen, maar ook teksten kunnen krijgen.
Shozu, SnapMyLife, enz., kijk eens rond op het forum.

3. Een goede videoap. en een goede fotoap. Iets waarmee ik kan inzoomen misschien? Ik ben van plan mn vidcam thuis te laten.
Cycorder? Realiseer je dat een gsm met foto (/video)-functie nooit een goed foto-/videotoestel kan vervangen.

Dat was het voor even bedankt alvast, superforum dit.

Morgen half 13 ga ik vliegen, hopelijk kan ik jullie op de hoogte houden met mn evt. blogje!!
Goeie reis en veel plezier overigens.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 06-09-08, 20:26
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

met snapture kan je inzoomen bij het nemen van een foto;
Is wel een betalende app via Cydia.
  #4  
Oud 06-09-08, 21:10
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Hoe zat het ook alweer met nieuwe T-Mobile gebruikers en gebruik in het buitenland?

Link: https://forum.iculture.nl/f18/i...nd-bellen.html
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #5  
Oud 06-09-08, 21:39
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gaap Bekijk bericht
Morgen half 13 ga ik vliegen,
Ik hoop dat hij in het buitenland werkt. T-mobile schijnt nogal eens de eerste maanden bellen in het buitenland te willen blokkeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
upgrade van 3.01 naar 4.0 hulp nodig! yesjorn Archief 1 20-02-11 17:59
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic danijel-p Jailbreak 119 30-03-10 12:55
Hulp nodig bij downgrade 3.0 naar 2.2 (of eerder) isezumi Archief 5 29-06-09 19:42
iPhone: Hulp nodig bij updaten naar 2.1 Dazzle Jailbreak 7 28-09-08 14:44
hulp nodig: van 1.1.1 via 1.1.2 naar 1.1.3 (mac) dutchy86 Unlock [archief] 8 02-02-08 01:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.