iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Elke Woensdag 2 Nieuwe Thema's Topic ! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/22856-elke-woensdag-2-nieuwe-thema-s-topic.html)

Undertaxxx 01-10-08 21:46

Elke Woensdag 2 Nieuwe Thema's Topic !
 
8 Bijlage(n)

Zoals ik gisteren al had laten blijken ging ik een topic openen met daarin elke Woensdag van de week 2 nieuwe thema's. Dit lijkt me een erg goed idee aangezien hier erg weinig Thema's passeren, wat ik toch wel een erg leuke optie vindt voor de iphone. Deze thema's worden willekeurig gekozen maar het is uiteraard de bedoeling elke keer wat nieuw te brengen. Voor iedereen die leuke thema's heeft mag me die pm'n, aub geen thema's zelf posten zodat het overzichtig blijft.

Citaat:

Regels:

Thema's zijn allemaal Winterboard 2.1 Ready, en dus ook 2.x Firmware !

Ik post elke Woensdag 2 nieuwe thema's, kan zowel NL als ENG talig zijn

Gelieve zelf GEEN thema's te posten in dit topic (overzichtig houden)

GEEN gezeur over extra icons of dergelijke, ik ben niet de maker van de thema's
Thema 1: Wiped-Out NL (Created by Evolve)
(50 Icons Inclusief)

http://img204.imageshack.us/img204/5...0003bn2nl6.png

Thema 2: PSP Eclipse Remix NL (Created By Evolve)
(50 Icons Inclusief)

http://img505.imageshack.us/img505/3...0001cn5fz9.png

Thema 3: Tenius NL (Created by shiizun)
(51 Icons Inclusief)

http://img143.imageshack.us/img143/4...enshot1ij5.png

Thema 4: Matte NL (Created by xiao4)
(52 Icons Inclusief)

http://img527.imageshack.us/img527/5...eenshotqt0.png

Thema 5: Casio NL (Created by Roberto Urso)
(43 Icons Inclusief)

http://img380.imageshack.us/img380/5329/img0001xy3.png

Thema 6: KlodSet NL (Created by Folmer)
(22 Icons Inclusief)

http://img253.imageshack.us/img253/3...0001wg5jq1.png

Thema 7: GlasKart NL (Created by Max Rudberg)
(47 Icons Inclusief)

http://img99.imageshack.us/img99/3424/img0001zp8ph4.png

Thema 8: Black Style Phonepad NL (Created By Philing)
(Geen Icons Inclusief)

http://img120.imageshack.us/img120/6...0001no0oh9.png

Thema 9: Orbz NL + Veel Extra's (Created by HOCKEY )
(450 ! Icons Inclusief)

http://img249.imageshack.us/img249/7986/img0003gg3.png

Download Hier


Undertaxxx 04-10-08 21:50

Hier al een kleine preview voor de thema's van volgende week, never seen before :)


Undertaxxx 05-10-08 12:47

Ik heb nog even lopen knutselen deze zondag voormiddag, deze is wel heel erg netjes geworden vindt ik persoonlijk. Vorige thema (links) was wel ok maar de iconen waren nu niet echt om over naar huis te schrijven, het plaatje was gewoon niet compleet. Dus graag even een reactie want jullie van deze nieuwe Thema vinden.

http://img79.imageshack.us/img79/5729/img0001sn0.png

Undertaxxx 08-10-08 18:41

Aangezien die Springboard klok niet zo echt in de smaak valt heb ik deze uit de 2 thema's gehaald. Dus deze 2 thema's zijn niet erg speciaal maar toch erg leuke iconen vindt ik persoonlijk. Je kan de nieuwe thema's downloaden in de begin post van deze thread.


Undertaxxx 10-10-08 22:26

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lodevs (Bericht 204475)
mag ik vragen hoe je die klok enzo int midden hebt gekregen?

Download even de rar onderaan en dan deze (tenius) thema uit de beginpost van dit topic. Nu als je de rar opent zal je een map zien genaamd Springboard Clock, hierin zit een file wallpaper.html, deze moet je bij in de folder van het thema zetten (Tenius). Daarna even de Springboard clock leesmij lezen, daar staat uitgelegd hoe je de blank webclips gebruikt (transparant icon voor clock). Succes

https://forum.iculture.nl/f22/i...1-release.html

@ psychonikeo,

Download Below :)

Undertaxxx 15-10-08 10:40

Zo hier is al één nieuw thema voor vandaag, meteen het beste tot nu toe ook denk ik. Thema is gemaakt door Roberto Urso en heeft de naam Casio gekregen. Heb deze uiteraard een eigen touch gegeven, vindt em net iets mooier als het originele zo. Die Springboard clock heb ik eruit gelaten aangezien deze enorme lag veroorzaakte op het springboard. Anyway download staat in de eerste post, let me now what you think guys.

PS: Mss zoals sommigen onder ons weten heeft de appstore icons een automatische icon re-toucher, deze is ook aanwezig voor het thema. Dat wil zeggen dat deze al je iconen automatisch gaat omzetten naar Casio stijl (alleen appstore apps) :)

Thema 5: Casio NL (Created by Roberto Urso)
(43 Icons Inclusief)


http://img380.imageshack.us/img380/5329/img0001xy3.png

Undertaxxx 16-10-08 10:31

2de Thema is gisterenavond al released maar ben effe vergeten te melden hier. Meeste hebben hem uiteraard al wel gevonden maar hier alsnog een linkje.

PS: Heeft er dan niemand de mooie signalbars van het Casio Thema opgemerkt ? :)


lodevs 16-10-08 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 205962)

ga je nog icons maken rond deze theme? bv MxTube, NES, Powertool, Facebook, My football, aroundME, Solitaire?

Pff ik wou dat ik ook met photoshop kon werken dan kan ik ze zelf maken :p

Undertaxxx 22-10-08 11:36

LCD Seconds Clock + Weather Widget
 
1 Bijlage(n)
Zoals beloofd post ik elke woensdag een nieuw thema, maar aangezien ik deze week weinig tijd gehad heb voor zoekacties zal er dus alleen één nieuw Lockscreen Theme verschijnen deze week.

Deze LCD Clock is gemaakt door Aldwin, Zetetic Apparatchik is dan weer de maker van het Weather Widget. Ik vindt dit echt een perfecte aanvulling voor je Lockscherm, is erg handig en de style is helemaal mijn smaak. Dat je de seconden ziet lopen is niets speciaal maar toch een leuke extra vindt ik dan. Er zijn dus 2 wallpapers aanwezig, als de de 2de wil gebruiken moet je effe de 1 weghalen van de naam LockBackground1. Nog een leuke extra is wanneer je je iphone aan de oplader hangt verandert de achtergrond in het zwart voor een zo 'clean' mogelijk display. Bestand is te groot dus zal via sendspace moeten gebeuren...

PS: Je Originele Klok kan je weghalen door de file (die onderaan in de rar terug te vinden is) te kopieren naar volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/.


Citaat:

LCD CLock - Aldwin

Weather Widget - Zetetic Apparatchik

Tap To Unlock Slider - konARTIZT


Brian_NL 22-10-08 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 208352)
Zoals beloofd post ik elke woensdag een nieuw thema, maar aangezien ik deze week weinig tijd gehad heb voor zoekacties zal er dus alleen één nieuw Lockscreen Theme verschijnen deze week.

Deze LCD Clock is gemaakt door Aldwin, Zetetic Apparatchik is dan weer de maker van het Weather Widget. Ik vindt dit echt een perfecte aanvulling voor je Lockscherm, is erg handig en de style is helemaal mijn smaak. Dat je de seconden ziet lopen is niets speciaal maar toch een leuke extra vindt ik dan. Er zijn dus 2 wallpapers aanwezig, als de de 2de wil gebruiken moet je effe de 1 weghalen van de naam LockBackground1. Nog een leuke extra is wanneer je je iphone aan de oplader hangt verandert de achtergrond in het zwart voor een zo 'clean' mogelijk display. Anyway genoeg gezegd nu maar effe de download en screenshot posten. Bestand is te groot dus zal via sendspace moeten gebeuren...

Komt er automatisch dat Lockscherm tevoorschijn?
Naar aanpassing van je eigen woonplaats dan.
Of zijn er nog wat verdere instellingen die gedaan moeten worden?

Undertaxxx 22-10-08 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 208354)
Komt er automatisch dat Lockscherm tevoorschijn?
Naar aanpassing van je eigen woonplaats dan.
Of zijn er nog wat verdere instellingen die gedaan moeten worden?

Je moet idd even je eigen locatie toevoegen, anders krijg je het weer van hier te zien. In de ConfigureME.js even de volgende code aanpassen var locale = "Mechelen, Belgium" .

deninho 22-10-08 12:22

Ziet er erg vet uit, maar hoe kan ik de oude klok en tijd uit het lockscreen halen?
Alvast bedankt!

Undertaxxx 22-10-08 12:29

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deninho (Bericht 208369)
Ziet er erg vet uit, maar hoe kan ik de oude klok en tijd uit het lockscreen halen?
Alvast bedankt!

Oeps, nou ben ik wel veel vergeten te vermelden blijkbaar. Je Originele Klok kan je weghalen door de file (die onderaan in de rar terug te vinden is) te kopieren naar volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/.

Ik herhaal dit nog maar even, ALTIJD wanneer je een originele firmware file overschrijft maak je daar eerst een backup van. Dit kan zowel door de file te kopieren naar je pc of door achter de extensie .bak te plaatsen.

truckdiver 22-10-08 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 208374)
Oeps, nou ben ik wel veel vergeten te vermelden blijkbaar. Je Originele Klok kan je weghalen door de file (die onderaan in de rar terug te vinden is) te kopieren naar volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/.

Ik herhaal dit nog maar even, ALTIJD wanneer je een originele firmware file overschrijft maak je daar eerst een backup van. Dit kan zowel door de file te kopieren naar je pc of door achter de extensie .bak te plaatsen.

moet je voor deze klok ook niet een doorzichtige achtergrond hebben?

NOTE: (lcd clock)to make the LCD time work, you need to install a blank font for the lockscreen

Undertaxxx 22-10-08 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 208395)
moet je voor deze klok ook niet een doorzichtige achtergrond hebben?

NOTE: (lcd clock)to make the LCD time work, you need to install a blank font for the lockscreen

Die font is om de klok doorzichtig te maken, al de rest is aanwezig in de Sendspace download bovenaan ;)

deninho 22-10-08 14:07

Bedankt, maar nu heb ik het volgende probleem ik gooi de bestandjes slock en homescreen in de theme map, en heb het slock bestandje vervangen. Vervolgens selecteerd ik deze twee bestanden in winterboard. En hierna loopt me iphone voledig vast en doet hij niets meer, wat doe ik verkeerd?

rikfrombelgium 22-10-08 16:40

kleine toevoeging. Die font op zich is niet helemaal voldoende. Die dient om de digitale cijfers te hebben. Ik had het probleem dat mijn klok te grijs was, daarom moet je het slock theme gebruiken ( effe googlen, dat vind je zo ) voor je lockscreen. Dat maakt je lockscreen helderder waardoor je klok beter leesbaar wordt. Er is wel een probleem met de slider onderaan en de tekst, maar dat is eenvoudig op te lossen door bv de map met slider van tenuis in de plaats van de map te zetten die standaard in het slock.theme zit.

Ik heb hetzelfde zonder dan de weersvoorspellingen dus ik spreek uit eigen ervaring.

Undertaxxx 22-10-08 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 208499)
kleine toevoeging. Die font op zich is niet helemaal voldoende. Die dient om de digitale cijfers te hebben. Ik had het probleem dat mijn klok te grijs was, daarom moet je het slock theme gebruiken ( effe googlen, dat vind je zo ) voor je lockscreen. Dat maakt je lockscreen helderder waardoor je klok beter leesbaar wordt. Er is wel een probleem met de slider onderaan en de tekst, maar dat is eenvoudig op te lossen door bv de map met slider van tenuis in de plaats van de map te zetten die standaard in het slock.theme zit.

Ik heb hetzelfde zonder dan de weersvoorspellingen dus ik spreek uit eigen ervaring.

Volgende keer toch maar even beter lezen dan, want je bent helemaal mis. Die LockCLock.ttf is echt wel om je originele klok onzichtbaar te maken, probeer maar eens even zonder die font te kopieren, je zal zien dat je originele klok verschijnt. En de Slock.theme is aanwezig in de rar dus die hoeven ze nergens meer te gaan zoeken.

Anyway ik kijk eerst altijd of alles aanwezig is om het zo makkelijk mogelijk te maken, bij deze is ALLES aanwezig wat bij mij het resultaat van de screenshots geeft.

Giel538 22-10-08 20:28

Ik heb ook een 3G en dit is mijn situatie:

Ik zie geen klok, wel data.
Weer doet het niet (dacht eerst van wel, maar was andere plugin ;) )
Heb geen achtergrond (is zwart)
Tap to unlock staat er wel, maar de tekst: ontgrendelen is er ook nog op de achtergrond

Andere mensen met 3G die ditzelfde hebben ?

edit:
moet de wallpaper gewoon in de wallpaper map ? Of moet hij ook vanuit de theme map werken

deninho 22-10-08 21:45

Hallo,
Ik heb ook een 3g, wat bij mij fout ging is dat ik het slock theme niet boven aan had staan. Ik wacht alleen nog even met het opnieuw proberen aangezien ik me iphone al 2 keer heb moeten herstellen.

rikfrombelgium 22-10-08 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 208509)
Volgende keer toch maar even beter lezen dan, want je bent helemaal mis. Die LockCLock.ttf is echt wel om je originele klok onzichtbaar te maken, probeer maar eens even zonder die font te kopieren, je zal zien dat je originele klok verschijnt. En de Slock.theme is aanwezig in de rar dus die hoeven ze nergens meer te gaan zoeken.

Anyway ik kijk eerst altijd of alles aanwezig is om het zo makkelijk mogelijk te maken, bij deze is ALLES aanwezig wat bij mij het resultaat van de screenshots geeft.

pffff, jongens toch. Ik heb het van de makers van het spul.

those who have grey lcd clock text, that is because, the clock appears below the lockscreen background, my screenshot uses slock.theme, that's why its not so dark. if you want, a solution is to use a transparent image for the back of the lockscreen, and just edit you wallpaper to incorporate the uilcdbackground of your choice there. like this:

http://img337.imageshack.us/img337/9965 … undya9.png

aldiwn, macthemes.net

je hebt het er me zelfs zelf gevraagd

@ rikfrombelgium, Where you find it ? Can someone help me with that clock & Slider layer ? Thnx in advance

Ps: Like this oen i mean, the light layers behind clock and Slider

zoals ik dus zei, voor mensen die wel de klok hebben maar waar die wat moeilijk leesbaar is en donker, dat komt omdat hij achter de originele bovenste bar van je iphone zit. Slock.theme lost dit op.

deninho 22-10-08 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 208679)
De volgorde in winterboard moet zijn Slock bovenaan, dan homescreen status. Om het cijfertype te veranderen moet je dat bestand vervangen in je font map.

En laat je die 2 wallpapers gewoon in die map zitten of haal je er 1 zo´n wallpaper uit? Of laat je gewoon alles in de map zitten zoals je hem uitgepakt hebt?
Thnx alvast

rikfrombelgium 22-10-08 22:19

zorg gewoon dat er 1 wallpaper.png in de map zit, dat wordt dan je wallpaper standaard, maar zelfs voor je lockscreen is dat niet zo erg, Ik kan perfect gewoon vanop mijn iphone de wallpaper van het lockscreen veranderen, niets ssh voor nodig.

Undertaxxx 22-10-08 22:26

Hier een kleine update voor het theme, enkele 'weer' wallpapers voor je Weather Widget Lockscreen. En zoals hierboven vermeld kan je de Lockscreen wallpapers nog altijd aanpassen via de 'standaard' wijze, dus gewoon vanuit je foto's map van je iphone. Ik zal mss vanavond nog even een kleine tutorial maken want veel mensen zijn wat in de war door al die terchte opmerkingen/vragen.

@ Rik, De wallpaper die je wil gebruiken in het slock.theme moet de naam LockBackground.png hebben, voor thema's en dus de springboard wallpaper moet je idd Wallpaper.png gebruiken. Wou dit maar even vermelden voor nog meer misverstanden te vermijden.


deninho 22-10-08 23:07

Na een tijdje tobben heb ik het voor elkaar gekregen. Een juweeltje, respect. Het enige minpuntje is dat je ontgrendel ziet staan op de achtergrond.

ps, mss een domme vraag maar ik wou de plaats aanpassen voor het weer, heb precies gevonden waar ik moet zijn maar welk land moet ik ingeven. Heb nu rotterdam, nederland(the netherlands, holland) geprobeerd maar hij geeft alle als not found. Iemand een idee?

RNMC 23-10-08 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deninho (Bericht 208721)
Na een tijdje tobben heb ik het voor elkaar gekregen. Een juweeltje, respect. Het enige minpuntje is dat je ontgrendel ziet staan op de achtergrond.

ps, mss een domme vraag maar ik wou de plaats aanpassen voor het weer, heb precies gevonden waar ik moet zijn maar welk land moet ik ingeven. Heb nu rotterdam, nederland(the netherlands, holland) geprobeerd maar hij geeft alle als not found. Iemand een idee?

is

Alleen Rotterdam is voldoende, land hoeft er niet bij.

rikfrombelgium 23-10-08 08:28

the part where it says var locale = "ASI|PH|RP077|MAKATI"

now to get this code, just go to this website

http://www.accuweather.com/world-city-l … ubmit1=GO!

on the drop-down list chose your region, country and then city,

then look at the url bar and you can see the code from there.
e.g.: www .accuweather.com/world-index-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&loccode=ASI|PH|RP073|MANILA

dit zou het moeten doen voor jou.

Undertaxxx 23-10-08 18:40

Ok ik denk dat ik weet waarom bij sommige mensen dit niet werkt. Ik heb zo'n vermoeden dat jullie de eerste variable NIET hebben ingevuld, en dat is echt een must. Dus als je gebruik wil maken van het YahooWeather inplaats van het Apple/AccuWeather moet je bovenaan wel iets invullen (maakt niet uit wat), wanneer je het variable veld leeg laat heb je idd ook GEEN lcd clock & weer widget op je Lockscherm. Dus om het even duidelijk te maken hieronder een voorbeeld.

PS: Met het model van de Iphone heeft het alvast niets te maken, heb ik nagevraagd en zelf getest bij enkele makkers

var locale = "Mechelen, Belgium" = GOED

var locale = "hier niets invullen" = NIET GOED

Fab1Man 23-10-08 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 208352)
Zoals beloofd post ik elke woensdag een nieuw thema, maar aangezien ik deze week weinig tijd gehad heb voor zoekacties zal er dus alleen één nieuw Lockscreen Theme verschijnen deze week.

Deze LCD Clock is gemaakt door Aldwin, Zetetic Apparatchik is dan weer de maker van het Weather Widget. Ik vindt dit echt een perfecte aanvulling voor je Lockscherm, is erg handig en de style is helemaal mijn smaak. Dat je de seconden ziet lopen is niets speciaal maar toch een leuke extra vindt ik dan. Er zijn dus 2 wallpapers aanwezig, als de de 2de wil gebruiken moet je effe de 1 weghalen van de naam LockBackground1. Nog een leuke extra is wanneer je je iphone aan de oplader hangt verandert de achtergrond in het zwart voor een zo 'clean' mogelijk display. Bestand is te groot dus zal via sendspace moeten gebeuren...

PS: Je Originele Klok kan je weghalen door de file (die onderaan in de rar terug te vinden is) te kopieren naar volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/.


Undertaxx, zou ik deze mogen opnemen in de iFoneguide Cydia repo? Ik vind 'm erg mooi!

Giel538 23-10-08 20:53

Voor mensen die ontgrendel nog hebben staan in hun beeld

Hier de oplssing :P

Ga naar deze folder Slock.theme/Bundles/com.apple.springboard/ waar je hem ook hebt neergezet in je Themes folder.

In deze folder staat een map die heet "en.lproj" verander deze vervolgens in nl.lproj en het werkt :D


edit: Undertaxx: Als ik nu een passwordt moet invullen om men simlock te ontgrendelen krijg ik daar een lelijk vierkantje, hoe krijg ik dat terug naar het orginele rondje, jij een idee?

iScorpio 23-10-08 20:57

Kan bevestigen dat dit werkt! Bedankt voor de tip :)

Giel538 23-10-08 21:18

Ok ik ga me best doen.

Ik ga er van uit dat jullie een gejailbreakte telefoon hebben met cydia.

1) Download via Cydia winterboard.

2) Download op de pc iPhonebrowser, dit werkt makkelijker dan SSH vanuit putty of een andere tool :http://iphonebrowser.googlecode.com/...owser.1.52.exe

3)Download het thema wat je wilt hebben naar je pc, in dit geval dus: http://www.sendspace.com/file/dz96rj

4) Hang je iPhone aan de pc waar iTunes op geinstalleerd staat, en start iPhonebroweser op.

5) In iPhonebrowser zie je allemaal mappen staan, navigeer nu naar: Private/Stash/Themes.QlGZLQ (Die rare lettercombinatie achter Themes kan volgens mij bij iedereen anders zijn.)

6) Zet in deze map je thema of lockscreen neer. In ons geval kopier je hier dus deze 2 mappen heen: homescreen- 1weekweather.theme en Slock.theme.

7)Start nu op je iPhone winterboard op. Hier zie je tussen een aantal standaard meegeleverde thema's van winterboard ook onze 2 directorynamen staan. Vink deze aan door er op te drukken. Sluit nu vervolgens winterboard af, en je zult zien dat die even bezig is om de nieuwe themas toe te passen.

8) Als het goed is moet het nu werken, ik had echter problemen dat die de clock niet liet zien, als jullie dat ook hebben moet je het mar ff zeggen.

9)Je Originele Klok kan je weghalen door de file (die onderaan in de rar terug te vinden is) te kopieren naar volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/. Maak wel eerst een backup van het orginele bestand of rename hem.

10)Voor als je taal niet op engels staat: Ga met iPhonebrowser naar de map Slock.theme/Bundles/com.apple.springboard/ waar je hem ook hebt neergezet in je Themes folder. In deze folder staat een map die heet "en.lproj" verander deze vervolgens in nl.lproj en het werkt. Dit is nodig om het woord ontgrendelen weg te halen van je lockscreen.

Brian_NL 23-10-08 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giel538 (Bericht 209049)
Brian ik heb nog ff een stap 9 + 10 toegevoegd, dus moet wel lukken nu.

uhmm bij stap 9 heh..
zie ik in cache 2 mappen staan; apt en findutils
nu vraag ik me af moet ik de lockclock daar bij zetten of in 1 van die 2 mappen?

Giel538 23-10-08 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 209055)
uhmm bij stap 9 heh..
zie ik in cache 2 mappen staan; apt en findutils
nu vraag ik me af moet ik de lockclock daar bij zetten of in 1 van die 2 mappen?


Hmm, bij mij staan er in de map cache geen andere mappen, het enige wat hierin staat zijn allemaal *.otf files. Weet je zeker dat je in de goede map zit? Je moet dus vanauit de root werken, dan system enzovoorts. In de map cache moet het bestand wat je erheen kopiert al bestaan. Dus misshien zit bij jouw dat bestand in 1 van die 2 mappen.

Brian_NL 23-10-08 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giel538 (Bericht 209058)
Hmm, bij mij staan er in de map cache geen andere mappen, het enige wat hierin staat zijn allemaal *.otf files. Weet je zeker dat je in de goede map zit? Je moet dus vanauit de root werken, dan system enzovoorts. In de map cache moet het bestand wat je erheen kopiert al bestaan. Dus misshien zit bij jouw dat bestand in 1 van die 2 mappen.

Gelukt met die clock bedankt!
maar.. ik kreeg net een smsje.. en dan komt er in het engels te staan close..
dan was daarvoor nog nederlands!
en ik heb wel die eng in nl veranderd van die ene map..

Undertaxxx 23-10-08 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 209022)
Undertaxx, zou ik deze mogen opnemen in de iFoneguide Cydia repo? Ik vind 'm erg mooi!

Van mij mag jij dat zeker, maar dat thema is een verzameling van enkele mods zoals Slock.Theme, LCD CLock.Theme, etc. Met andere woorden heb ik deze dus niet zelf gemaakt, daarom kan ik er helaas ook niet over beslissen. Ik kan wel even de makers ervan om toestemming vragen, dat is geen enkel probleem. Ik hoor nog van je als ik even om 'permissie' moet vragen :)

@ Vsteegman, die silent, sms, mail iconen op je lockscherm kan je bekomen door StatusNotifier te installeren, deze is verkrijgbaar via Cydia. En idd die 'tekentjes' voor je pincode in te voeren zijn erg vreemd plots, maar dat neem ik er graag bij voor deze mooie modificaties aan het Lockscherm.

@Brian_NL, jammer maar helaas, zo makkelijk is het niet. Bij het activeren van 'No Slider Text' activeer je automatisch de Engelse taal voor pop-up's, dit komt omdat het de Engelse plist file is. Dus voor een NL 'Geen Slider Tekst' zal je even de Nederlandse plist moet encrypten, bewerken, en daarna weer even decrypten. Succes

Vsteegman 23-10-08 22:08

@ Undertaxxx, zou je dit kunnen beantwoorden aub?

Ik heb als carrier Hi, ik zie bij mensen zoals Undertaxx zon heel vet carrier tekentje. Kan ik dit ook krijgen?

Giel538 23-10-08 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman (Bericht 209068)
@ Undertaxxx, zou je dit kunnen beantwoorden aub?

Ik heb als carrier Hi, ik zie bij mensen zoals Undertaxx zon heel vet carrier tekentje. Kan ik dit ook krijgen?

Zoek in Cydia maar naar KPN :)

Giel538 23-10-08 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 209067)
Van mij mag jij dat zeker, maar dat thema is een verzameling van enkele mods zoals Slock.Theme, LCD CLock.Theme, etc. Met andere woorden heb ik deze dus niet zelf gemaakt, daarom kan ik er helaas ook niet over beslissen. Ik kan wel even de makers ervan om toestemming vragen, dat is geen enkel probleem. Ik hoor nog van je als ik even om 'permissie' moet vragen :)

@ Vsteegman, die silent, sms, mail iconen op je lockscherm kan je bekomen door StatusNotifier te installeren, deze is verkrijgbaar via Cydia. En idd die 'tekentjes' voor je pincode in te voeren zijn erg vreemd plots, maar dat neem ik er graag bij voor deze mooie modificaties aan het Lockscherm.

@Brian_NL, jammer maar helaas, zo makkelijk is het niet. Bij het activeren van 'No Slider Text' activeer je automatisch de Engelse taal voor pop-up's, dit komt omdat het de Engelse plist file is. Dus voor een NL 'Geen Slider Tekst' zal je even de Nederlandse plist moet encrypten, bewerken, en daarna weer even decrypten. Succes

Ik heb ontdekt hoe die tekentjes komen, het heeft op de 1 of andere manier te maken met je LockClock.ttf die je vervangt. Als je dan toch de makers ervan aanspreekt, vraag dan ook even of dit te fixen is

hummel 24-10-08 00:54

die reflecterende dock in tenius thema zou iemand mij die willen posten aub?

en ik krijg die springboard clock niet in het tenius thema, heel raar want in de andere thema's werkt die wel?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.