iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Winterboard (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/21683-winterboard.html)

Sad 15-09-08 23:36

Winterboard
 
na inst.2.1 kom ik niet in map themes!!!

WinSCP geeft dit aan:

Fout tijdens weergeven van het overzicht van directory'/private/var/stash/Themes.P8aiVw'.

Bestand of directory bestaat niet.
Foutcode: 2
Foutmelding van server: No such file
Aanvraag code: 11
Kan geen eigen Theme aanmaken!!!!

iMario 16-09-08 00:05

Dit heb ik zelf ook, ook als ik in applications zou gaan.
Heb meerdere gezien met dit probleem, en ik weet wel: Cydia heeft er mee te maken !

avdwerf 16-09-08 13:59

Dit klopt, je moet gewoon even handmatig naar /private/var/stash/ gaan, daar staat wel een Themes. map, maar wat achter de punt staat is anders. Je moet dus de link in Library even aanpassen naar de nieuwe naam van de themes map...

Edit:
Hmm net zelf geprobeerd die link aan te passen, maar als ik dan op de link klikt geeft ie nog steeds de oude map aan, erg vreemd :(. Maar goed, je kunt de themes map iig gewoon bereiken via /private/var/stash/

iMario 16-09-08 14:21

Je kan ook DiskAid gaan gebruiken, dat is wat ik iig doe. DiskAid is via usb.
iPhoneBrowser heb ik zelf ook teveel problemen mee.

Sad 16-09-08 18:36

thanks via DiskAid is gelukt

nibbit88 10-10-08 06:01

Nieuwe update voor winterboard gereleased met veel aanpassingen en fixes. Check cydia!

vdvorst 02-11-08 12:19

Hoe kom je uberhaupt in de winterboard map? Ik zie enkel de gemaakte foto's in de map iphone...

vdvorst 02-11-08 13:23

Inmiddels zover dat ik er in kan, maar hoe kan ik bestanden van bureaublad naar een map in winSCP zetten?
Kopieren plakken werkt gewoon niet, optie kan ik in bestand - plakken ook niet kiezen (staat er wel, maar is wazig)

Edit: dat uiteindelijk ook gelukt... Maar nu moet ik permissions veranderen, ... hoe is dat mogelijk?

Edit, gelukt :) (wat zit dit lastig in elkaar)

Fasty 02-11-08 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst (Bericht 212551)
Inmiddels zover dat ik er in kan, maar hoe kan ik bestanden van bureaublad naar een map in winSCP zetten?
Kopieren plakken werkt gewoon niet, optie kan ik in bestand - plakken ook niet kiezen (staat er wel, maar is wazig)

Edit: dat uiteindelijk ook gelukt... Maar nu moet ik permissions veranderen, ... hoe is dat mogelijk?

Edit, gelukt :) (wat zit dit lastig in elkaar)


haha lastig maar het lukt je toch wel allemaal ;)

macfreaker 02-11-08 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst (Bericht 212551)
Inmiddels zover dat ik er in kan, maar hoe kan ik bestanden van bureaublad naar een map in winSCP zetten?
Kopieren plakken werkt gewoon niet, optie kan ik in bestand - plakken ook niet kiezen (staat er wel, maar is wazig)

Edit: dat uiteindelijk ook gelukt... Maar nu moet ik permissions veranderen, ... hoe is dat mogelijk?

Edit, gelukt :) (wat zit dit lastig in elkaar)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fasty (Bericht 212645)
haha lastig maar het lukt je toch wel allemaal ;)

Het is al windows gebruiker in begin moeilijk om met unix/linux termen om te gaan hé. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.