iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iPhone Screenshot Topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/223-iphone-screenshot-topic.html)

JailbreakerPro 07-06-11 15:29

Daar zijn aardig wat tweaks voor maar de beste is fakecarrier

pdavie 07-06-11 16:44

Thanx!! Vind hem zelf ook leuk zo!! Inderdaad die echo heel speciaal..September komt de kleine..Voor de naam invullen gebruik ik fake operator.....En mijn plaatsnaam heb ik op advies van kokkie44, zie paar posts hierboven bij Yahoo gehaald..Daar typ je je plaats in en in de HTML staat dan aan het eind een code bestaande uit cijfers..

Deze plak je inderdaad in de map zoals kokkie44 hierboven uitlegt..Je moet dus wel in je iPhone komen, in de root..Ik gebruik hier cyberduck voor..Zie paar pagina's terug hoe ik die uitleg kreeg van jailbreakerpro..

Ik kan het wel uitleggen, maar zij hebben mij geholpen en weten zoooo veel meer dan ik, haha...Suc6!!!!

JailbreakerPro 07-06-11 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie (Bericht 680606)
Thanx!! Vind hem zelf ook leuk zo!! Inderdaad die echo heel speciaal..September komt de kleine..Voor de naam invullen gebruik ik fake operator.....En mijn plaatsnaam heb ik op advies van kokkie44, zie paar posts hierboven bij Yahoo gehaald..Daar typ je je plaats in en in de HTML staat dan aan het eind een code bestaande uit cijfers..

Deze plak je inderdaad in de map zoals kokkie44 hierboven uitlegt..Je moet dus wel in je iPhone komen, in de root..Ik gebruik hier cyberduck voor..Zie paar pagina's terug hoe ik die uitleg kreeg van jailbreakerpro..

Ik kan het wel uitleggen, maar zij hebben mij geholpen en weten zoooo veel meer dan ik, haha...Suc6!!!!

Fijn voor je dat hij het eindelijk doet. En ook leuk dat je mijn thema gebruikt

pdavie 07-06-11 16:59

Had heel goede hulp natuurlijk!!!!!;)

morgan30 07-06-11 17:01

Heb deze code voor rotterdam NLXX0015.. En ga met winSCP in mijn root en verander het maar er gebeurt helemaal niets. Iemand ideeen wat ik misschien fout doe???

JailbreakerPro 07-06-11 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgan30 (Bericht 680618)
Heb deze code voor rotterdam NLXX0015.. En ga met winSCP in mijn root en verander het maar er gebeurt helemaal niets. Iemand ideeen wat ik misschien fout doe???

Respring je wel na de veranderen

morgan30 07-06-11 17:30

Ja dat heb ik ook elke keer gedaan. Maar blijf dat voor geprog je zien van revi-kri.
Snap er helemaal niets meer van ben echt van af vanmorgen bezig pff en maar niet op willen geven haha..

pdavie 07-06-11 18:10

kan ik het piccie ook veranderen van het weer door een mooie foto van mijn dochter?

kokkie44 07-06-11 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie (Bericht 680641)
kan ik het piccie ook veranderen van het weer door een mooie foto van mijn dochter?

Ja, dat kan vast wel.

pdavie 07-06-11 19:50

Denk je? Want hij reageert natuurlijk wel op het weer, dag/nacht/regen/zon...

kokkie44 07-06-11 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie (Bericht 680718)
Denk je? Want hij reageert natuurlijk wel op het weer, dag/nacht/regen/zon...

Als je het niet probeert weet je het niet he? :d

Roosje 07-06-11 21:26

Ohh mennn, dit ziet er echt supercool uit :)

JailbreakerPro 07-06-11 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgan30 (Bericht 680622)
Ja dat heb ik ook elke keer gedaan. Maar blijf dat voor geprog je zien van revi-kri.
Snap er helemaal niets meer van ben echt van af vanmorgen bezig pff en maar niet op willen geven haha..

Ja ik had aan het begin het zelfde met Revi-Krs.
Dat ie ook dat voorprogje gaf naar en dag was het plotseling opeens weg en stond mijn stad er nu geeft ie aleen nog de progje als hij moet laden

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 juni 2011 om 21:41 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie (Bericht 680718)
Denk je? Want hij reageert natuurlijk wel op het weer, dag/nacht/regen/zon...

Ja dat kan dan moet de template veranderen ;)

huisvrouwtje 08-06-11 00:20

Kokkie 44 / pdavie/ jailbreaker pro.
Ik heb met jullie meegelezen en meegedaan om ook Revi Krs te installeren.
Heb ik dus gedaan.
Foto staat in de linker ruimte. Heb ook lockinfo aan staan. Vervolgend gridlock geïnstalleerd en mijn icoontjes onder de foto's gezet.
Tot zover alles ok.
Maar ook ik krijg niet het weer in het rechter vakje. Heb iphone explorer op mijn mac staan. Maar kan geen setup vinden of wat daar maar op lijkt.
in mijn iphone heb ik het weer weather icon aan staan.
Steeds herstart ik mijn telefoon maar het blijft gelijk.
Kunnen jullie me misschien helpen.
Helllupp

kokkie44 08-06-11 08:25

In de thema map zie je deze map staan, daarop klikken en dan vind je de bestanden die je kunt aanpassen, opslaan en respring.

Zie het resultaat beneden.

http://loneranger.nl/setup.png




http://loneranger.nl/revi.PNG

morgan30 08-06-11 09:29

@kokkie die map daar in zet ik die code in ..Maar het lukt mij maar niet zou jij een screenshot willen maken zoals jij die code heb ingevuld misschien doe ik iets fout.Maar dan heb ik even een voorbeeld zodat ik het met mijn eigen code kan proberen.Als je dat voor mij wil doen maak je mij heel blij ben onderhand helemaal gefrustreerd door revi-kri hahahahhahahaa....

kokkie44 08-06-11 09:41

1 Bijlage(n)
Bestand openen met kladblok , aanpassen opslaan als Config.js in extras/1.7 widgets/Config.js

http://loneranger.nl/boom.png

lacsap65 08-06-11 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgan30 (Bericht 680618)
Heb deze code voor rotterdam NLXX0015.. En ga met winSCP in mijn root en verander het maar er gebeurt helemaal niets. Iemand ideeen wat ik misschien fout doe???

Morgen30, jouw code NLXX0015 zal niet werken!
Probeer deze code voor Rotterdam maar eens, 733075
succes.

morgan30 08-06-11 10:23

@kokkie Ik had het toch helemaal goed gedaan maar het vreemde is dat hij de code van rotterdam niet pakt zet ik een andere code er in krijg ik wel verschillende plaatsnamen.. Iemand die weet wat wel de juiste code is voor Rotterdam.Kokkie heel erg bedankt voor de moeite die je even genomen hebt...:)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2011 om 10:24 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lacsap65 (Bericht 680919)
Morgen30, jouw code NLXX0015 zal niet werken!
Probeer deze code voor Rotterdam maar eens, 733075
succes.

Zie het nu pas 10000 maal dank dacht dat ik gek werd hahahha..

lacsap65 08-06-11 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgan30 (Bericht 680926)
@kokkie Ik had het toch helemaal goed gedaan maar het vreemde is dat hij de code van rotterdam niet pakt zet ik een andere code er in krijg ik wel verschillende plaatsnamen.. Iemand die weet wat wel de juiste code is voor Rotterdam.Kokkie heel erg bedankt voor de moeite die je even genomen hebt...:)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2011 om 10:24 ----------


Zie het nu pas 10000 maal dank dacht dat ik gek werd hahahha..

Beetje gek moeten wij hier allemaal wel zijn om uren aan zo'n telefoontje te zitten klooien:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.