iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   IthemeIT voor 3G met FW 2.1? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/22716-ithemeit-voor-3g-fw-2-1-a.html)

Saaaaab 29-09-08 13:56

IthemeIT voor 3G met FW 2.1?
 
Helleu,
ik was wat aan het googlen over hoe ik een losse achtergrond (dus geen heel thema) kon krijgen op mijn iphone 3g.. en de enige optie lijkt het programma IthemeIT. Ik kon helaas alleen mensen vinden die het gebruikten met een niet-3g iphone met firmware 1.X.X. Kan ik het met fw 2.1 ook gebruiken? Of is er nog een handigere manier om achtergrondjes te krijgen?
Alvast dank van een hulpeloos meisje :D

avdwerf 29-09-08 14:50

Zoek eventjes op winterboard :)

iMario 29-09-08 15:11

Zoals avdwerf zegt: WinterBoard.
Hiervoor moet je iPhone gejailbreakt zijn (dan krijg je Installer en Cydia).
WinterBoard is te installeren in Cydia, daarna kan je thema's uit Cydia en Installer installeren en gebruiken via WinterBoard.

Saaaaab 29-09-08 16:08

Dat heb ik inderdaad ook gedaan, maar omdat winterboard niet zoveel keus heeft en ik niet zo'n behoefte heb aan andere icons vond ik alleen een wallpaper genoeg. Die kan ik helaas niet veranderen zonder meteen een heel thema erbij te installeren ;)

iMario 29-09-08 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saaaaab (Bericht 199632)
Dat heb ik inderdaad ook gedaan, maar omdat winterboard niet zoveel keus heeft en ik niet zo'n behoefte heb aan andere icons vond ik alleen een wallpaper genoeg. Die kan ik helaas niet veranderen zonder meteen een heel thema erbij te installeren ;)

Je kan WinSCP gebruiken om ervoor te zorgen dat je alleen een wallpaper krijgt.

Maak aan op je pc: Mapje (naam naar keuze), met daarin je Wallpaper.png. (Dus let op! bestand moet png zijn, en hij heet dus Wallpaper.png, met hoofdletter M)

Om terug op WinSCP te komen, kijk hier hoe te connecten en installeer op je iPhone OpenSSH (in Cydia).
Als WinSCP geinstalleerd op je pc is en je hebt verbinding met je iPhone, zet dan je mapje in: Library/Themes

Succes.

Saaaaab 29-09-08 16:24

Ah cool! Bedankt!

Weet je toevallig ook welk password ik moet intoetsen? Er staan alleen de passwords van 1.x.x :o

iMario 29-09-08 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saaaaab (Bericht 199643)
Ah cool! Bedankt!

Weet je toevallig ook welk password ik moet intoetsen? Er staan alleen de passwords van 1.x.x :o

Password voor Firmware 2.x.x is nog steeds: alpine

Saaaaab 29-09-08 16:39

Oké, ik heb nu mijn wallpaper Wallpaper.png genoemd, die heb ik in een mapje met willekeurige naam gezet, en dit mapje heb ik in mijn iPhone gezet in de map Library. Ik zie nog geen verschil op mijn iphone, heb ik iets fout gedaan of ben ik nog niet klaar?

avdwerf 29-09-08 16:57

iphone al een keer gereboot?

Saaaaab 29-09-08 17:02

Ja :o nog steeds zwarte achtergrond

bababakkus 29-09-08 17:36

als je het mapje in Library/Themes hebt gezet, verschijnt er een nieuw thema in winterboard met de naam die je aan het mapje gegeven hebt. vink die aan en je wallpaper is veranderd!

Ik gebruik zelf een andere manier.:

Zet de wallpaper die je wilt hebben op je iphone door middel van syncen in itunes, kies je wallpaper in je foto's, selecteer in winterboard User wallpaper en je ziet het wallpaper ook verschijnen !

GRTZ


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.