iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Nummers van je SIM-Kaart op je iPhone zetten met SIMport (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/2167-nummers-sim-kaart-op-iphone-zetten-simport.html)

King1987 10-12-08 14:50

Kijk voor de info over Winscp (windows) in de wiki, word je heel veel wijzer van ;)

HMO 24-12-08 14:59

Goedemiddag,

Ik ben een nieuwe Iphone gebruiker. Ik wil graag de nummers van mijn SIM overgezet hebben naar de Iphone. Ik heb echter de tips bestudeerd, echter kom niet verder.
Ik heb een 3G, softyware 2.2
Wie kan mij stap voor stap helpen?

Gr.
Henk

INCTRL 14-02-09 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HMO (Bericht 234431)
Goedemiddag,

Ik ben een nieuwe Iphone gebruiker. Ik wil graag de nummers van mijn SIM overgezet hebben naar de Iphone. Ik heb echter de tips bestudeerd, echter kom niet verder.
Ik heb een 3G, softyware 2.2
Wie kan mij stap voor stap helpen?

Gr.
Henk

Instellingen, mail-contacten-agenda, in dat menu staat een mooie knop met "importeers simcontacten".

:cool:

joppe 14-02-09 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HMO (Bericht 234431)
Goedemiddag,

Ik ben een nieuwe Iphone gebruiker. Ik wil graag de nummers van mijn SIM overgezet hebben naar de Iphone. Ik heb echter de tips bestudeerd, echter kom niet verder.
Ik heb een 3G, softyware 2.2
Wie kan mij stap voor stap helpen?

Gr.
Henk

In het instellingen menu, het tabladje mail, contacten. Daar staat 'importeer simcontacten". Als je daar op duwt eventjes wachten en voila. :D

Wijcky 16-02-09 14:08

Is er al een manier gevonden om van je Iphone naar de Sim te kopieren?

KadirK 16-02-09 16:45

Hey,
ik heb iSim en SimPort geprobeert, lukte niet.
Iemand heeft hier uitgelegd hoe het kan met fw 2.0 en hoger.
Instellingen > Mail, Contacten , Agenda > Importeer Contacten

Gelukt :) thanks!!

hagemeist 20-02-09 11:54

beste mensen,
ik heb mijn telefoon nummers op mijn tmobile sim gezet en in mijn iphone gedaan toen importeer simcontacten maar dat doet ie niet wat nu?
groetjes henk

Boyki007 28-05-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joppe (Bericht 256757)
In het instellingen menu, het tabladje mail, contacten. Daar staat 'importeer simcontacten". Als je daar op duwt eventjes wachten en voila. :D

Bij mij lukt dat dus niet :confused:
Heb een legale belgische iphone 3G 16gb.


Heb al vanalles geprobeerd.
Is mijn simkaartje misschien te oud?

Enige hulp zou welkom zijn.
Zie het niet zitten om +/- 300 contacten over te typen...

ButcherJF 28-05-09 22:20

Je hebt niet nog je oude telefoon? Meestal zit daar toch een synchroniseerapp bij. Dan is het maar een kleine stap eenmalig met je oude gsm je contacten over te pompen naar een door iTunes ondersteunde applicatie (bijv. Outlook of Windows adresboek). Vervolgens synchroniseren en klaar.

mistypain 05-06-09 19:29

Sim contacten importeren is heel makkelijk met Iphone 3G. naar Settings gaan, dan Mail, Contacts, Calendar kiezen en naar beneden scrollen. staat optie Import SIM contacts. klaar is kees!

jazzbur 02-07-09 12:56

Sorry hoor ik snap er niks van hoe het nou moet!

Kan het misschien in jip en janneke taal uitgelegd worden voor de achterlijke onder ons waaronder in blijkbaar.

Alvast super bedankt!

LouisVuittonBoy 02-07-09 20:59

Ik snap er echt helemaal niks van
 
tis al gelukt dus hoeft niet meer :) XXX

LouisVuittonBoy 02-07-09 21:27

met firmware 2.x.x kan dit gewoon met de iphone ZONDER extra software

Instellingen>Mail, Contacten, Agenda en dan halverwege Importeer Simcontacten __________________
Stuur geen persoonlijke berichten met vragen, post deze op het forum!
http://images.textopus.nl/iPhoneclub...tons/quote.gif
cypher21 Dank zij hem dus :D:)
Thankssssssssssssssssssssssss Tis gelukt (A) Merci X:cool:

W34p0ns 03-08-09 17:49

Ik zit ook met een probleem, heb net mn 3GS, en het lukt me niet om mn contacten van mn simkaart over te zetten op mn iphone...
Ook niet met het Instellingen>Mail, Contacten, Agenda en dan halverwege Importeer Simcontacten gedoe..

Weet iemand wat ik nu best kan doen?

AntonK 17-02-10 13:53

Zelfde probleem hier.
Ik heb een gejailbreakte eerste generatie iPhone met frimware 3.1. Via instellingen>Mail,Contacten,Agenda>importeer Simcontacten lukt het niet de sim contacten te importeren. Daarom zou ik graag Simport willen installeren. Deze kan ik echter niet in Cydia vinden.
Is Simport nog ergens te verkrijgen? Of is er wellicht een andere manier om simcontacten te importeren?
Bedankt iig!

goodmen 20-02-10 14:02

simport
 
1 Bijlage(n)
ja hoor deze

AntonK 21-02-10 10:40

Dankjewel voor het bestandje. Hoe krijg ik die op de iPhone?
Thanks!

goodmen 21-02-10 12:41

AntonK

hoi mmmm dat weet ik helaas niet omdat ik het nooit heb gebruikt ik gebruik een veel betere methode, ik heb SIManager uit Cydia gedownload en dat werkt perfect, ook de simcard die hij b.v. niet zou herkennen geft hij wel aan wat erop staat, maar tot dusver ben iknog niet tegen gekomen dat hij niets heeft herkend, dus tja waarom gebruk je dat niet het is makelijk op je iphone te zetten vi Cydia.

goodmen

AntonK

EDIT
oeps zag het te laat, jou iphone heeft geen jailbreak dus gaat dat niet.

maar als je op youtube gaat kijken daar staat hoe het een en ander werkt met simport.

goodmen


AntonK 21-02-10 16:04

Bedankt voor je hulp.
De iPhone die het betreft heeft wel een jailbreak en Cydia erop. Nu moet ik alleen nog even weten in welke repository ik SIManager kan vinden. Wet jij dat zo gauw?

goodmen 21-02-10 17:17

antonk

ik ga even voor je kijken wff


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.