iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iPhone Screenshot Topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/223-iphone-screenshot-topic.html)

Lips 27-05-09 14:51

Weather icon
 
Bedankt voor je info m.b.t. weather icon :D

lolz988 27-05-09 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smeijel (Bericht 289487)

Hoe noemt dit theme en waar kan je het downloaden?
En hoe heet hetgeen waardoor je zoveel icoontjes op je Springboard hebt en waar kan je dat downloaden?

Timmeh_ 27-05-09 16:04

Thema is Faust en kan je hier downloaden
Als je ook 5x5 icoontjes op je springboard wilt plaatsten moet je in Cydia FiveIRow (5 rijen) en Five Colum Springboard (5 kolommen) downloaden ;)

francebramie 27-05-09 16:33

of 6 row nu ;)

lolz988 27-05-09 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 289664)
Thema is Faust en kan je hier downloaden
Als je ook 5x5 icoontjes op je springboard wilt plaatsten moet je in Cydia FiveIRow (5 rijen) en Five Colum Springboard (5 kolommen) downloaden ;)

Bedankt , alleen vind ik FiveIRow niet in cydia , als ik het intyp bij de zoekfunctie vind ik alleen ; iTorque-Classic , maar dat is het niet ..

Timmeh_ 27-05-09 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolz988 (Bericht 289680)
Bedankt , alleen vind ik FiveIRow niet in cydia , als ik het intyp bij de zoekfunctie vind ik alleen ; iTorque-Classic , maar dat is het niet ..

Hij staat in de Touch-mania repo, moet je dan nog even toevoegen:

http:*//cydia.touch-mania.com*/ (zonder de sterretjes :))

lolz988 27-05-09 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 289683)
Hij staat in de Touch-mania repo, moet je dan nog even toevoegen:

http:*//cydia.touch-mania.com*/ (zonder de sterretjes :))

Gevonden !
Bedankt :)

Timmeh_ 27-05-09 17:23

3 Bijlage(n)
Zie de laatste tijd het eerste LockScreen het meest..
Heb wel een nieuw batterij-lock en nog steeds het Things-LockScreen :D

smeijel 27-05-09 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 289677)
of 6 row nu ;)

dat vond ik nou weer wat overdreven :p

OiP 27-05-09 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 289664)
Thema is Faust en kan je hier downloaden
Als je ook 5x5 icoontjes op je springboard wilt plaatsten moet je in Cydia FiveIRow (5 rijen) en Five Colum Springboard (5 kolommen) downloaden ;)

heb hetzelfde theme ook van daar. Probleen is dat mijn sms en telefoon iconen normaal blijven en dat mail en safari iets kleiner zijn dan ipod sms en telefoon :/

OiP 27-05-09 19:52

Had het eerste lockscreen ook even vanmorgen haha. Raar springboard is nog nooit eerder gechrashed

smeijel 27-05-09 21:03

dat is omdat het volgens mij een ipod theme is maar dan zou je even op macthemes moeten kijken daar zijn ze alsnog gemaakt.

OiP 28-05-09 18:22

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 289664)
Thema is Faust en kan je hier downloaden
Als je ook 5x5 icoontjes op je springboard wilt plaatsten moet je in Cydia FiveIRow (5 rijen) en Five Colum Springboard (5 kolommen) downloaden ;)

Heb het vandaar gehaald, via winscp naar iphone. Werkt perfect, alleen verandert het sms, telefoon en ipod icoon niet! Heb icons gechecked in het theme pakket en die zijn wel anders. Hoe komt dit?

OiP 28-05-09 18:26

1 Bijlage(n)
3Barlockscreen met andere wallpaper :)

Timmeh_ 28-05-09 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 290011)
Heb het vandaar gehaald, via winscp naar iphone. Werkt perfect, alleen verandert het sms, telefoon en ipod icoon niet! Heb icons gechecked in het theme pakket en die zijn wel anders. Hoe komt dit?

Je weet heel zeker dat alles goed staat?

var/stash/thems.xxxxxx/[naam thema]/icons/Text.png
var/stash/thems.xxxxxx/[naam thema]/icons/Phone.png
var/stash/thems.xxxxxx/[naam thema]/icons/iPod.png

(let ook op de hoofdletters)

Timmeh_ 28-05-09 19:21

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 290013)
3Barlockscreen met andere wallpaper :)

Mocht je interesse hebben:
Bijgevoegd bestandje zorgt ervoor dat de originele datum weggaat, die nu boven 'It's like chocolate' staat ;)

OiP 28-05-09 19:29

Dankje! Was ik naar opzoek :)

OiP 28-05-09 19:36

Text en iPod is opgelost :). Stonden wel degelijk in die map maar onder de naam SMS en Music. Alleen het phone icon lijkt spoorloos. Kan je het anders even uploaden?

iMario 28-05-09 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 290027)
Je weet heel zeker dat alles goed staat?

var/stash/thems.xxxxxx/[naam thema]/icons/Text.png
var/stash/thems.xxxxxx/[naam thema]/icons/Phone.png
var/stash/thems.xxxxxx/[naam thema]/icons/iPod.png

(let ook op de hoofdletters)

Denk dat hij het in de Nederlandse taal moet zetten, aangezien hij Nederlands gebruikt.

Timmeh_ 28-05-09 19:57

3 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 290039)
Text en iPod is opgelost :). Stonden wel degelijk in die map maar onder de naam SMS en Music. Alleen het phone icon lijkt spoorloos. Kan je het anders even uploaden?

Kom er net achter dat Phone.png helemaal niet in het thema zit! Als je dat topic op MacThemes leest zie je dat ook staan, maar dat was me nog helemaal niet opgevallen.. Ik post er even 3 icoontjes bij, maar op MacTheme's zijn er meer te vinden (even de pagina's afgaan)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.