iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iRealSMS - Update 2.0 kost extra! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/21226-irealsms-update-2-0-kost-extra.html)

Spasta 12-10-08 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dekac (Bericht 204932)
zou iemand irealsms voor mij willen betalen met paypal? ik heb namelijk geen account maar zou t programma wel willen hebben.. ik stort uiteraard eerst 5euro met internetbankieren.. (liefst postbank.. want dan staat het er direct op)

Paypal kan je gratis aanmaken...

dekac 12-10-08 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spasta (Bericht 204936)
Paypal kan je gratis aanmaken...

Ja maar het duurt 3 dagen tot het geld op je account staat toch?

Spasta 12-10-08 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dekac (Bericht 204943)
Ja maar het duurt 3 dagen tot het geld op je account staat toch?

Volgens mij niet, weet het niet zeker...
Ik dacht dat het was: vandaag overmaken, vandaag nog op de rekening. :confused:

marcoryn 12-10-08 17:59

Als je paypal aanmaakt krijg je eerst 1 cent gestort..tevens zit daarbij een code om je te registreren, duurde bij mij 5 dagen!!
In paypal kan je kiezen om direct van je rekening te laten schrijven en dan hoef je niets op je paypal te storten.

Dus er gaan flink wat dagen voorbij voordat je via paypal kan kopen als je nog geen account hebt!! Maar wel heel handig om te hebben!!!

Spasta 12-10-08 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 205040)
Als je paypal aanmaakt krijg je eerst 1 cent gestort..tevens zit daarbij een code om je te registreren, duurde bij mij 5 dagen!!
In paypal kan je kiezen om direct van je rekening te laten schrijven en dan hoef je niets op je paypal te storten.

Dus er gaan flink wat dagen voorbij voordat je via paypal kan kopen als je nog geen account hebt!! Maar wel heel handig om te hebben!!!

Ow ok, weten we dat ook weer.

dekac 12-10-08 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 205040)
Als je paypal aanmaakt krijg je eerst 1 cent gestort..tevens zit daarbij een code om je te registreren, duurde bij mij 5 dagen!!
In paypal kan je kiezen om direct van je rekening te laten schrijven en dan hoef je niets op je paypal te storten.

Dus er gaan flink wat dagen voorbij voordat je via paypal kan kopen als je nog geen account hebt!! Maar wel heel handig om te hebben!!!


Thats what I thought.. dus bij deze nogmaals.. zou iemand met een paypalaccount irealsms voor me willen betalen? (ik stort vooraf 5euro op je rekening.. liefst postbank)

bizzie 13-10-08 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dekac (Bericht 205060)
Thats what I thought.. dus bij deze nogmaals.. zou iemand met een paypalaccount irealsms voor me willen betalen? (ik stort vooraf 5euro op je rekening.. liefst postbank)

Als je nog interesse hebt stuur me ff een PM ;)

EDIT
Check je inbox :D


Phil from belgium 16-10-08 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spasta (Bericht 204176)
klopt, hier ook niet tot nu toe.

géén tril functie alsook géén geluid (inkomende sms) ... zal eens langsgaan via de support.
voorts, prima progie: landscape (dus meer spatie op het toestenbord) , aantal karakters nog te typen :).
Ok, 5 € betaald , zou echter standaard aanwezeig moeten zijn ... shame on you Apple :p

Phil from belgium 16-10-08 16:11

Update: na reboot ,wél geluid inkomende sms .
(blij dat ik "fasten your seatbelts" terug te horen krijg).
geen vibra , edoch voor mij niet echt belangrijk ...

marcoryn 17-10-08 05:58

op de website het bericht dat zeer binnenkort een grote update (versie 2.0.0) beschikbaar is. Supports full landscape, ben benieuwd wat ze daarmee bedoelen.

Mogelijk het hele programma in landscape te bedienen?

Daros 20-10-08 00:50

Helaas nog steeds niet via een conversatie zoals in de standaard MobileSMS app.

Phille023 21-10-08 22:08

Hoi, ik heb de nieuwe update gedaan van dit progje en als ik nu een smsje ontvang dan blijft gelijk heel mijn iphone hangen. Ik moet telkens een harde reboot doen en dan opnieuw inloggen. Nog iemand probs hiermee?

darkvisje 21-10-08 23:03

mijne chrashte net ook :( hij starte terug op in een rare modus die ik jiet kende :(

marcoryn 21-10-08 23:09

Voor mensen met probs van nieuwe update.. Check de website!!
Mensen die nog geen update hebben gedaan .. Nog even wachten en NIET updaten

Phille023 21-10-08 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 208248)
Voor mensen met probs van nieuwe update.. Check de website!!
Mensen die nog geen update hebben gedaan .. Nog even wachten en NIET updaten

Hoe zet ik dit erop, welk programma dus want ik ben hier niet zo in thuis :confused:

bizzie 22-10-08 06:38

inderdaad nog NIET updaten. Ik heb de hele app moeten wissen en de standaard sms database ook om sms weer mogelijk te maken. Een zeer vervelende fout in het programma want nu ben ik al mn sms kwijt..

Ik vind het jammer dat ze het programma niet eerst uitgebreid testen voordat ze een nieuwe versie releasen. Ik bedoel.. dit hadden ze toch moeten zien aankomen. Er mist een compleet bestand :confused:

Maar om mensen die nieuw zijn met het programma iRealSMS niet af te schrikken, het programma is verder helemaal top en zeker zijn geld waard :cool:

Daros 22-10-08 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bizzie (Bericht 208295)
inderdaad nog NIET updaten. Ik heb de hele app moeten wissen en de standaard sms database ook om sms weer mogelijk te maken. Een zeer vervelende fout in het programma want nu ben ik al mn sms kwijt..

Ik vind het jammer dat ze het programma niet eerst uitgebreid testen voordat ze een nieuwe versie releasen. Ik bedoel.. dit hadden ze toch moeten zien aankomen. Er mist een compleet bestand :confused:

Maar om mensen die nieuw zijn met het programma iRealSMS niet af te schrikken, het programma is verder helemaal top en zeker zijn geld waard :cool:

De 1.3.1 is nu uit, dus gewoon weer updaten en installeren!

Wie gaat er vanavond inschrijven voor de Beta?

bizzie 22-10-08 14:40

Ik ben van plan om me in te schrijven. Als ik er aan denk tenminste :p
20:00 uur start de inschrijving toch he ?

Nu ff de nieuwe update binnen halen en hopen dat alles blijft werken. Heb deze keer een backup van de sms gemaakt voor de zekerheid.

marcoryn 22-10-08 15:21

Ik wil me wel gaan inschrijven..ben benieuwd naar versie 2.0
Kom ik er niet doorheen hoop ik op een mede forummer (is dat wel een woord?)
die het bestandje kan doorsturen ;-)

Is het echt wel 20.00 Nederlandse tijd?

Heb een aantal mails verstuurd..voor beta..nu maar afwachten ;-)

Webraider 23-10-08 12:12

Al iemand problemen ondervonden met de 1.3.1 release?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.