//

Hoe krijg ik het icoon Winterboard met fmw 2.1.0?

Hoe krijg ik het icoon Winterboard met fmw 2.1.0? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een vraag omtrent winterboard, hopelijk kan 1 van jullie me helpen om het stapsgewijs uit te leggen? Ondanks had ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-08, 15:54
lossballos lossballos is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Exclamation Hoe krijg ik het icoon Winterboard met fmw 2.1.0?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag omtrent winterboard, hopelijk kan 1 van jullie me helpen om het stapsgewijs uit te leggen?

Ondanks had ik de vorige firmware 2.0.2 gejailbreakt en uiteraard stond er een icon van installer en cydia. na een beetje rond te hebben gekeken en een paar dingen hebben aangepast stond daar opeens het icon van winterboard en ik heb geen idee hoe die daar opeens terecht kwam? ik vond het ideaal want zo kon ik natuurlijk bepaalde dingen veranderen en aanpassen die ik via cydia had gedownload.

Nu na het jailbreaken van de firmware 2.1 is er geen winterboard icoon te ontdekken en dat vindt ik dus erg frustrerend want ik wil me iphone helemaal aanpassen.

Dusss zou 1 van jullie mij aub willen helpen hoe ik winterboard er weer op krijg?

Thanx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-08, 16:08
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lossballos Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag omtrent winterboard, hopelijk kan 1 van jullie me helpen om het stapsgewijs uit te leggen?

Ondanks had ik de vorige firmware 2.0.2 gejailbreakt en uiteraard stond er een icon van installer en cydia. na een beetje rond te hebben gekeken en een paar dingen hebben aangepast stond daar opeens het icon van winterboard en ik heb geen idee hoe die daar opeens terecht kwam? ik vond het ideaal want zo kon ik natuurlijk bepaalde dingen veranderen en aanpassen die ik via cydia had gedownload.

Nu na het jailbreaken van de firmware 2.1 is er geen winterboard icoon te ontdekken en dat vindt ik dus erg frustrerend want ik wil me iphone helemaal aanpassen.

Dusss zou 1 van jullie mij aub willen helpen hoe ik winterboard er weer op krijg?

Thanx!
je bet nu aan het dubbel posten en dat is niet toegestaan!

Maar nog een keer je antwoordt op je vraag, winterboard haal je uit Cydia
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 01-08-11, 22:28
mvo72's schermafbeelding
mvo72 mvo72 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Die heb ik ook, ik had ergens linksboven button geklikt. En ik zie icoontjes van winterboard is weg. Hij is wel instaleren. Maar ik weet ook niet hoe moet ik winterboard icoontjes aanzetten.

Wie kan helpen?
  #4  
Oud 02-08-11, 21:53
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lossballos Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag omtrent winterboard, hopelijk kan 1 van jullie me helpen om het stapsgewijs uit te leggen?

Ondanks had ik de vorige firmware 2.0.2 gejailbreakt en uiteraard stond er een icon van installer en cydia. na een beetje rond te hebben gekeken en een paar dingen hebben aangepast stond daar opeens het icon van winterboard en ik heb geen idee hoe die daar opeens terecht kwam? ik vond het ideaal want zo kon ik natuurlijk bepaalde dingen veranderen en aanpassen die ik via cydia had gedownload.

Nu na het jailbreaken van de firmware 2.1 is er geen winterboard icoon te ontdekken en dat vindt ik dus erg frustrerend want ik wil me iphone helemaal aanpassen.

Dusss zou 1 van jullie mij aub willen helpen hoe ik winterboard er weer op krijg?

Thanx!
Lukt het ook niet om gewoon via instellingen > winterboard het icoontje weer zichtbaar te maken? Normaal gezien kan je toch gewoon verdergaan met het gebruik van Winterboard, ook als je het icoontje hebt verborgen?
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #5  
Oud 03-08-11, 00:19
mvo72's schermafbeelding
mvo72 mvo72 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik heb hem al terug gevonden het was verborgen toen ik menu helemaal links schuiven en iPhone vroeg wat moet juist zoeken en ik druk op W en toen was winterboard verschenen ik had hide per ongeluk aan gedaan dus nu is uit en Icoon van winterboard is weer aan.

Bedankt voor samenwerken iphoneclub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik het snelst een iPhone 4 fabulaus Koopinformatie Nederland 19 04-07-10 13:24
Wie kent dit schermpje? en hoe krijg je het erop ? luukdoedens Archief 3 09-02-10 22:09
app store op iphone 3g hoe krijg ik het werkend? Tieme iPhone Apps 10 14-07-08 23:13
hoe krijg ik mijn iphone uit de US in het nederlands mike18 Archief 2 18-02-08 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.