iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Springboard Clock v0.1 Release ! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/23113-springboard-clock-v0-1-release.html)

Undertaxxx 05-10-08 21:22

Springboard Clock v0.1 Release !
 
1 Bijlage(n)
Deze is origineel gemaakt door iemand anders maar heb even wat kleine aanpassingen gedaan. Deze klok kan gebruikt worden op het Springboard mits een kleine aanpassing, details zijn aanwezig in de leesmij. De standaard kon alleen am of pm weergeven maar heb deze dus ook aangepast naar het 24u tijd formaat. Voor de uurweergave van de statusbalk te doen verdwijnen heb je MIM (make it mine) nodig, handig programma om zowel de naam van je provider te veranderen alsook voor de plaats waar de statusbar klok aanwezig is. Hoop dat jullie er wat aan hebben, alle reacties zijn welkom :)

King1987 05-10-08 21:56

Dank je wel Undertaxxx, ziet er geweldig uit, was ik naar opzoek :)

ArB 05-10-08 22:40

Zeer cool, ik heb hem er ook op staan :D

Undertaxxx 06-10-08 12:30

Ow al aardig wat downloads maar nog maar 2 reacties :rolleyes:

iMario 06-10-08 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 202693)
Ow al aardig wat downloads maar nog maar 2 reacties :rolleyes:

Wil wel even reageren, hoor :p
Ga hem niet gebruiken, heb hem ook niet gedownload...
Vind het maar onhandig, zo'n grote klok/datum op je SpringBoard.
Maar thx voor de tip uiteraard!

Undertaxxx 06-10-08 13:20

Héhé, gelukkig heeft iedereen zijn eigen idee/smaak. :)

Anyway, vanavond als ik thuis ben van het werk zal ik iets releasen wat velen zal verbazen, maar het is echt en het werkt :D

King1987 06-10-08 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 202710)
Héhé, gelukkig heeft iedereen zijn eigen idee/smaak. :)

Anyway, vanavond als ik thuis ben van het werk zal ik iets releasen wat velen zal verbazen, maar het is echt en het werkt :D

Ik ben benieuwd, zal met geduld afwachten :D

iMario 06-10-08 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 202710)
Anyway, vanavond als ik thuis ben van het werk zal ik iets releasen wat velen zal verbazen, maar het is echt en het werkt :D

Je maakt me nieuwschierig, man!! :o Is het al vanavond? :p

truckdiver 06-10-08 16:06

wachten wachten wachten ....
hopenlijk kom je met een nederlandstalige uitvoering

King1987 06-10-08 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 202760)
wachten wachten wachten ....
hopenlijk kom je met een nederlandstalige uitvoering

Nou, ik verwacht iets groters ;) want:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 202710)
Iets releasen wat velen zal verbazen, maar het is echt en het werkt :D

:p

iMario 06-10-08 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 202760)
wachten wachten wachten ....
hopenlijk kom je met een nederlandstalige uitvoering

De meeste draaien denk ik op Nederlands, maar sommige natuurlijk ook Engels (zoals ik). Vind Engels persoonlijk veel mooier.
Ik ben benieuwd, we wachten rustig (rustig?) af...

avdwerf 06-10-08 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 202693)
Ow al aardig wat downloads maar nog maar 2 reacties :rolleyes:

Ik vind hem niet echt handig, de tijd en datum staan er al op, en ik heb er best veel icoontjes op staan, en deze neemt nog meer plek in beslag, voor mij wordt ie dit dus niet :)

ben benieuwd waar je vnvd mee komt!

marcoryn 14-10-08 12:37

Thank You!!!!! :p

hummel 23-10-08 02:18

met het tenuis thema werkt die klok niet ? bij mijn andere thema's wel, maar bij tenuis blijkbaar niet, alhoewel ik toch een screenshot gezien heb, waar die klok wel in dat thema werkt
moet ik ergens iets aanpassen ?

hummel 24-10-08 23:54

ik snap der de ballen van
https://forum.iculture.nl/f22/i...-2-0-a-22.html

dit wil ik dus bekomen
ik krijg dus het volgende: ofwel krijg ik de achtergrond met de groene strepen en de icoontjes, zonder de klok
ofwel krijg ik dit: gewoon zwarte achtergond met de icoontjes maar wel de klok
maar onmogelijk om de klok, de achtergrond en de icoontjes te krijgen

de volgorde in winterboard maakt precies veel uit, maar ik heb al alle mogelijke combinaties geprobeerd, en het wilt maar niet lukken, ook niet als ik de wallpaper activeer als User wallpaper in winterboard, dan krijg ik m er nog niet op

help pls ? :)

Serafijn 29-10-08 23:05

Same here. het is hier met Gruppled thema ook zo. of de klok, of een zwarte achtergrond. hangt er natuurlijk vanaf welke volgorde je kiest in winterboard. maar dat is wel een beetje jammer natuurlijk. Iemand een idee/oplossing? :)

Undertaxxx 29-10-08 23:11

Gewoon die klok integreren in in map van je Thema zelf, dus de klok niet als aparte map gebruiken.

Serafijn 29-10-08 23:48

Als ik dat doe helpt het helaas ook niet. als ik de wallpaper.html in de map van mijn thema zet wordt deze alsnog zwart.
en de map van de clock in de map van het thema zetten heeft ook niet het gewenste effect helaas.
nog een ander idee?

hummel 30-10-08 01:24

zo zou het nu toch moeten werken als je gewoon het html bestand in het thema zet, hier werkt het nu alleszinds.

maar nog een vraag naar undertaxxx toe, die klok is 24 uur, maar het uur 24 wordt toch nooit weergegeven als 24, maar als 00h00? is dat te veranderen ?
want 24h58 vind ik een heel raar uur :P

Serafijn 30-10-08 13:54

Het komt omdat in mijn huidige wallpaper.html staat welke achtergrond er wordt gebruikt aangezien het thema meerdere achtergronden gebruikt. Ik denk dat ik die 2 wallpaper.html files moet gaan samenvoegen, wat gisteravond nog niet tot het gewenste resultaat heeft geleid.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.