iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   mxtube crash (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/23704-mxtube-crash.html)

nutty75 15-10-08 22:52

mxtube crash
 
Ik heb me sufgezocht hier op het forum en op het internet, maar kan nergens iets vinden over personen die hetzelfde hebben als ik. Tenminste, met FW1.1.4 was het een probleem heb ik begrepen, maar bij 2.1 is daar niets over bekend zo lijkt het. Toch hoop ik dat er iemand iets weet of misschien wel hetzelfde heeft (gehad).

MXtube werkte prima eigenlijk. Tot vanavond. Alles werkt goed, behalve de "search"-optie. Zodra ik daar iets invul en op "zoek" druk, crashed Mxtube en gaat mijn Iphone weer naar het springboard.
Ik zou uiteraard nog kunnen proberen de App. via Cydia te verwijderen en opnieuw te installeren. Echter ben ik dan bang dat ik alle reeds gedownloade vids kwijt ben!

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Nogmaals, ik heb niets geinstalleerd vanavond, of veranderd op mijn Iphone, ineens crashed Mxtube in de searchoptie van de app..

Alvast bedankt.

hermanb 15-10-08 23:38

ik heb vanavond ook Mxtube geinstaleerd gehad en eerst werkte hij prima maar ook ineens crashed hij bij het zoeken. Ik heb wel de App verwijderd ( de downloads blijven staan) en weer opnieuw geinstalleerd maar ook nu zonder resultaat. Hierna echt alles gedeinstaleerd en verwijderd ook de mappen en downloads maar na installatie hetzelfde resultaat. Deze oplossing werkt dus niet. wie weet het wel?

scorpioking 16-10-08 19:09

Hetzelfde probleem, bij het invullen en op zoeken klikken gaat de iphone ook opeens naar springboard. Heeft deze week nog perfect gewerkt maar nu niet meer. Al paar keer verwijdert en terug geinstalleerd. Oplossing mogelijk?

scorpioking 16-10-08 19:14

Het lijkt wel of er nog zullen komen met dit probleem, gebeurt precies op hetzelfde moment dat Mx Tube niet meer gaat.

nibbit88 16-10-08 19:19

Hier hetzelfde probleem! Jammer.

cveetje 16-10-08 20:54

Ook hetzelfde probleem!!!:mad:

scorpioking 16-10-08 21:04

Dan moet er toch wel een probleem zijn met MxTube.

macron 16-10-08 21:45

ook hier ineens plotsklaps hetzelfde probleem!!!!

Reem0nN 16-10-08 23:27

Jup bij mijn 2G US 8 GB & 3G 16 GB White ook , blijkbaar een lang verwachte bug :confused:

iMick 16-10-08 23:47

Het ligt denk ik meer dat ze bezich zijn met de zoeresultaten.
Bv. dat je ook van de normale youtube site filmpjes kan gaan downloaden/streamen.
Iedereen heeft dit namelijk volgens mij:p

cveetje 17-10-08 07:23

jipi,vanmorgen werkte het weer van ik

Reem0nN 17-10-08 09:15

ja ff getest , bij mij werkt het ook weer :D

hermanb 19-10-08 01:11

na een oponthoud van 1 dag werkt mx tube weer als vanouds. schijnbaar loopt het zoeken toch via hun site en zat daar even een probleem. Had nog wel een mailtje die kant opgestuurd maar geen antwoord op gekregen gelukkig wel weer een werkende mx tube

joppe 19-10-08 14:11

bij mij krijg ik regelmatig een foutmelding terwijl ik aan het downloaden ben. Er staat dat als het probleem zich blijft voordoen. Ik het opnieuw moet instaleren ik heb dat gedaan maar het blijft. Soms krijg ik de melding niet en soms weer wel :(

Lexxus 21-10-08 13:13

heey,
dus eigelijk zegge jullie dat je gewoon even moet w88 en dan gaat het vanzelf wel weer over,

ik heb idd het probleem dat hij telkens uitvalt,
heb laats wel een filmpje kunnen downloaden maar daarna viel die weer telkens weg.
pfff wat een zooi zeg

cveetje 21-10-08 13:50

Hmm,raar vandaag werkt het weer niet van ikke!!!!!
nie meer tof,ene dag lukt het en 2 dagen erna weer hetzelfde probleem:mad::mad:

Jchan 21-10-08 14:20

Het werkt nu bij mij ook niet. Echt een raar probleem. Waaraan zou het kunnen liggen?

ztephan 21-10-08 15:32

aan de server ik heb het ook.. ik wist niet eens wat dit programma was dus snel gedownload maar et werkt niet:P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:16.