iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iPhoneModem (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/21880-iphonemodem.html)

Ezra 18-09-08 00:36

iPhoneModem
 
Ik heb geprobeerd het iphonemodem programma te gebruiken. Die van iphonemodem.de.
Deze krijg ik niet aan de praat.


Nu probeer ik die van iphonemodem.com, werkt gelijk!

Hartstikke mooi natuurlijk maar voor deze laatste moet je betalen.
Heeft iemand zelfde ervaringen met de 'duitse' iphonemodem?

(Btw, ik krijg elke keer een foutmelding dat hij niet met de iphone kan connecten)

iScorpio 18-09-08 00:39

Ik lees net dat iPhoneModem gratis is, maar voor $9,99 ben je van de irritante registratie-knopjes af.

Bron: Gebruik je iPhone als modem met iPhoneModem > Nieuws > iPhoneclub.nl

Ezra 18-09-08 12:04

Dat is idd waar. Maar ik heb het liefst ook geen registratieknopjes..

Én als ik t goed begrijp dan heeft de .com versie het gestolen van de .de versie.

Maarja, beter goed gejat dan slecht gemaakt

roger666 20-09-08 01:30

jej!
 
net aan de praat gekregen in windows :). de app van www.iphonemodem.COM

jjjjjoost 04-10-08 19:00

Hoe gebruik je een *.dmg file in windows? of waar je heb je de windows versie gevonden?

macfreaker 04-10-08 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jjjjjoost (Bericht 202038)
Hoe gebruik je een *.dmg file in windows? of waar je heb je de windows versie gevonden?

Is uitsluitend voor apple . Zelfs al krijg je die open dan kan je er nog niets mee doen.

jjjjjoost 04-10-08 19:08

Dacht ik al, maar hoe krijgt roger666 hem dan in windows aan de gang....:$

roger666 04-10-08 21:36

1) maak een peer to peer netwerk aan in windows.
2) zoek die met je iphone op, vul de beveiligingscode in die je in windows verzonnen hebt, en verbind
3) start iphonemodem op je iphone
4) er is geen iphonemodem helper voor windows (wordt wel aan gewerkt) het enige dat je nu kunt doen is met SAFARI surfen. Edit > Prefrences > Advanced > Proxies > Connections > LAN Settings > Use a Proxy Server > Advanced > DAN ALLEEN BIJ SOCKS INVULLEN het IP adres dat je op je iphonemodem scherm ziet en POORT 1080. Raar dat IE het niet doet, want die gebruikt dus dezelfde proxy instellingen.

CORRECTIE DUS poort 1080 niet 8080

BruceSV 05-10-08 00:00

Warom gebruiken jullie pdanet niet die werkt perfect voor mij. Is te vinden in cydia

Boy van Baal 05-10-08 11:24

Hebben jullie een t-mobile abbo? Want ik hoorde dat het niet mag om je iphone als modem te gebruiken en dat er dan consequenties kunnen komen?

roger666 06-10-08 06:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boy van Baal (Bericht 202228)
Hebben jullie een t-mobile abbo? Want ik hoorde dat het niet mag om je iphone als modem te gebruiken en dat er dan consequenties kunnen komen?

Nou het mag natuurlijk niet nee. Voor mij is dit een noodoplossing, nog geen internet op mijn kamer, maar wel zwaar nodig voor mijn studie. Maar ik maak niet zo gek veel dataverkeer, dus zal wel niet zo opvallen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 202154)
Warom gebruiken jullie pdanet niet die werkt perfect voor mij. Is te vinden in cydia

Daar heb ik nog niet van gehoord, ook een modemapplicatie?

Voor iphonemodem.com moet je betalen, sowieso jammer, anders verbreekt hij steeds je verbinding. iphonemodem.de schijnt gratis te zijn.

switcher 06-10-08 16:45

Pdanet werkt ook hier top

roger666 06-10-08 19:52

woops 1080 bedoelde ik als socks poort

InternetRebel 06-10-08 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 202154)
Warom gebruiken jullie pdanet niet die werkt perfect voor mij. Is te vinden in cydia

Hier nog een PdaNet fan! :D Ik werd werkelijk helemaal schijtzat van al zie "iPhone Modem" apps. Allemaal onhandig in het gebruik, overal gaan zitten kutten met "proxie" instellingen, poort 8080, blablabla. Ik was het zelfs zo beu dat ik een Duo-Sim heb genomen zodat ik kan blijven Internetten via mijn oude Windows Mobile telefoon en niet steeds de SIM kaart hoef over te zetten...

Kwam gisteren PdaNet tegen in Cydia. Erop gezet, netwerkje "gemaakt" op mijn Mac, verbinden met de iPhone en hopla; gaat als een trein, geen gerommel in de instellingen, werkt helemaal top!

enricodelnegro 25-10-08 15:31

Lekker is dat! Probeer PdaNet te downloaden van Cydia, gaat meteen alles plat! Bij derde poging schiet mijn 2G 2.1 zelfs in de recovery mode... Help!

enricodelnegro 25-10-08 15:39

Gelukkig doet het toch wel, en werkt inderdaad zonder problemen, geweldig!

Jakiie 25-10-08 15:50

Zou iemand misschien even een Tutorial kunnen maken voor het instellen van PdaNet met Windows Vista? Ik ben al best ver gekomen.. maar de laatste stappen voor het connecten met de computer enzo lukken mij niet zo goed.. ;)

Alvast bedankt!

nawikre 07-12-08 14:15

zit nu met het probleem, dat ik na installatie van iphonemodem niet meer op internet kan met mijn laptop op mijn eigen draadloze netwerk.
Heb iphonemodem al gedeinstalleerd, maar ik kan nog steeds niet op internet.
Wie weet wat ik ongedaan moet maken om wer op internet te kunnen?

ik heb al in 'internet opties' - 'LAN instellingen' - 'proxy server' al weggevinkt, want die stond op een poort met socket etc... (precies zoals ik topic 8 stond)
maar dat helpt ook niet...

ik heb graag hulp nodig, want ik moet hem meenemen naar het werk...

thanks

nawikre 07-12-08 15:15

na systeemherstel heb ik weer internet verbinding....ik ga toch met pdanet aan de gang...zonder al die instelingen etc. etc.

daanski 15-12-08 11:44

Zo ver ik weet mag je pdanet 14 dagen gebruiken en dan moet je 20 euro lappen dit is sinds hun laatse update. Tenzij dit al weer ie aangepast.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.