iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iPhone Screenshot Topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/223-iphone-screenshot-topic.html)

Flipke1405 11-01-14 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jopvdsteen (Bericht 945233)
Wauw!! Nu ik dit zie ga ik toch ook maar weer jailbreaken. Welke tweaks/apps heb je gebruikt? Soft Remix theme dus maar verder? En hoe kom je aan die achtergrond, ziet er heeeeel netjes uit zo!!

edit: zo te zien ook een iPhone 5 scherm, werkt het ook op de oudere kleinere schermen, heb een 4s?

edit 2: laat maar, wel gewoon klein scherm!

hoe krijg je je apps in het midden van je scherm?Normaal is dat met gridlock maar die werkt nog niet met ios 7

Bubbly 11-01-14 16:22

Iconoclasm

huisvrouwtje 11-01-14 17:22

@ Thespikie Thanks

FridgeNL 11-01-14 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jopvdsteen (Bericht 945233)
Wauw!! Nu ik dit zie ga ik toch ook maar weer jailbreaken. Welke tweaks/apps heb je gebruikt? Soft Remix theme dus maar verder? En hoe kom je aan die achtergrond, ziet er heeeeel netjes uit zo!!

Iconoclasm voor de 3x3 layout.
Bigify voor het verberegen van de iconen namen.
Clearfolders (zie je niet op screenshot) voor verwijderen achtergrond van folders.
Infinidock voor aangepaste iconen aantal in dock.
No Page Dots wijst zichzelf.
TransparentDock wijst zichzelf.

Iconoclasm 3x3 layout download link -> Klik
Wallpaper -> Klik

jopvdsteen 11-01-14 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 945286)
Iconoclasm voor de 3x3 layout.
Bigify voor het verberegen van de iconen namen.
Clearfolders (zie je niet op screenshot) voor verwijderen achtergrond van folders.
Infinidock voor aangepaste iconen aantal in dock.
No Page Dots wijst zichzelf.
TransparentDock wijst zichzelf.

Iconoclasm 3x3 layout download link -> Klik
Wallpaper -> Klik

Thanks Fridge!

Staat de 3x3 layout niet in cydia? Krijg in ieder geval niet dezelfde te vinden en vind de andere allemaal net niet! En om helemaal te gaan shh'en voor alleen dat vind ik zo'n gedoe!

In ieder geval hartstikke bedankt, het ziet er allemaal al een stuk beter uit!

FridgeNL 11-01-14 20:57

Nee, deze layout staat niet in Cydia. Je kunt ook iFunBox of DiskAid (betaald) ervoor gebruiken, vergeet dan alleen niet om afc2add vanuit Cydia te installeren. Anders heb je geen toegang tot je root ;)

jopvdsteen 11-01-14 21:12

Hoe kan ik hem via iFunBox er in zitten? Krijg mijn telefoon wel maar kan de app 'iconoclasm' niet in het linker menu vinden! Zoek ik verkeerd of heb ik die ook niet nodig en moet het op een andere manier?

FridgeNL 11-01-14 21:27

Ik gebruik zelf ifunbox niet, je moet vanuit root gaan naar Library/Iconoclasm/Layout. Als ik het even snel op hun site bekijk, doe je dit via iFunBox Classic.

jopvdsteen 11-01-14 23:32

Hmm raar, het is me gelukt om hem er in te zetten, en kan hem ook selecteren maar het ziet er toch heel anders uit na respring. Iconen staan boven in het scherm en te ver uit elkaar! Morgen maar even verder puzzelen!

Bedankt in ieder geval!

thespikie 12-01-14 18:34

WinterBoard heeft een update gehad en werkt nu perfect op iPhone 5s :)

daveensannie 12-01-14 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thespikie (Bericht 945430)
WinterBoard heeft een update gehad en werkt nu perfect op iPhone 5s :)

Thanks !!! Mobile substrate ook btw

daveensannie 13-01-14 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 945192)
Tsja....daar heb ik dan geen last van :d

Nah wil ik niet meer ruilen :D

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 januari 2014 om 13:24 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thespikie (Bericht 945212)
Da hoop ik ook hoor :) heb nog e6 theme klaar liggen


Kom maar op met je theme :-)

MrBramme 13-01-14 13:30

Deze ziet er wel vet uit! :)

Obscure 7
http://fc00.deviantart.net/fs70/f/20...fi-d718y2p.png

Hij is wel nog niet beschikbaar.
Ik ga vermoedelijk binnenkort ook weer starten met een nieuw theme voor mijzelf, dit was helemaal de lijn waarin ik dacht dus zal toch maar een ander idee nastreven :) Misschien wel volgens een zwart-oranje kleurenpalet, dat past mooi bij mijn iPhone case.

hari050 13-01-14 14:48

Hoe maak je een eigen thema ?
Ik kan wel via Photoshop wat in elkaar flansen maar dan houd het daar ook echt mee op.

MrBramme 13-01-14 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hari050 (Bericht 945530)
Hoe maak je een eigen thema ?
Ik kan wel via Photoshop wat in elkaar flansen maar dan houd het daar ook echt mee op.

In sé niet zo gigantisch moeilijk hoor, als je je kan houden aan de "regels" van Winterboard (of als je een manueel theme maakt, de regels van bestandsstructuur binnen iOS).

Hoe ik het geleerd heb is simpel: een theme gedownload dat iets deed in het genre dat ik wou doen, deze via iFile zippen en op mijn dropbox gesmeten, en daarna op PC de bestandsstructuur proberen achterhalen en de juiste files bewerken/vervangen met photoshop :)
Heb het wel nog niet bekeken voor iOS 7 (heb begrepen dat dit nog maar enkel icons etc zijn, en dat Saurik nog niet html lockscreens etc gaat ondersteunen voor iOS7)

Deze geeft je inzichten in het manueel doen (Opgelet, zorg ALTIJD voor een backup :)) De 4e hit, van idownloadblog, dat is hoe ik het gisteren getest hebt en dat werkt (moest wel rebooten, en niet respringen)
Google search

jessevd 13-01-14 18:23

Er werkt nog niet veel op IOS 7, maar dit is mijn screen so far!
http://imagizer.imageshack.us/v2/800...0/833/16x4.png

Bubbly 13-01-14 18:39

Jammer van de statusbalk :(

Lodewijk69 13-01-14 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 945577)
Jammer van de statusbalk :(

D'r hangen lampjes aan..dus is het niet jammer!

hari050 13-01-14 19:27

Ben wel benieuwd hoe je die datum daaronder hebt gedaan.

iAndries 16-01-14 11:38

Op mijn iphone 5 is het gelukt met softremix
Maar op me ipad mini veranderen de iconen niet.
Ik heb soft remix aangevinkt in winterboard en respring gedaan.
Ook winterboard en softremix opnieuw geinstaleerd maar mocht niet bate.
iemand een idee ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 945286)
Iconoclasm voor de 3x3 layout.
Bigify voor het verberegen van de iconen namen.
Clearfolders (zie je niet op screenshot) voor verwijderen achtergrond van folders.
Infinidock voor aangepaste iconen aantal in dock.
No Page Dots wijst zichzelf.
TransparentDock wijst zichzelf.

Iconoclasm 3x3 layout download link -> Klik
Wallpaper -> Klik



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.