//

Installer installeren met jailbreak

Installer installeren met jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste modders, nu doe ik mijn research voordat ik mijn vragen stel, dus wees gerust, ik heb gezocht en gezocht, Ik heb mijn iPhone 2.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-08, 01:37
Ercher Ercher is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard Installer installeren met jailbreak

Beste modders,

nu doe ik mijn research voordat ik mijn vragen stel, dus wees gerust, ik heb gezocht en gezocht,

Ik heb mijn iPhone 2.1 gejailbreaked, ik heb daarna Cydia en Installer geinstalleerd, maar vanaf dat moment kon ik mijn telefoonlijst niet meer openen, die sloot automatisch, de rest werkte prima.

Heb mijn iPhone gereset, alles eraf en weer opnieuw geprobeerd, ditmaal zonder installer. Nu heb ik dus een werkende gejailbreakte iPhone zonder installer.

Mijn vraag; Kan ik installer installeren zonder dat ik daarvoor weer een nieuwe jailbreak moet uitvoeren, waardoor ik dus alles weer kwijt ben? Of kan ik op een andere manier aan installer komen?

Andere vraag dan maar gelijk, is het het eigenlijk wel waard om installer te instaleren?

Bij voorbaat dank voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-08, 09:35
Hunter's schermafbeelding
Hunter Hunter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 208
Stuur een bericht via MSN naar Hunter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ercher Bekijk bericht
Andere vraag dan maar gelijk, is het het eigenlijk wel waard om installer te instaleren?
Nee ik denk het niet, er zijn weinig repo's en Cydia werkt vele malen beter.
  #3  
Oud 07-10-08, 09:38
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Ik kan uiteraard niet de afweging voor je maken maar mijn input is om installer NIET te gebruiken. Naar mijn mening voegt het niets toe daar er bijzonder veel via CYDIA wordt aangeboden.
  #4  
Oud 07-10-08, 09:40
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

--titel aangepast--

En ja als je tenminste SSH of Cydia hebt kun je installer installeren, anders gaat dit niet lukken.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #5  
Oud 07-10-08, 11:18
Ercher Ercher is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
--titel aangepast--

En ja als je tenminste SSH of Cydia hebt kun je installer installeren, anders gaat dit niet lukken.
Hoe kom ik aan Installer voor SSH?

EDIT
n/m, eerst verder kijken dan je neus lang is, heb het gevonden, maar wil het nu eigenlijk niet meer installeren



Ik heb vernomen dat je meer games kunt vinden via installeren dan via Cydia, dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het wil hebben

Laatst gewijzigd door Ercher; 07-10-08 om 11:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Installer installeren met cydia. Dilara Archief 3 23-01-10 11:23
Installer installeren 3Gphone Jailbreak apps en thema's 17 17-09-08 00:27
Installer 4.0 installeren via Cydia Ragdolled Jailbreak apps en thema's 10 11-08-08 00:57
Installer installeren mbliek Unlock [archief] 14 08-05-08 10:26
installer probleem met installeren nobody79 Jailbreak apps en thema's 4 15-01-08 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.