//

Elke Woensdag 2 Nieuwe Thema's Topic !

Elke Woensdag 2 Nieuwe Thema's Topic ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JoOosty Ik heb het probleem dat zodra ik de LockClock.ttf die ik heb gedownload onder het bericht, kopieer over het bestand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 09-05-09, 13:05
Gielk Gielk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 79
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoOosty Bekijk bericht
Ik heb het probleem dat zodra ik de LockClock.ttf die ik heb gedownload onder het bericht, kopieer over het bestand wat al op mn Iphone staat, mn Iphone totaal crasht.

Het installeren van het theme lukt gewoon en ook het aanpassen hiervan gaat goed. Maar zodra ik die LockClock dus wil veranderen gaat het mis. Ik heb in het theme het bestand en.lproj ook nog verandert in nl.lproj, maar bij beiden loopt mn iphone nog steeds vast als het eerdergenoemde bestand probeer te vervangen.

Heeft iemand een oplossing? (want ik vind het lockscreentheme wel supermooi!)

Ps Undertaxx, dat progje StatusNotifier waar je het over hebt, ik kan dat wel vinden, maar volgens mij is dat wat anders dan dat balkje onder het weer. Dat zijn allemaal dingen, waar of hele iconen op je lockscreen komen, of op je bovenste balk. Weet je zeker dat het dat progje was, want het is wel handig, en ziet er chill uit.
ik heb dus de oplossing LockClock.ttf.zip dit is dus wel de goede...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 12-06-09, 16:42
iFreeze iFreeze is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

dank jullie wel voor de mooie thema's
  #123  
Oud 12-06-09, 22:15
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium Bekijk bericht
Undertaxxx, zie je het misschien zitten om 2 icoontjes te maken van Orbz? Ik mis nog backgrounds en Cooliris om het compleet te maken alvast bedankt, leuk thema
misschien een beetje achterhaald, maar als je nog steeds de icoontjes wilt: check ff modmyi.com en check daar ff mn signature (die van JoOosty ). Hier vind je een up to date icon pack voor orbz. Ook als je nog andere requests heb moet je ze daar maar ff posten

Persoonlijk vind ik het een heel mooi thema (vandaar ook dat ik der zoveel icoontjes voor maak )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Iphone 3GS woensdag 13 januari emmelotj Archief 3 10-01-10 15:38
Nieuwe indeling in App Store: top 20 bij elke categorie vmaxbeast iPhone Apps 12 13-12-08 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:21.