iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   apps vallen uit/terug beginscherm (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/23562-apps-vallen-terug-beginscherm.html)

davidarma 13-10-08 12:23

apps vallen uit/terug beginscherm
 
Hallo, iemand idee hoe t komt dat ik mijn apps niet meer kan opstarten. Wanneer ik op t icoontje druk, opent de appl om dan direct weg te vallen?
Komt dit door mijn synchronistatie met itunes of iets anders? Hoe kan ik dit oplossen?

truckdiver 13-10-08 12:46

zijn het misschien app die niet voor 2.1 bedoeld zijn maar voor een lagere firmware?
anders eens resetten,beide knoppen indrukken tot je iphone volledig uitstaat en nadien opzetten met powerknop

davidarma 13-10-08 14:08

Dank je Tuckdiver, maar dit helpt niet. t Zijn enkel de apps uit de apple store. De firmware klopt ook. Geen andere suggesties?

davidarma 13-10-08 14:58

HALLO? probleem opgelost, machtiging computer itunes ontbrak...
:)

emetselaar 08-12-08 22:37

ik heb dit ook sinds vandaag, heb alleen vandaag muziek erop gezet! maar de games enz.vallen telkens weg en kom ik in het hoofdscherm! Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

daryl 26-12-08 22:46

Telkens als ik op een icoontje van een game duw, spring het direct terug naar mijn homepage
Iemand ervaing ermee?

mrgoodkat 27-12-08 03:05

Het kan te maken hebben met dat je computer geen machtiging heeft, stel dit in iTunes in of als je via SSH ge-upload hebt kan het te maken hebben met dat de rechten niet goed staan zorg dat je de rechten op 0777/0775 hebt staan.

thijsvh 27-12-08 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrgoodkat (Bericht 235070)
Het kan te maken hebben met dat je computer geen machtiging heeft, stel dit in iTunes in of als je via SSH ge-upload hebt kan het te maken hebben met dat de rechten niet goed staan zorg dat je de rechten op 0777/0775 hebt staan.

welke rechten bedoel je hier precies ? welke map ?

mrgoodkat 28-12-08 02:48

Hiermee bedoel ik de app die crashed, als je SSH'ed naar je iphone en in de Applications folder kijkt moet je deze ergens zien staan, bij eigenschappen/info zie je ergens iets over rechten, stel deze in op 0777, dan zou hij moeten werken.

thijsvh 28-12-08 21:47

Ok zo, duidelijk, maar het zijn allemaal progjes die via iTunes en vanuit de appstore geinstalleerd zijn. Op 1 of andere manier verdwijnt de machtiging om het prog te gebruiken, want probleem is op te lossen door een nieuw progje te kopen of dubbel klikken op een willekeurige app in iTunes. Heel vreemd en vervelend.

BruceSV 29-12-08 01:58

Je moet je computer machtigen via Itunes... FF zoeken tussen de opties bovenaan in itunes ;) suc6

thijsvh 29-12-08 10:13

dank je, weet ik, echter waarom verliest ie deze machtiging weer ?

traggerhippy 07-01-09 13:23

Ik heb mijn iPhone net naar 2.2 geupdate en een paar spelletjes en applicaties via cydia gedownload, maar als ik ze aan het spelen ben gaat ie plots terug naar het beginscherm. Soms na 2 seconden al, soms na 20 pas.
Opnieuw instaleren helpt niet.
Ik heb het zelfs een keer gehad als ik bij mijn instellingen zat dat ie terug naar het beginscherm sprong.

Weet iemand misschien hoe het komt of hoe ik het kan verhelpen?

Alvast bedankt.

Ronald078 08-01-09 18:16

ik heb precies hetzelfde met fieldrunners, na een half uur spelen klapt hij eruit erg frustrerend en het gebeurd telkens op hetzelfde moment.

kruger-iphone 08-01-09 19:07

en hier nog iemand die het zelfde probleem heeft

Kickaz 04-02-09 23:45

Mijn iphone blijft in scherm contacten staan.
Ik krijg hem niet naar het beginscherm.
Heeft iemand een oplossing?????

Ondertussen probleem verholpen.
Home en powerknop tegelijk in drukken.

Neosto 08-02-09 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ronald078 (Bericht 241343)
ik heb precies hetzelfde met fieldrunners, na een half uur spelen klapt hij eruit erg frustrerend en het gebeurd telkens op hetzelfde moment.

Bij mij precies hetzelfde. Bij fieldrunners en ook brainchart. Heel irritant dit! Is hier al een oplossing voor? Lijkt wel of hij crashed! Tis toch zeker geen windows waar we mee draaien :-) Dan kan ik het begrijpen lol. Als iemand weet waar het aan ligt dan hoor ik graag.

Greets neosto

omehar 14-02-09 16:54

Ook bij mij werkten de apps niet meer en gingen na opstarten direct naar springboard.
Dit is wat bij mij heeft geholpen:

Naar itunes > store > computer mactigen en dan synchroniseren.
De backup kun je skippen. Gek genoeg heb ik de iphone moeten rebooten en itunes afsluiten en weer opstarten voordat alle apps het weer deden. Hoe dit kan? Ik weet het niet maar bij mij doet alles het weer!

Williamsg 15-05-09 18:54

Ik heb dit ook bij Apple apps
Bijvoorbeeld het weer en mail ikhoop niet dat het een hardware matig defect betreft!

Dutchskill 15-05-09 19:21

Dat heb ik ook wel is.. Maar na een reset kan ik weer een tijdje ermee door (en dan vallen ze weer terug naar springboard, en moet ik weer resetten)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.