iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Elke Woensdag 2 Nieuwe Thema's Topic ! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/22856-elke-woensdag-2-nieuwe-thema-s-topic.html)

sjoeii 17-11-08 14:24

Dat ziet er inderdaad wel goed uit.
Misschien toch maar een poging wagen deze te installeren

King1987 17-11-08 14:51

Ik ben er heel tevreden mee Sjoeii, vind het erg mooi ogen zonder fratsen en tierlantijntjes :)

Undertaxxx 17-11-08 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 217609)
Het is bijna onmogelijk om het agenda icoon rond te maken, omdat anders een deel van de dag en datum buiten het icoon terecht komt.

Heb hier een rond icon voor calender hoor, moet alleen nog even die info.plist aanpassen en dan is ie klaar. Zal em vanavond of morgen uploaden als je er interesse in hebt.

King1987 17-11-08 18:48

Ja graag, is het is de stijl van orbz? Want dat zou mn thema wel helemaal af maken :D

Undertaxxx 17-11-08 19:41

Heb een ander icon gevonden, hier heb je zelfs geen info.plist voor nodig.

Hier ook meteen de release van dit thema, in de beginpost te download. Dit thema is compleet met zen circa 450 icons, sms ballons, bundles, UIImages, docks, badges en erg leuke pop-up. Thema is dan ook te download via een externe server aangezien deze een slordige 7.4 mb groot is.

http://img249.imageshack.us/img249/7986/img0003gg3.png

sjoeii 17-11-08 21:09

Allemaal gewoon in themes zetten?

King1987 18-11-08 08:48

Ja, tenmiste heb ik wel gedaan ;)

@ Undertaxx, wil jij die agenda los posten voor mij :o

Undertaxxx 18-11-08 09:56

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 218078)
Ja, tenmiste heb ik wel gedaan ;)

@ Undertaxx, wil jij die agenda los posten voor mij :o

Dat kan ik wel even voor je doen, download below.

King1987 18-11-08 10:19

Bedankt kerel :D

Jumper2110 18-11-08 11:00

Yes, ik was al aan het wachten op dat Orbs-thema, fijn dat het nu al te downloaden is :)
Thanx Undertaxxx :D

edit: moet je die mappen "extra icons" en "extra mods" ook gewoon in themes zetten dan?

Undertaxxx 18-11-08 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jumper2110 (Bericht 218112)
moet je die mappen "extra icons" en "extra mods" ook gewoon in themes zetten dan?

Nee, zoals je kan zien heb ik de extensie .theme weggelaten met de poging het overzichtelijker te maken. Die 2 mappen bevatten alleen extra icons, badges, sms balloons, etc die je kan gebruiken in Orbz.theme folder.

Jumper2110 18-11-08 12:12

Ja dat dacht ik al, bedankt voor de reactie:)
Ik kopieer gwn alle icoontjes in die Orbs.theme map..

Maar nog een vraag, als ik die allemaal in de "Icons" map zet, worden er toch een heleboel niet aangepast..Dingen zoals Beejive en biteSMS enzo..

Moet ik daar iets speciaals voor doen ofzo?

Undertaxxx 18-11-08 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jumper2110 (Bericht 218132)
Ja dat dacht ik al, bedankt voor de reactie:)
Ik kopieer gwn alle icoontjes in die Orbs.theme map..

Maar nog een vraag, als ik die allemaal in de "Icons" map zet, worden er toch een heleboel niet aangepast..Dingen zoals Beejive en biteSMS enzo..

Moet ik daar iets speciaals voor doen ofzo?

Zelf even kijken of de naam van het icon hetzelfde is als die van het Orbz Thema. Ik heb helaas geen tijd gehad om alle 450 icons te bekijken op fouten in de naam.

RoelDw 18-11-08 17:35

Ik heb een vraagje: Hoe kan ik bestanden vanaf mijn computer op mijn Ipod-Touch/ iphone zetten?
Ik download dan wel al deze themes enzo, maar ik weet niet hoe ik ze op mijn ipod/iphone krijg.
Ik heb iphonebrowser eens gebruikt, maar daar kan je geen bestanden mee toevoegen.
Enige andere mogelijkheden?
Deze vraag klinkt misschien nogal onnozel, maar ik heb echt geen flauw idee :p

Alvast bedankt
Groeten

King1987 18-11-08 17:38

Hiervoor kan je Winscp gebruiken of Diskaid :D gaat perfect.

Winscp is via het Wi-Fi netwerk en je eigen router, Diskaid gaat via je usb kabel ;)

Succes :D

RoelDw 18-11-08 17:42

ok, zal het direct eens uitproberen.

bedankt :D

Jumper2110 18-11-08 21:08

Alles is toch in orde gekomen; heb zelf nog wat kleine aanpassingen gedaan en ben er erg blij mee..:)

Bedankt Undertaxxx :D

RoelDw 18-11-08 21:13

Ik krijg bij Diskaid alleen maar de map "media" te zien.
op de site zeggen ze:
[h6]To access to the entire filesystem of you device, you need a jailbroken device. If not, only the "media folder" is available.[/h6]
Terwijl mijn device wel degelijk ge-jailbreaked is. :confused:

Any suggestions? :D

Michaelhu 19-11-08 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoelDw (Bericht 218307)
Ik krijg bij Diskaid alleen maar de map "media" te zien.
op de site zeggen ze:
[h6]To access to the entire filesystem of you device, you need a jailbroken device. If not, only the "media folder" is available.[/h6]
Terwijl mijn device wel degelijk ge-jailbreaked is. :confused:

Any suggestions? :D

Onderaan staat een drop down menu , daar kan je kiezen tussen media folder en root folder.

blondie213 19-11-08 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blondie213 (Bericht 216148)
Ik gebruik het thema momenteel niet en ik wil graag de originele klok terug. Ik heb een back up gemaakt van de originele file.
Maar als ik deze terugzet naar de volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/. komt ie niet terug.
Kan iemand de file uploaden denk dat er toch iets is misgegaan.


Kan iemand de originele klok hier posten?
Alvast bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.