iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iRealSMS - Update 2.0 kost extra! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/21226-irealsms-update-2-0-kost-extra.html)

Artistik 16-11-08 22:43

gewoon lekker BiteSMS gebruiken:D

Daros 16-11-08 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 217525)
net een update gedaan naar 2.0 en hij pakt mn key niet meer.. meer mensen die hier last van hebben?

Het ziet er naar uit dat we deze app opnieuw moeten kopen? Voel me best gen**id hierdoor.
Dacht dat de upgrade gratis zou zijn.
Maar kijken of ik weer kan downgraden..

Dus pas op met de upgrade..

Ik vind dit ook echt heel erg slecht!
BiteSMS is wel gratis, en heeft nu ook landscape smsen.
Dit is eigenlijk de enige reden waarom ik iRealSMS had gekocht.

Eerst sprak hij over een personal en een pro versie. Kennenlijk nu alleen nog maar de Pro versie.

MethosNL 16-11-08 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 217525)
net een update gedaan naar 2.0 en hij pakt mn key niet meer.. meer mensen die hier last van hebben?

Het ziet er naar uit dat we deze app opnieuw moeten kopen? Voel me best gen**id hierdoor.
Dacht dat de upgrade gratis zou zijn.
Maar kijken of ik weer kan downgraden..

Dus pas op met de upgrade..

Ja zelfde had ik ook al :S mooi *** had 5 euro uitgegeven voor versie 1 en die vond ik eigenlijk ***, nu zag ik eindelijk versie 2...werkt het niet meer :S

weer 5euro betalen :S lekker

Phil from belgium 17-11-08 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door umpire (Bericht 217431)
Klopt maar als je de melding krijgt bij cydia dat er een update is ga je niet eerst naar de site...wel?

De geldwolven :mad:
Toch nog dit, ikzelf heb 1.3 (ook sinds een maandje of zo), edoch heb geen update waarschuwing gekregen via Cydia ... vandaar dat ik het nu ook pas lees dat er officeel een 2.0 versie uit is.
Tja, dan komt de totaalprijs nu op 10€ ... voor iets dat er standaard moest opstaan (Shame on you Apple).
En dan nog zonder smileys :confused: ... pure ellende :eek:
Zal zowieso eerst effe de alternatieven eens bekijken.

btw, persoonlijk wil ik wél (meer) geld uitgeven voor bv. de aangekondigde agenda Pocket Informant.

bizzie 17-11-08 08:47

Ik lees het ook nu pas dat het extra kost voor de 2.0 versie. Heb ook al een aantal dagen BiteSMS draaien en iRealSMS eigenlijk niet meer gebruikt. Zie de meerwaarde er ook niet van. Ik gebruik doorgaans alleen landscape writing en conversation mode voor het weergeven van sms. Iets wat BiteSMS ook in het pakket heeft zitten en gratis is. Het doorzoeken van smsjes is leuk maar niet noodzakelijk, dus geen gemis als je iRealSMS niet gebruikt.

Bomans 17-11-08 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium (Bericht 217590)
... En dan nog zonder smileys :confused: ...

Wacht dan nog even op de volgende update van biteSMS. Die beloven smily's voor de volgende versie. En dat is helemaal gratis!

Bomans 17-11-08 09:15

https://forum.iculture.nl/images/icons/icon2.gif 2 topics samengevoegd + topictitel aangapst

winter200 17-11-08 10:14

bitesms
 
beetje vreemd dat er dan toch credits gekocht moeten worden....
biteSMSdan denk ik toch het is niet geheel gratis....

Bomans 17-11-08 10:22

Je bent niet verplicht om hun dienst te gebruiken hoor.
Je kan ook gewoon via je eigen provider sturen.

Beter informeren aub.

winter200 17-11-08 12:29

Bitesms
 
Idd, je hebt gelijk ik had eerst beter moeten informeren. Sorry daarvoor.
Ik heb hem dan ook maar gelijk geïnstalleerd. Werkt goed. Heb de setting gevonden.

Daros 17-11-08 13:18

Heb hem nu net gemaild met de opmerking dat er eerst over een std en een pro versie werd gesproken en dat nu alleen maar de pro versie er is.

Principieel ga ik geen upgrade kopen, BiteSMS is precies wat ik wil.

Phil from belgium 17-11-08 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daros (Bericht 217709)
Heb hem nu net gemaild met de opmerking dat er eerst over een std en een pro versie werd gesproken en dat nu alleen maar de pro versie er is.

Principieel ga ik geen upgrade kopen, BiteSMS is precies wat ik wil.

+1 ... heb deze middag ook een boze email verstuurd.
zou iedereen moeten doen.
benieuwd of er wordt geantwoord :rolleyes:

Daros 18-11-08 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium (Bericht 218008)
+1 ... heb deze middag ook een boze email verstuurd.
zou iedereen moeten doen.
benieuwd of er wordt geantwoord :rolleyes:

Ik heb nog niks terug mogen ontvangen, jij wel?

Phil from belgium 18-11-08 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daros (Bericht 218255)
Ik heb nog niks terug mogen ontvangen, jij wel?

Beste Daros, negatief , geen antwoord.
btw, ik zou er ook niet op rekenen ... heb een tijdje geleden ook eens een mailtje gestuurd naar hen voor wat verdere produkt informatie , idem géén antwoord :mad:
Niet echt klantvriendelijk.

In mijn boze mail heb de link gelegd naar dit forum/deze thread om aan te tonen dat we niet alleen zijn ... de vraag is of ze de Nederlandse taal machtig zijn :D

Phil from belgium 18-11-08 21:23

Toch nog een antwoord van iRealsms 2.0
 
I respect your point

there went as much work into the version 2.0 of iRealSMS as went into 1.x - 2.0 is redone from ground up.
(You can see this since the realSMS.db is not used anymore for example and there is no loading at the startup.)
The Conversation Mode made a complete new loading design necessary...
Therefore many weeks of work went into this new version...
Many people even mail me that they are ok with the 5 EUR update price…
Kind Regards
Kind regards
iRealSMS sales

sales@irealsms.com
www.irealsms.com

Daros 19-11-08 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium (Bericht 218313)
I respect your point

there went as much work into the version 2.0 of iRealSMS as went into 1.x - 2.0 is redone from ground up.
(You can see this since the realSMS.db is not used anymore for example and there is no loading at the startup.)
The Conversation Mode made a complete new loading design necessary...
Therefore many weeks of work went into this new version...
Many people even mail me that they are ok with the 5 EUR update price…
Kind Regards
Kind regards
iRealSMS sales

sales@irealsms.com
www.irealsms.com

Ik heb een soort gelijke reactie gehad:

In fact 2.0 include some features that were planned for pro version. Since
the interest in the other features that were thought of for pro version (not
promised) seems to be very small at the moment there is no pro version in
development...


Kind regards
iRealSMS sales

Nog bedankt voor jou mailtje. Ziet er wel wat beter uit dan die van mij.

Is er eigenlijk een mogelijkheid als je 2.0 installeerd om terug te gaan? Ik zit nu nog op 1.31 en twijfel ofdat ik wel moet overgaan voor de testfase.

Phil from belgium 19-11-08 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daros (Bericht 218356)
Nog bedankt voor jou mailtje. Ziet er wel wat beter uit dan die van mij.

Is er eigenlijk een mogelijkheid als je 2.0 installeerd om terug te gaan? Ik zit nu nog op 1.31 en twijfel ofdat ik wel moet overgaan voor de testfase.

Mijn mail was écht boos ... maar ja, er was toch niks meer te verliezen.

Geen idee , maar als je de 2.0 verwijderd (via Cydia, want daar heb je 'm mee geinstalleerd , remove, confirm , mogelijk springboard restart) denk ik toch dat je via Cydia de 1.3 kan kiezen en installeren (demo , key enz ...)
Of wachten op een nieuwe FW update ... die installatie (quickpwn) kuist alles eens op ... heb ik onlangs gedaan , opnieuw iRealSMS & SwirlyMMS via Cydia erop ... no problem.
Of na de de-installatie van de 2.0 , via SSH eens zoeken naar sporen en uitwissen (wel eerst backuppen ;)).
Suc6 en laat het ons maar horen of het lukt.
Phil.

Daros 20-11-08 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium (Bericht 218381)
Mijn mail was écht boos ... maar ja, er was toch niks meer te verliezen.

Geen idee , maar als je de 2.0 verwijderd (via Cydia, want daar heb je 'm mee geinstalleerd , remove, confirm , mogelijk springboard restart) denk ik toch dat je via Cydia de 1.3 kan kiezen en installeren (demo , key enz ...)
Of wachten op een nieuwe FW update ... die installatie (quickpwn) kuist alles eens op ... heb ik onlangs gedaan , opnieuw iRealSMS & SwirlyMMS via Cydia erop ... no problem.
Of na de de-installatie van de 2.0 , via SSH eens zoeken naar sporen en uitwissen (wel eerst backuppen ;)).
Suc6 en laat het ons maar horen of het lukt.
Phil.

Heb weer een nieuw bericht van hem.

Sorry but I never promised a pro version - maybe there even will be a pro
version but I cannot tell you at the moment... But in 2.0 there are some
features that would have gone into pro version.

there went as much work into the version 2.0 of iRealSMS as went into 1.x -
2.0 is redone from ground up.
(You can see this since the realSMS.db is not used anymore for example and
there is no loading at the startup.)
The Conversation Mode made a complete new loading design necessary...
Therefore many weeks of work went into this new version...
And therefore this update won't be free... I hope you can understand that.

If you should not wish to use 2.0 under these circumstances you can of
course go back to 1.3.1 by installing it from Cydia...

If 1.3.1 does not work for you you may request a refund or I may grant you a
free upgrade

Kind Regards

OOOH 20-11-08 11:32

ik zou voor die gratis update gaan;)!!!!!

marcoryn 20-11-08 18:53

Ik durf bijna te roepen dat door deze onnozele praktijken mensen sneller geneigd zijn om niet meer te betalen voor hun software.
Ik vind dat als je een hoop geld verdiend aan een sms app (want dat heeft hij) en hij is gemotiveerd dit verder te ontwikkelen, zet je een negatieve toon door er gewoon weer geld voor te vragen.
Hij had deze update voor gebruikers gratis moeten houden en voor nieuwe klanten 5 euro. Ik gebruik inmiddels Bitesms en werkt voor mij prima, maar blijf het belachelijk vinden om weer 5 euro te moeten betalen, zodat ik nu voor een tekst conversatie kan kiezen..

Ik zie het al voor me dat Apple voor elke update 75 euro gaan vragen?

Kreeg mail terug van Irealsms op mijn mail en hij is mogelijk van plan om deze week 2 euro voor de update te vragen en een maand later deze gratis te geven aan mensen die het programma in eerste instantie gekocht hebben.
Goed nieuws dus!!

alger 23-11-08 17:17

Allen,
Na de update naar fw 2.2 en een reinstall van irealsms 2.0 reageert het programma anders dan voorheen
Na het zenden van een sms sluit het programma af en krijg je geen verzonden geluid.
Iemand ook dit probleem ?

V & W architects 23-11-08 20:48

1.1.4 kan geen smsjes ontvangen van 2.2 , maar 1.1.4 kan wel ééntje sturen naar 2.2 die wel aankomt. Hoe zou dit komen? Kan er mij iemand helpen

marcoryn 23-11-08 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door V & W architects (Bericht 221138)
1.1.4 kan geen smsjes ontvangen van 2.2 , maar 1.1.4 kan wel ééntje sturen naar 2.2 die wel aankomt. Hoe zou dit komen? Kan er mij iemand helpen

Geldt dit voor irealsms of voor de apple sms app? Je zou eens kunnen proberen om irealsms te de-installeren op de 1.1.4. iphone om te kijken of smsjes dan wel binnenkomen


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alger (Bericht 220933)
Allen,
Na de update naar fw 2.2 en een reinstall van irealsms 2.0 reageert het programma anders dan voorheen
Na het zenden van een sms sluit het programma af en krijg je geen verzonden geluid.
Iemand ook dit probleem ?

Hier idem, na versturen geen geluid en sluit irealsms direct af..best irritant als je nog een tweede sms wilt versturen.

V & W architects 23-11-08 21:30

voor gewoon sms je sturen, denk apple sms app.

MethosNL 26-11-08 08:35

Na de laatste update 2.0.4.2 (of 4.3) start iRealSMS niet meer op hij opent iets, zwart scherm en daarna sluit hij af :S

alachbaklava 06-12-08 17:40

zelfde probleem hier, heb er een mailtje over gestuurd...ff afwachten dus

darkvisje 06-12-08 18:19

ik zag vandaag in eens een update van irealsms old ik denk ow die zal nog wel gratis zijn omdat het voor de old is, wat resulteerde in een irealsms demo versie :S vind niet dat ze je dit kunnen maken ?

Phil from belgium 06-12-08 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 219028)
Kreeg mail terug van Irealsms op mijn mail en hij is mogelijk van plan om deze week 2 euro voor de update te vragen en een maand later deze gratis te geven aan mensen die het programma in eerste instantie gekocht hebben.
Goed nieuws dus!!

Mijn email van 23/11/2008
OK,I understand your point of view … So I can choose, stick with iRealSMS 1.3 or choose for BITESMS , for free with the same futures ?
Btw, I’ve also heard ( on the forums , people who send you their displeasure by email) some rumors of price decrease for 1.x loyal customers to made the upgrade to 2.x next month(s) … ??? So what is for real ?

Antwoord op 26/11/2008
Yes to 2 EUR
Kind regards
iRealSMS sales
sales@irealsms.com
www.irealsms.com


De vraag is wanneer :rolleyes:

Barzi 06-12-08 22:13

Wat zijn de voordelen tov BiteSMS?

Peter_1 07-12-08 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium (Bericht 227785)
Mijn email van 23/11/2008
OK,I understand your point of view … So I can choose, stick with iRealSMS 1.3 or choose for BITESMS , for free with the same futures ?
Btw, I’ve also heard ( on the forums , people who send you their displeasure by email) some rumors of price decrease for 1.x loyal customers to made the upgrade to 2.x next month(s) … ??? So what is for real ?

Antwoord op 26/11/2008
Yes to 2 EUR
Kind regards
iRealSMS sales
sales@irealsms.com
www.irealsms.com


De vraag is wanneer :rolleyes:

Ik had al 5 euro betaald voor de update. Zal ik maar een refund van 3 euro gaan aanvragen nu? :-)

Phil from belgium 07-12-08 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 228125)
Ik had al 5 euro betaald voor de update. Zal ik maar een refund van 3 euro gaan aanvragen nu? :-)

Ik zou zeggen: DOEN :D
en vraag ineens wanneer we ons geld terug kunnen vorderen :p

darkvisje 08-12-08 15:35

zojuist update geinstalleerd die uit kwam en hij is weer in oude staat en te gebruiken zoals 2 dagen geleden. werkt dus !

Reverb 08-12-08 15:43

Krijg van de week m'n iphone. Deze ga ik dan updaten naar 2.2 en dan jailbreaken.

Omdat landscape sms-en mij zeer handig lijkt, lijkt dit programma mij wel wat. Is dit aan te raden. Na het topic door gelezen te hebben, lees ik dat een aantal mensen toch wel wat problemen hebben. Heb daarom ook de volgende vragen:

- Loopt de nieuwste versie stabiel in firmware 2.2?
- Krijg ik een icoontje te zien op mijn icon als ik nog ongeopende sms-jes heb.
- Als ik de instellingen goed heb gezet. Ontvang ik alle sms-jes netjes in irealsms en niet meer in de standaard app?

Alvast bedankt voor het beantwoorden

Daros 08-12-08 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverb (Bericht 228452)
Krijg van de week m'n iphone. Deze ga ik dan updaten naar 2.2 en dan jailbreaken.

Omdat landscape sms-en mij zeer handig lijkt, lijkt dit programma mij wel wat. Is dit aan te raden. Na het topic door gelezen te hebben, lees ik dat een aantal mensen toch wel wat problemen hebben. Heb daarom ook de volgende vragen:

- Loopt de nieuwste versie stabiel in firmware 2.2?
- Krijg ik een icoontje te zien op mijn icon als ik nog ongeopende sms-jes heb.
- Als ik de instellingen goed heb gezet. Ontvang ik alle sms-jes netjes in irealsms en niet meer in de standaard app?

Alvast bedankt voor het beantwoorden

- Ja - Ja - Ja


Trouwens ik heb gratis de upgrade gekregen van de 1.x serie naar de 2.x serie.

Doordat ik hem gratis heb gebruik ik hem, echter vind ik biteSMS gewoon ook top!

ace_ventura 08-12-08 20:27

had dit apjje ook geinstalled maar terug verwijderd.
nu staat er altijd bij sms int rood -2 heb al reboot gedaan maar blijft eropstaan..

thijsvh 09-12-08 21:08

ik vind de update van 1.3 naar 2 wel 2 euro waard

hookiipa 10-12-08 12:48

Vandaag dit programma ook gekocht...wil gewoon mijn smsjes in 'n inbox ontvangen en apart kunnen deleten wat hiermee perfect kan...geld meer dan waard!

umpire 04-01-09 01:48

Heb bij ontvangen sms niet meer het geluid van de iPhone maar van irealsms, kan ik dit weer veranderen??
iemand?

revl 04-01-09 01:53

hoezo kopen als je het kan kraken ?

hookiipa 04-01-09 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door umpire (Bericht 238966)
Heb bij ontvangen sms niet meer het geluid van de iPhone maar van irealsms, kan ik dit weer veranderen??
iemand?


goeie vraag, bij mijn settings staat niks van 'n irealsms geluid...
bij mij bleef gewoon mijn smsgeluid vd iphone bestaan zeg maar :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.