iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Nieuwe Customize nog niet installeren! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/2264-nieuwe-customize-niet-installeren.html)

themixer 14-11-07 10:26

Vervelend
 
Heb ook problemen met customize. Zelfde als hierboven. Kan de iconen wel ordenen maar doet daarna iets heel anders. Camera en foto icoon zijn niet te zien in customize.
Komt er wel een update die dit kan fixen?

matthijst 14-11-07 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door themixer (Bericht 15520)
Heb ook problemen met customize. Zelfde als hierboven. Kan de iconen wel ordenen maar doet daarna iets heel anders. Camera en foto icoon zijn niet te zien in customize.
Komt er wel een update die dit kan fixen?

Welke fw? Ook 1.02?
Dan lijkt het erop dat de update alleen voor 1.1.1 fw is...

themixer 14-11-07 12:05

102
 
Ja ik heb 1.0.2 en problemen met springboard nu.

yingie 14-11-07 12:41

dan zal het aan 1.0.2 liggen. Maar goed zolang de wel op de springboard staan vind ik het voorrlopig goed

yingie 14-11-07 12:44

el vreemd aangezien je in C kunt aangeven welke fw je gebruikt en daar staat ook 1.0.2

lenselijer 15-11-07 13:28

Is het niet mogelijk dat ik een apart icoontje heb om alle homebrew mee op te starten. zeg maar een launcher. Dus naast itunes launcher ofzo, en dat ik van daaruit, installer, customize, nes etc kan opstarten? ik heb 't een tijd met dat zonnetje geprobeerd wat rechtsonder staat, maar dat werkte vervelend bij het internetten, want dat blokkeerde de OK knop steeds.

Destiny 15-11-07 14:23

Ik krijg de Fieldtest.app en Demo.app niet meer onzichtbaar. Dat kun je niet meer instellen en zit nu met 2 van die rare icoontjes op me springboard

Roflpantoffels 15-11-07 15:31

@destiny, even xluanch installeren via installer.app en vervolgens demo.app selecteren en dan toggle visibillity , zelfde geld voor Fieldtest, daarna gewoon xlaunch er weer afgooien :)

Succes!

sjowol 15-11-07 15:56

wel 2 keer doen! (toggle visibility)
anders kan je ook je m86.plist aanpassen (staat op mijn site hoe)

lenselijer 15-11-07 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roflpantoffels (Bericht 15962)
@destiny, even xluanch installeren via installer.app en vervolgens demo.app selecteren en dan toggle visibillity , zelfde geld voor Fieldtest, daarna gewoon xlaunch er weer afgooien :)

Succes!

En daarna 1x customize opstarten en alles is weer zichtbaar :(

sjowol 15-11-07 18:04

ja dat had je kunnen weten natuurlijk!

lenselijer 15-11-07 18:14

hoe maak je een icon hidden dan in M68AP.plist?

Spoiler 16-11-07 09:12

Ook ik heb de 2 "aparte" bestanden ook netjes verwijdert via WinSCP :D! Verder valt het mij ook op dat het unlockscreen wat veller oplicht dan normaal... Komt dit misschien ook bekend voor ?

Maurelio1988 16-11-07 09:45

Hee Spoiler, dat is bij mij ook het geval. Het unlock scherm is vel verlicht terwijl mijn bureaublad niet vel verlicht is. ?!?!?

MP3-junky 16-11-07 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurelio1988 (Bericht 16210)
Hee Spoiler, dat is bij mij ook het geval. Het unlock scherm is vel verlicht terwijl mijn bureaublad niet vel verlicht is. ?!?!?

Volgens mij komt dat omdat de lichtsensor pas een meting uitvoert na het ontgrendelen

ivoborkus 16-11-07 12:44

weet iemand misschien hoe je je dock helemaal kan verwijderen? Ik had in fw 1.0.2 dat ik helemaal geen dock had en dat ik gewoon mijn hele springboard naar beneden kon schuiven.. Ik vind het irritant om naar rechts te scrollen en de 4 iconen in dock helemaal irritant! Dus weet iemand een oplossing hoor ik het graag!!

hanzopower 16-11-07 15:18

hmmm...ik heb hem voorlopig verwijderd....ik heb al een week lang een ellendig problem....namelijk dat mijn springboard telkens vanzelf opkomt terwijl ik in eenbepaald menu zit.....hupla mijn huidige taak weg en komt terug op springboard menu zondar dat ik dit wil...dit probleem herhaalt zich dan zeker 4 keer na elkaar....soms start mijn telefoon dan vanzelf terug op....raar...nog iemand met dit probleem?

macron 17-11-07 11:42

Ik heb de oude versie van Customizer er maar weer opgezet....
Die werkt onder 1.1.1 nog steeds prima!

Hosley 17-11-07 17:50

Hoe heb je dat gedaan Macron?
Want als ik nu Custimeze uninstall en dan opnieuw erop zet, heb ik (uiteraard) de nieuwste versie.

macron 17-11-07 18:29

Er is vandaag een nieuwe versie van Customizer verschenen. Je kunt hem via Installer erop zetten. Bevalt'ie niet, laat hem dan gewoon erop staan en ga in je browser naar:
customize - Google Code
Hier download je versie 1.13 en die open je op je computer.Ga naar de map customizer.app.
Dan ga je via ssh naar je iPhone en daar naar het mapje applications en open je het mapje Customizer en vervangt de inhoud van het mapje van je iPhone voor de inhoud van het mapje 1.13 wat je net hebt gedownload. Waarschijnlijk zul je zien, dat je in de nieuwe map settings 2 onderdelen minder hebt dan in de oude......
De onderdelen die niet in de 1.13 versie staan en wel op je iphone ...... weggooien

iPhone herstarten en gaan met die banaan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.