iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bram was al in gebruik door een ''blanc'' dock te maken. Ok heb even een map aangemaakt met daarin een blanc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ok heb even een map aangemaakt met daarin een blanc dock en een wallpaper. Ik wil gewoon de originele iconen houden, moet ik dan een lege map aanmaken Icons ? Of moet ik de optie Theme Icons gewoon uitschakelen in Summerboard ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik zou zeggen probeer het 'ns, maar je kunt volgens mij gewoon alleen een dockje en walpaper erin zetten, zodat die alleen die veranderen.
|
|
|||
|
|||
Heb de mijne een tijdje geleden ook nog een keertje veranderd:
Icons: chelaga (of chelaga classic, weet ik niet meer) Background: zelf iets geknipt uit een leopard achtergrond Dock: zelf lijntje getekend Dit is mijn huidige 'lock' scherm: Zelf een cut/copy/paste gedaan met photoshop Puur toeval dat het appeltje identiek is aan dit waar de iphone mee opstart... Deze heb ik ook ooit is gemaakt, maar nu niet langer in gebruik! Iets TE bling Laatst gewijzigd door nikoc; 24-03-08 om 19:13. |
|
||||
|
||||
screen springboard
hier zijn screens van mijn springboard, en nog paar extra. Zoals op de laatste van mijn super prefs heb ik de optie van screenshot ( die net onthuld is van verborgen iphone tweak) bijgevoegd bij special tweaks. Heb ook mijn controls van ipod player veranderd kleuren van vorderings balk enz...
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 25-03-08 om 00:39. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 26-03-08 om 00:59. |
|
|||
|
|||
ik krijg volgende week pas mijn iphone en ben dus echt nog een noob
maar hoe kan ik de orginele iconen backuppen zonder te moeten restoren in itunes zodat ik deze later weer op de een of andere manier terug kan zetten |
|
||||
|
||||
Je kunt dat op 2 manieren doen:
1. Je kunt SSH'en naar je iPhone en daaarna alle icon.png bestanden uit de mappen in applications opslaan. 2. Je decrypt de 1.1.4 firmware.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dit is de wallpaper (minus apple logo)
Heb hem ook in 1920 x 1080. Hiervoor moet je me even mailen... |
|
||||
|
||||
Kijk even in deze topic op bladzijde 8, daar heb ik de volledige Dark Shelves Thema gezet, inclusief deze wallpaper !
Linkje er naar toe ;-) https://forum.iculture.nl/f28/i...html#post80519 Succes PS Als je spelfouten vind, dan mag je ze houden !
Apple: iPhone 6+ Space Grey 16 GB (UK) & iPad Air Space Grey 32 GB Wi-Fi (BE) Laatst gewijzigd door PWI; 04-04-08 om 21:31. Reden: Aanpassing bladzijde nummer ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Pic van jouw springboard
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thema iSwither
Citaat:
Gewoon via installer iSwitcherAE v2.69.7 installeren en dan thema set-1 installeren en dan kies je voor het thema Aqwoah, succes
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|