iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iphone videorecorder3g probleem (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/21945-iphone-videorecorder3g-probleem.html)

jordiavp 18-09-08 15:03

iphone videorecorder3g probleem
 
hallo
sinds dat ik mijn iPhone heb geupgrade van 2.0.1 naar 2.1
heb ik een probleem met de videorecorder3g
iedere keer als ik het open gaat die wel open en komt hij op het scherm dat het aan het laden is en dan opeens sluit die ! ik heb vanalles al geprobeerd ! en niets heeft geholpen ! weet iemand hiervan het mogelijke oorzaak?en een oplossing?want ik zou heel graag die app weerhebben want het is een prachtige app !
dank u
mvg

iMario 18-09-08 15:14

Denk dat de video recorder niet werkt op Firmware 2.1. Heb hem zelf en iemand anders ook laten proberen, maar hij werkt niet, hij crasht dus.

jordiavp 18-09-08 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 194017)
Denk dat de video recorder niet werkt op Firmware 2.1. Heb hem zelf en iemand anders ook laten proberen, maar hij werkt niet, hij crasht dus.

pff dat is stom om te horen :(
hopelijk komt er zo snel mogelijk dan een nieuwe versie ervan , zodat ik het weer heb !
toch bedankt al ! zo weet ik tenminste dat het niet aan men iPhone lag !

whosnext 19-09-08 23:43

Zelfde probleem
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordiavp (Bericht 194023)
pff dat is stom om te horen :(
hopelijk komt er zo snel mogelijk dan een nieuwe versie ervan , zodat ik het weer heb !
toch bedankt al ! zo weet ik tenminste dat het niet aan men iPhone lag !

Heb hetzelfde probleem ... zal wel snel weer een update komen verwacht ik.

klarenbl 21-09-08 12:59

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb al twee emails naar support@iphone-recorder.com gestuurd. Ze nemen niet eens de moeite om te antwoorden! En dat voor een applicatie waarvoor ik DIK betaald heb (het is het wel waard, maar dan verwacht ik ook een klein beetje support).
Op de website staat niet eens vermeld dat hij niet werkt met firmware 2.1, erg slordig allemaal. Hopelijk zijn ze heel hard bezig met een upgrade ;)
Groet

Liesbeth

sNicker 21-09-08 14:01

gebruik in de tussentijd anders cycorder ;) lekker simpel, doet t gewoon.

klarenbl 22-09-08 06:27

Cycorder heeft toch geen audio? Of heb ik het mis?

JWVD 22-09-08 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klarenbl (Bericht 196416)
Cycorder heeft toch geen audio? Of heb ik het mis?

Met de laatste update wel :) (Geloof ik)

whosnext 22-09-08 09:03

Helemaal top
 
Cycorder is ook nog eens beter als dat videorecorder3g.:D

Wat een super programma.

Dank je voor de tip sNicker hier hebben we wat aan :p

Leo van der Meer 08-09-09 19:32

upload probs met videorecorder3g
 
Ik heb op mijn 3G de nieuwe versie van videorecorder3g gezet maar nu kan ik niet uploaden naar Youtube.

Het is de betaalde versie dus het zou moeten werken.

Hebben meer mensen dit probleem??

Timmeh_ 08-09-09 21:11

// Discussies samengevoegd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.