iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iRealSMS - Update 2.0 kost extra! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/21226-irealsms-update-2-0-kost-extra.html)

bizzie 18-09-08 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkvisje (Bericht 193917)
nou ik heb wel iets je kunt alleen een license aanvragen via paypal :S kunnen ze niet zoiets als ideal bedenken voor ons ? dan wil ik hem mss wel aanschaffden (dit moesten ze eigenlijk ook doen voor appstore!)

Tegenwoordig kan je ook een PayPal account aanmaken met een automatische machtiging om het bedrag van je bankrekening af te schrijven. Zo heb je dus het voordeel van een PayPal account met hetzelfde gemak als betalen via iDeal.

darkvisje 18-09-08 14:17

nee ik heb dit al is geprobeerd maar werkt niet voor mij want ik woon in belgie (100m) over de grens maar heb een rekening in nederland en dat kan ik niet opgeven bij paypal dus heb liever dat ze met ideal werken

marcoryn 20-09-08 13:11

Sinds gister gekocht en mijn sms lijkt niet in de irealsms map te verschijnen. Draai 2.1.. Hij staat wel als standaard sms app ingesteld. Nog meer mensen met dit probleem?

Peter_1 20-09-08 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 195382)
Sinds gister gekocht en mijn sms lijkt niet in de irealsms map te verschijnen. Draai 2.1.. Hij staat wel als standaard sms app ingesteld. Nog meer mensen met dit probleem?

Bij mij werkt het probleemloos, heb je je iPhone al een keer gereboot?

marcoryn 20-09-08 22:01

werkt inmiddels na reboot!! Eindelijk landscape smsen, echt een aanrader. Ben benieuwd welke features en bugfixes het evt nog zal hebben.

Zo kan ik bv in landscape mode niet corrigeren aan de rechterzijde (met het vergrootglas)..

Astro 21-09-08 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 195713)
werkt inmiddels na reboot!! Eindelijk landscape smsen, echt een aanrader. Ben benieuwd welke features en bugfixes het evt nog zal hebben.

Zo kan ik bv in landscape mode niet corrigeren aan de rechterzijde (met het vergrootglas)..

heb dit probleem doorgemaild...

//EDIT: Indien jullie nog problemen hebben, ga naar irealsms website en mail ze...

bizzie 22-09-08 07:27

Ik had de laatste week dat mijn accu binnen een halve dag helemaal leeg was. Zelfs wanneer ik de iPhone uitgezet had (standby) bleef de gebruiksteller gewoon doorlopen. Ik had de meest voor de hand liggende applicaties van installer/cydia al verwijderd maar zonder succes. Uiteindelijk had ik alle applicaties verwijderd behalve iRealSMS en het probleem bleef zich voor doen. Gister heb ik iRealSMS ook verwijdert en het lijkt nu opgelost te zijn. Ik probeer het nog een aantal dagen uit, want anders lijkt het me toch een serieuze bug

stijndg 22-09-08 16:39

Heb app ondertussen ook gekocht en ben er ook super tevreden van :cool:, had wel graag het logotje verandert in het oude sms logo, weet iemand of dit gaat en hoe ik dit dan doe?

Grtz
Stijn

Bomans 22-09-08 16:40

ja hoor, via ssh naar de map applications -> mobilesms gaan en daar het bestandje icon.png kopiëren en overschrijven in de map irealsms.

dan even je springboard restarten of gewoon rebooten.

stijndg 22-09-08 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 196662)
ja hoor, via ssh naar de map applications -> mobilesms gaan en daar het bestandje icon.png kopiëren en overschrijven in de map irealsms.

dan even je springboard restarten of gewoon rebooten.


Thx,

had het ondertussen even gegoogeld en ook al gevonden maar dat is idd de manier om het te doen. Easy as pie :D

Ibby 22-09-08 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 196662)
ja hoor, via ssh naar de map applications -> mobilesms gaan en daar het bestandje icon.png kopiëren en overschrijven in de map irealsms.

OK, that's easy.
Maar hoe verander ik de tekst van dat icoontje?
Er staat nu onder iRealSMS, maar had er graag Tekst staan. ;)

stijndg 22-09-08 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ibby (Bericht 196813)
OK, that's easy.
Maar hoe verander ik de tekst van dat icoontje?
Er staat nu onder iRealSMS, maar had er graag Tekst staan. ;)


Heb er ook al naar gezocht, dat vind ik nog niet :D

Bomans 22-09-08 23:21

Als je cydia hebt, zoek eens naar de app rename ...

marcoryn 23-09-08 11:07

Heb het volgende probleem reeds doorgegeven aan irealsms, maar misschien weten jullie wel hoe het op te lossen.
Zodra ik een sms krijg dan zie ik netjes een preview op mn scherm en een 1 bij irealsms staan. alleen zodra ik het programma open zie ik de sms niet meer. Heb wel het programma als default staan. Heb de laatste versie van Cydia, dus moet nu kijken via sms app van apple zelf en antwoorden via irealsms..niet echt handy zeg maar!!

Toestel is al meerdere keren gereset en het heeft ook gewoon netjes gewerkt..

*edit* na het deleten van de realsms.db lijkt ie ook oude smsjes weer te importeren. Vorige x ging dit ook 2 dagen goed en daarna stopt het weer? Meer mensen die hier last van hebben?

stijndg 23-09-08 11:18

Heb hier net ook het volgende door gegeven naar de makers:

Citaat:

Hey,

I've been using you app a few days now and i am really pleased on how it works, just one thing that crosses my mind is when you type a long message you can't scroll back up to see what you typed in the beginning. When i type longs messages i like to re read from te beginning to make sure i did not mistyped anything.

Is there a future update under way who will fix this?
Vond dit wel handig.

marcoryn 23-09-08 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijndg (Bericht 197134)
Heb hier net ook het volgende door gegeven naar de makers:



Vond dit wel handig.

Je kan naar boven scrollen door je vinger in het berichtje te plaatsen, dan zie je een vergrootglas en dan helemaal naar boven schuiven en loslaten..works for me!!

stijndg 23-09-08 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 197204)
Je kan naar boven scrollen door je vinger in het berichtje te plaatsen, dan zie je een vergrootglas en dan helemaal naar boven schuiven en loslaten..works for me!!


Lol, nu werkt het hier ook, gisteren deed dit niets :confused:

--Christiaan-- 23-09-08 17:43

Heeft het programma ook een tekensteller? Erg handig mbt de zeer beperkte SMS-bundel van T-Mobile.

Daros 23-09-08 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door --Christiaan-- (Bericht 197328)
Heeft het programma ook een tekensteller? Erg handig mbt de zeer beperkte SMS-bundel van T-Mobile.

Ja dat heeft het!

Ik heb vanmiddag gelijk gekocht... Een aantal minpunten.

Als je gaat smsen moet je op + en it je lijst namenselecteren, je kan niet zoals gewoonlijk alvast het begin invoeren en dan een naam erbij krijgen.

In landscape modus kan je geen namen toevoegen.

Wanneer je gesmst word en je unlockt je iPhone ga je direct terug smsen, nadat je direct hebt terug gestuurd blijft het smsje ongelezen.

Alles staat los en niet in een conversatie

Jakiie 23-09-08 18:52

Zeer leuke app ja ;) Heb hem geinstalleerd, maar heb nog de Demo versie. Ga hem binnenkort maar ook eens echt aanschaffen.

Lijkt me ook leuk als ie in verschillende talen (ja.. waaronder Nederlands) uitkomt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.