iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Hoe krijg ik het icoon Winterboard met fmw 2.1.0? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/22357-krijg-icoon-winterboard-fmw-2-1-0-a.html)

lossballos 23-09-08 15:54

Hoe krijg ik het icoon Winterboard met fmw 2.1.0?
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag omtrent winterboard, hopelijk kan 1 van jullie me helpen om het stapsgewijs uit te leggen?

Ondanks had ik de vorige firmware 2.0.2 gejailbreakt en uiteraard stond er een icon van installer en cydia. na een beetje rond te hebben gekeken en een paar dingen hebben aangepast stond daar opeens het icon van winterboard en ik heb geen idee hoe die daar opeens terecht kwam? ik vond het ideaal want zo kon ik natuurlijk bepaalde dingen veranderen en aanpassen die ik via cydia had gedownload.

Nu na het jailbreaken van de firmware 2.1 is er geen winterboard icoon te ontdekken en dat vindt ik dus erg frustrerend want ik wil me iphone helemaal aanpassen.

Dusss zou 1 van jullie mij aub willen helpen hoe ik winterboard er weer op krijg?

Thanx!

Tijn1 23-09-08 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lossballos (Bericht 197219)
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag omtrent winterboard, hopelijk kan 1 van jullie me helpen om het stapsgewijs uit te leggen?

Ondanks had ik de vorige firmware 2.0.2 gejailbreakt en uiteraard stond er een icon van installer en cydia. na een beetje rond te hebben gekeken en een paar dingen hebben aangepast stond daar opeens het icon van winterboard en ik heb geen idee hoe die daar opeens terecht kwam? ik vond het ideaal want zo kon ik natuurlijk bepaalde dingen veranderen en aanpassen die ik via cydia had gedownload.

Nu na het jailbreaken van de firmware 2.1 is er geen winterboard icoon te ontdekken en dat vindt ik dus erg frustrerend want ik wil me iphone helemaal aanpassen.

Dusss zou 1 van jullie mij aub willen helpen hoe ik winterboard er weer op krijg?

Thanx!

je bet nu aan het dubbel posten en dat is niet toegestaan!

Maar nog een keer je antwoordt op je vraag, winterboard haal je uit Cydia

mvo72 01-08-11 22:28

Die heb ik ook, ik had ergens linksboven button geklikt. En ik zie icoontjes van winterboard is weg. Hij is wel instaleren. Maar ik weet ook niet hoe moet ik winterboard icoontjes aanzetten.

Wie kan helpen? :confused:

Bordyl 02-08-11 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lossballos (Bericht 197219)
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag omtrent winterboard, hopelijk kan 1 van jullie me helpen om het stapsgewijs uit te leggen?

Ondanks had ik de vorige firmware 2.0.2 gejailbreakt en uiteraard stond er een icon van installer en cydia. na een beetje rond te hebben gekeken en een paar dingen hebben aangepast stond daar opeens het icon van winterboard en ik heb geen idee hoe die daar opeens terecht kwam? ik vond het ideaal want zo kon ik natuurlijk bepaalde dingen veranderen en aanpassen die ik via cydia had gedownload.

Nu na het jailbreaken van de firmware 2.1 is er geen winterboard icoon te ontdekken en dat vindt ik dus erg frustrerend want ik wil me iphone helemaal aanpassen.

Dusss zou 1 van jullie mij aub willen helpen hoe ik winterboard er weer op krijg?

Thanx!

Lukt het ook niet om gewoon via instellingen > winterboard het icoontje weer zichtbaar te maken? Normaal gezien kan je toch gewoon verdergaan met het gebruik van Winterboard, ook als je het icoontje hebt verborgen?

mvo72 03-08-11 00:19

Ik heb hem al terug gevonden het was verborgen toen ik menu helemaal links schuiven en iPhone vroeg wat moet juist zoeken en ik druk op W en toen was winterboard verschenen ik had hide per ongeluk aan gedaan dus nu is uit en Icoon van winterboard is weer aan.

Bedankt voor samenwerken iphoneclub


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.