iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Reclame in apps uit Cydia verwijderen? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/23298-reclame-apps-cydia-verwijderen.html)

Semmm 08-10-08 16:03

Reclame in apps uit Cydia verwijderen?
 
is het mogelijk om de reaclmae uit de Cydia apps te verwijderen? heb nu een aantal apps uit cydia maaar soms druk je mis en dan opet er weer een hele website etc.

is het mogelijk om deze reclame weg te halen d.m.v het bestand aan te passen via openssh?

Libraguy 18-02-09 11:54

Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ben zelfs van plan om Cydia ( Jailbreak) helemaal te verwijderen om van die Poker banner af te komen. Hoogst irritant en ongevraagd. Ik wil wel betalen voor de app's als er maar geen reclame in zit.

Dus ook van mij de vraag: is het mogelijk om deze banners weg te halen?

Fab1Man 23-02-09 19:35

Welke banners bedoel je precies, die in pakketten of in de applicatie zelf als deze geïnstalleerd is?

Libraguy 01-03-09 12:50

Als ik naar SB settings ga bijvoorbeeld, dan staat helemaal onderaan een reclame banner. Soms om Unlimited ringtones downloaden, dan weer iets anders. Het zijn ads geplaatst door Admob. Ik vraag me af of ik dit moet accepteren. Het zelfde gebeurd als ik Cycorder open dan staat er een banner helemaal boven aan. B.v. Hot game: Try Splat.

DouweM 01-03-09 13:33

Of je dit moet accepteren? Hoezo, ze hebben alle recht om ads in hun software te zetten... Of je het leuk vindt is iets anders, maar ze doen niks strafbaars...

Libraguy 01-03-09 16:22

Ik ben het met je eens. Maar ik heb liever een app zonder banner en daar betaal ik dan graag voor. Dus jou antwoord heeft niet zoveel zin.

DouweM 01-03-09 17:32

Okay, begrijp ik. Ik reageerde meer op:
Citaat:

Ik vraag me af of ik dit moet accepteren.

Libraguy 01-03-09 22:15

Dat accepteren is puur persoonlijk. Ik vind het niet prettig om per ongeluk op een poker site terecht te komen.

DouweM 02-03-09 07:23

Okay, dat begrijp ik :-)

Ik weet verder niet of het mogelijk is die ads weg te krijgen, sorry...

jonathan 02-03-09 22:06

Even in de hosts-file een verwijzing van AdMob naar 127.0.0.1 zetten. Even op Google'en mocht dit je/jullie niks zeggen.

Libraguy 03-03-09 09:24

Dank voor je antwoord. Ga hier naar zoeken.

Fab1Man 12-03-09 17:59

Ads in Cydia zijn gewoon webpagina's die geladen worden als je een pakket bekijkt. Nogal moeilijk te blokken met een 127.0.0.1 redirect.

Libraguy 13-03-09 11:39

Fab1Man, bedankt voor je antwoord. Ik heb gevonden wat Jonathan bedoelde met het aanpassen van de hosts file. Ik ben daar echter een beetje huiverig voor. Veel last heb ik niet van die reclame, maar met het aanprijzingen van goksites heb ik moeite. Het gebeurd overigens niet alleen bij het bekijken van pakketten, maar er staat b.v. ook een banner in Cycorder en die raak je per ongeluk wel eens aan. Met alle gevolgen van dien. Dan betaal ik liever voor zo'n pakket, want ik vind het een schitterend programma.

djangel 25-04-11 14:54

deze is oud dat kan wel ik weet ook hoe kan aleen op een 3gs en 3g iphone

ssh open en dan /private/var/stash/applications.pwn/cydia.app

daar ff zoeken naar package.js die kopietje maken naar je pc

daar in zoekje naar var depiction = package.depiction;

en ga je veraanderen naar var depiction = null

DIT WEKT ALEN OP EEN IPHONE 3G EN E3GS DUS NIET OP IPHONE 4


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.