iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iPhone Screenshot Topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/223-iphone-screenshot-topic.html)

simonffs 21-05-08 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joris (Bericht 5634)
Nicos,

Dank voor het compliment. De eer komt mij alleen niet toe. Ik heb dit springboard gewoon via iSwitcher (Greg's theme pak 1/CG-tv) geinstalleerd en vervolgens met hulp van Summerboard gecombineerd met de achtergrond van een ander theme uit iSwitcher (iphone remastered). Kind kan de was doen.


En zeg nu eens hoe ik het zou moeten doen om dat erop te krijgen in normaal nederlands aub :D

Bertje 22-05-08 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexst (Bericht 115519)
Hoi Allemaal,
Ik heb themes gedownload en deze staan nu op mijn computer hoe krijg ik die nu op mijn iphone?


Je kunt ze ook via de installer op je iphone downloaden.. staan ze er meteen in ;)

Undertaxxx 25-05-08 15:15

Hier mijn huidige thema waar nog aan gewerkt wordt.

Linux Tattoo Lockscreen:

http://img156.imageshack.us/img156/4872/img0001nh4.png


Renew Makeover Theme:

http://img186.imageshack.us/img186/3460/img0002ai8.png

PauluS87 26-05-08 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 114810)
Hier een pic van mijn springboard :

Sorry dat ik een wat oudere theme naar boven haal, maar is dit nu een echte croiman? En zo ja, werkt dit theme goed? Ik vind hem wel erg appart zeg!

Chrisl 27-05-08 00:38

aaaaaaah, zo heerlijk maagdelijk nog....

http://i25.tinypic.com/2mlq1d.jpg

U ziet, bijna geheel onbevlekt....

croiman 30-05-08 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 118214)
Ja, nu wel ja, maar niet via customietjes....

Icoontjes wissen zonder custo lukt zeker niet???

poof gebruiken??? of handmatig het icoontje verwijderen in de app zelf en je springboard respring restart doen en het is weg, alleen met poof kun je het makkelijk doen, handmatig is wat omslachtig.

Joris 30-05-08 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simonffs (Bericht 115797)
En zeg nu eens hoe ik het zou moeten doen om dat erop te krijgen in normaal nederlands aub :D

Ik begrijp uit deze reactie op mijn bericht van meer dan een half jaar oud dat je dit theme uit het 1.0.2 tijdperk mooi vindt en graag wilt installeren. Wat snap je niet aan de uitleg die al gegeven is? Weet je niet wat iSwitcher is of werkt dit niet meer onder 1.1.4?

croiman 30-05-08 22:57

iSwitcher is tot t verleden inderdaad, nu is customize 2.0B10 en summerboard de apps vo therma etc
Kun je simpel je eigen thema maken zonder speciale programma's enz...
Kunt (als je t nie begrijpt) ook gewoon even de zoekfunctie gebruiken, en dan vind je handleidingen, probleem oplossingen enz... hierover.

Chrisl 31-05-08 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 119669)
poof gebruiken??? of handmatig het icoontje verwijderen in de app zelf en je springboard respring restart doen en het is weg, alleen met poof kun je het makkelijk doen, handmatig is wat omslachtig.

handmatig via de app zelf????

Vertel vertel vertel, maar niet te snel we schrijven mee....

croiman 31-05-08 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 120187)
handmatig via de app zelf????

Vertel vertel vertel, maar niet te snel we schrijven mee....

nee niet via de app zelf, je wist gewoon het afbeelding "icon.png" in de app zelf, vergeet niet er een copy van te maken voor later trug te zetten.
en je herstart je springboard met respring ofzo en je app is zogezegd verdwenen.

Chrisl 31-05-08 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 120191)
nee niet via de app zelf, je wist gewoon het afbeelding "icon.png" in de app zelf, vergeet niet er een copy van te maken voor later trug te zetten.
en je herstart je springboard met respring ofzo en je app is zogezegd verdwenen.

daar kan ik niet bij, dus dat gaat niet....

croiman 31-05-08 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 120261)
daar kan ik niet bij, dus dat gaat niet....

Hoe daar kun je niet bij? heb je geen Wi-Fi thuis?
Ga dan via usb met iphoneBrowser of iphone pc-suite ????

Chrisl 31-05-08 21:10

Nope, werkt niet op mijn windhoos machine!!!!

croiman 31-05-08 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 120280)
Nope, werkt niet op mijn windhoos machine!!!!

Wat werkt er wel???

gebruikt ge windwos? xp of vista??? installeer uw itunes drivers eens, eerst itunes en quicktime installeren, en daarna je drivers nog eens opnieuw : itunes.dll's download.

ofwel Wi-Fi aankopen ofwel eens zien dat deze programma's gaan werken op je pc.
Anders ben je er niks mee. Of hoe installeer je dan via installer app?

Chrisl 31-05-08 21:44

Niks werkt. Bij alle app krijg ik een error



Ik heb wel een Wi-Fi access point. Ik loop thuis op XP. Ik zal dat met die drivers eens proberen.

croiman 31-05-08 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 120287)
Ik heb wel een Wi-Fi access point. Ik loop thuis op XP. Ik zal dat met die drivers eens proberen.

Als je Wi-Fi hebt gebruik dan Winscp ????

iMario 31-05-08 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 120291)
Als je Wi-Fi hebt gebruik dan Winscp ????

Niks werkt bij Chrisl.....
ook winscp niet zei die?

croiman 31-05-08 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 120292)
Niks werkt bij Chrisl.....
ook winscp niet zei die?

snap ik niet !!!! k geef t op

Marquez 02-06-08 01:56

2 Bijlage(n)
Dit is mijn springboard na veel gefruts vanavond. Het is een bestaand thema, wat niet zo makkelijk erop ging aangezien ik nog geen ervaring had met customize en smbprefs, maar na veel gedoe in cyberduck en vanalles aanpassen is het gelukt!

Chrisl 02-06-08 03:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marquez (Bericht 120842)
Dit is mijn springboard na veel gefruts vanavond. Het is een bestaand thema, wat niet zo makkelijk erop ging aangezien ik nog geen ervaring had met customize en smbprefs, maar na veel gedoe in cyberduck en vanalles aanpassen is het gelukt!


Die cola slider is kewl, draait hij bij het sliden????


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.