iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Installer toont 0 updates op springboard (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/22598-installer-toont-0-updates-op-springboard.html)

King1987 06-10-08 19:57

Ik dus niet :mad:

Ga hem maar eens syncen met mn pc dan en een paar keer rebooten, hopelijk is dat het dan :(

Astro 06-10-08 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 202863)
Ik dus niet :mad:

Ga hem maar eens syncen met mn pc dan en een paar keer rebooten, hopelijk is dat het dan :(

Heb ook wel community sources gedesinstalleerd, dan gereboot, dan in de folder
Code:

/private/var/mobile/Library/Preferences/
alle files die nog overbleven van de apps onder 1.1.4 verwijderd. Er staat ook 1 file die te maken heeft met ripdev, die heb ik ook verwijderd. Nog is gereboot, community sources geïnstalleerd en dan had het reeds moeten opgelost zijn, maar dit was niet het geval. Misschien vergeten te rebooten, dit vandaag gedaan en weg.

Misschien heeft het met elkaar te maken, misschien niet...

defisit 06-10-08 21:56

De 0 is plots verdwenen. Het enige dat ik heb veranderd is het verplaatsen van het Installer icoon van het primaire naar het 2e springboard. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit het sympthoon heeft opgelost.

Eigenlijk ben ik wel klaar met Installer, eens geweldig maar nu totaal achterhaald. Ik ga het Installer icoon verplaatsen naar het 3e springboard, misschien verdwijnt ie dan helemaal wel ;)

ropri 10-10-08 23:15

re
 
Ik had hetzelfde probleem maar heb net via cydia KillSb geinstaleerd en nu is hij gelukkig weg joepie!!:D

King1987 11-10-08 10:54

Bij mij is hij nog steeds aanwezig, ben er zo klaar mee dat ik gewoon opnieuw quickpwn erover heen zet, zonder dat hij installer er op zet. Ifoneguide is ook overgestapt op Cydia dus heb installer niet meer nodig :D

midon 11-10-08 12:59

Ik had dit probleem ook, zie m,n eerdere berichten in deze topic.
Na het instaleren van zo maar een applicatie in installer was het nultje verdwenen.
Misschien is dit een optie.

dekac 11-10-08 14:58

Zit ook met dit probleem sinds gistravond.. Ik heb nu alles geprobeerd behalve helemaal opnieuw met quikpwn.. maar daar heb ik niet echt zin in.. heeft iemand nog andere oplossingen :(?

daaf85 12-10-08 21:13

Ik heb hier ook al 2 weken last van. categories, killsb werkte niet. opnieuw een programma installeren via installer werkt ook niet.

iemand nog een idee?

FreakyFlor 12-10-08 21:35

Heb ik ook, zal killSB is proberen.

coolhva 15-10-08 17:04

ik wordt er ook gek van, misschien maar een restore ... :(

FreakyFlor 28-10-08 15:37

KillSB: Blijft staan
Respring via Categories: Niks
App Installeren: Niks
Verplaatsen naar 2de SB: Staat er nog altijd D:

Kan iemand hier plz RIP Dev over maile want ik heb er nu al ongeveer een maand fzo last van.

OcGuru 01-11-08 17:01

Ik heb er ook last van met m'n ipod touch. Heb ook alles geprobeerd maar niks helpt.

Is er ook een manier om installer te verwijderen zonder opnieuw een jailbreak?

King1987 01-11-08 17:03

Opnieuw jailbreaken is natuurlijk een optie (heb installer er meteen afgekegeld, Cydia werkt beter). Of er meer oplossingen zijn weet ik niet.

OcGuru 01-11-08 17:17

Ik heb hem er net verwijderd via SSH. Cydia werkt toch een heel stuk vlotter en beter :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.