iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Locksreen Weather Widget (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/23705-locksreen-weather-widget.html)

Undertaxxx 15-10-08 23:12

Locksreen Weather Widget
 
1 Bijlage(n)

Zoals gezegd ging ik deze vandaag nog even posten. Deze add-on voor winterboard maakt het mogelijk om het "weer" op je Lockscreen weer te geven. Bovendien heeft deze add-on ook de mogelijkheid om de informatie van StatusNotifier weer te geven op je Lockscerm. Deze moet gewoon gekopieerd worden naar de map Themes van winterboard, daarna even enablen ook uiteraard. Je kan je eigen regio/land instellen in de Configure.Me file, deze kan je terugvinden in de private folder. So Enjoy

Created By Aldwin


sjoeii 16-10-08 00:37

Thanx, eindelijk een goede locksceer

Stiruam 16-10-08 00:39

Soooooow dies wreed man :D Super die gaat zeker op mijn iPhone :D Uit welk theme komt de slider btw?

Greetz, Stiruam

Undertaxxx 16-10-08 09:02

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 206244)
Soooooow dies wreed man :D Super die gaat zeker op mijn iPhone :D Uit welk theme komt de slider btw?

Greetz, Stiruam

Slider komt van Tenius Thema, heb hem vanonder even in de bijlage gedaan. :)

ArB 16-10-08 09:08

Leuk heb hem erop gezet. Vraagje kan ik er ook twee onder elkaar zetten ?

Undertaxxx 16-10-08 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 206288)
Leuk heb hem erop gezet. Vraagje kan ik er ook twee onder elkaar zetten ?

Hey Arb,

Dat zou eventueel mogelijk zijn maar dan moet de add-on voor StatusNotifier een beetje op schuiven. Ik zal het vanavond even vragen aan de maker van dit prachtige thema of hij eventueel een 2de locatie kan toevoegen.

PS: Probeer alvast eens even om een 2de Locatie toe te voegen aan de ConfigureME file, dus het moet er dan als volgt uitzien. Laat uiteraard even weten of het werkt al dan niet. ;)

var locale = "Mechelen, Belgium"
var locale = "Brussel, Belgium"

avdwerf 16-10-08 10:01

Dat gaat natuurlijk niet werken, dan laat hij alleen brussel zien :) Je overschrijft de eerste variabele met de tweede...

Undertaxxx 16-10-08 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf (Bericht 206310)
Dat gaat natuurlijk niet werken, dan laat hij alleen brussel zien :) Je overschrijft de eerste variabele met de tweede...

Zo hebben we ook weer iets bijgeleerd :)

rikfrombelgium 16-10-08 13:32

ok, mijn vraag is al verwijderd maar soit, het maakt niet veel uit. Ik heb uiteindelijk de map gevonden en het staat in mijn lijst van winterboard. Enige probleem is dat ik het aanvink maar er niets verandert. Er staat niets op mijn lockscreen.

Undertaxxx 16-10-08 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 206370)
ok, mijn vraag is al verwijderd maar soit, het maakt niet veel uit. Ik heb uiteindelijk de map gevonden en het staat in mijn lijst van winterboard. Enige probleem is dat ik het aanvink maar er niets verandert. Er staat niets op mijn lockscreen.

Je moet de add-on helemaal bovenaan de lijst plaatsen bij WinterBoard...

rikfrombelgium 16-10-08 15:19

heb ik gedaan. Had ik misschien het bestandje zelf in de map moeten zetten? en niet de map met het bestand dan in?
Het is vreemd dat ik het kan aanvinken in winterboard zelf.

Undertaxxx 16-10-08 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 206423)
heb ik gedaan. Had ik misschien het bestandje zelf in de map moeten zetten? en niet de map met het bestand dan in?
Het is vreemd dat ik het kan aanvinken in winterboard zelf.

Je moet alleen maar de map homescreen- 1weekweather.theme in de map Themes plaatsen van WinterBoard, zou meteen moeten werken dan. Welke andere plugins heb je nog enabled met WinterBoard mss ?

rikfrombelgium 16-10-08 15:36

is dat dan nog een andere map dan dan die van de lockscreen weather widget? Zoja, vanwaar moet ik die dan halen? Sorry voor de vragen misschien, maar zo simpel als copy paste van jouw overigens heel handige widget is het blijkbaar ook niet, en ik wil het echt wel gebruiken.

De enige andere dingen die op winterboard werken zijn abstract theme en een ander toetsenbord.

EDIT:
ok, ik heb een beetje gezocht op het forum van mactheme en die aldwin zijn uitleg grondig aan de praat gekregen en alles werkt nu. Bedankt voor de tip en de uitleg.

Raggamannn 17-10-08 02:09

Ik geloof dat ik dom bezig ben, maar ik krijg helemaal geen map te zien met de benaming: 1weekweather.theme..

want nadat ik het uitpak krijg ik 1 file die windows niet herkent?

rikfrombelgium 17-10-08 07:29

dat is dus nog iets dat in dezelfde map "themes " moet terecht komen voor het werkt. Je vindt het op de site www.macthemes2.net gebruik de zoekfunctie voor lockscreen aldwin ofzo en je komt in de topic waar je alles vindt wat je moet weten.

Undertaxxx 17-10-08 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 206652)
dat is dus nog iets dat in dezelfde map "themes " moet terecht komen voor het werkt. Je vindt het op de site www.macthemes2.net gebruik de zoekfunctie voor lockscreen aldwin ofzo en je komt in de topic waar je alles vindt wat je moet weten.

Er is helemaal niets dat nog in die map moet komen, werkt perfect hier zoals ik het in de beginpost heb geupload. Alleen voor de StatusNotifier info berichten heb je wel de applicatie StatusNotifier nodig.

Nikooos 17-10-08 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raggamannn (Bericht 206638)
Ik geloof dat ik dom bezig ben, maar ik krijg helemaal geen map te zien met de benaming: 1weekweather.theme..

want nadat ik het uitpak krijg ik 1 file die windows niet herkent?

die moet je dan ook gewoon uploaden naar de juiste plek in je iphone en dan werkt het wel.

Dat het in windows niet wordt herkend, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet werkt op je iPhone. Het is tenslotte niet iets voor windows ;)

rikfrombelgium 17-10-08 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 206671)
Er is helemaal niets dat nog in die map moet komen, werkt perfect hier zoals ik het in de beginpost heb geupload. Alleen voor de StatusNotifier info berichten heb je wel de applicatie StatusNotifier nodig.

sorry, maar toen ik enkel het rarbestand heb geupload dat jij aangaf werkte het niets. Dan sprak je van een 2de map, 1 week ..., en die heb ik gevonden op dat andere forum. Pas toen ik dat op mijn iphone in de themes map heb gezet werkte alles zoals het hoort.

Raggamannn 18-10-08 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 206695)
sorry, maar toen ik enkel het rarbestand heb geupload dat jij aangaf werkte het niets. Dan sprak je van een 2de map, 1 week ..., en die heb ik gevonden op dat andere forum. Pas toen ik dat op mijn iphone in de themes map heb gezet werkte alles zoals het hoort.


Ik heb het al opgelost.

Nadat je het bestand uitpakt wat hierboven is gegeven. krijg je een bestand waar geen extensie aan zit. Dus windows herkent het niet en het werkt ook niet als je hem zo op je iPhone zet.

Wat ik heb gedaan is zelf de extensie (op het uitgepakte bestandje) *.rar toegevoegd. en opnieuw uitgepakt. Dus heb hem in totaal 2 maal uitgepakt.

wanneer je dit doet dan zie je wel de bestanden Casio.theme, etc.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Undertaxxx 18-10-08 09:19

Als ik de rar open van de beginpostr zie ik het volgende -> homescreen- 1weekweather.theme :)

Raggamannn 18-10-08 12:20

dat is raar genoeg bij mij dus niet het geval. Ik heb het namelijk ook met die casio.theme van je andere post.

rikfrombelgium 18-10-08 14:57

dat wa dus bij mij ook het geval.

blondie213 18-10-08 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 206952)
Als ik de rar open van de beginpostr zie ik het volgende -> homescreen- 1weekweather.theme :)

Ik helaas niet.
Gebruik winrar en heb nooit problemen maar als je renamed naar .rar dan kun je bestanden inderdaad gewoon zien.

Undertaxxx 18-10-08 20:59

Hebben jullie toevallig 'extensies voor bekende bestandentypes verbergen' aangevinkt ofzo ? Zou niet weten waarom deze anders perfect zichtbaar zijn hier en bij andere niet.

Jakiie 18-10-08 21:10

Super leuk! ;) Neem ik zeker mee! Zo even met WinSCP hem er inzetten hoor!

Undertaxxx 18-10-08 21:23

Er zijn intussen al enkele updates geweest maar ben deze vergeten te posten. Dus bij deze even allemaal opnieuw downloaden en installeren, er zijn enkele bug fixes gebeurt en enkele problemen ivm spatie/ruimte opgelost.

Giel538 19-10-08 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 206426)
Je moet alleen maar de map homescreen- 1weekweather.theme in de map Themes plaatsen van WinterBoard, zou meteen moeten werken dan. Welke andere plugins heb je nog enabled met WinterBoard mss ?

En waar kan ik die map themes vinden dan ? Ik heb i-Funbox om mee te browsen, maar zie in de winterboard.app geen map themes


edit:
found: private/var/stash/themes

edit2:

help !!!
ik heb die slider ook erop gezet, gewoon uitgepakt en in die map themes, maar die werkt niet :( enig iemand idee? Ik heb ale standaard themes van winterboard verwijderd, maar dat mag niet uitmaken denk ik

hummel 25-10-08 01:24

is het ook mogelijk om de klok in 24 uur te krijgen ipv am en pm ? nee zeker

King1987 04-11-08 23:16

Undertaxxx,

Ik woon in kruiningen, nederland, hoe voor ik dat in? want als ik dat zo invoer:

var locale = "Kruiningen, Holland" //"OCN|AU|VIC|MELBOURNE" //"ASI|PH|RP077|MAKATI" //e.g. 'Defiance, Ohio'|'Moscow, Russia'|'Ledyard, AT'|'London, UK'

kent hij dat niet? Enig idee?

Edit: Netherlands werkt ook niet ;)

Undertaxxx 04-11-08 23:22

Je moet wel zeker zijn dat Kruiningen is ondersteunt voor weerlocaties, hier in BE zijn dat alleen steden zoals Mechelen, Brussel, Antwerpen, enz.

King1987 04-11-08 23:26

Nou in de weer app van apple zelf zit wel Kruiningen. Hoe kom ik te weten welke wel/niet ondersteund worden? Is daar een lijstje van?

macfreaker 05-11-08 05:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 213591)
Nou in de weer app van apple zelf zit wel Kruiningen. Hoe kom ik te weten welke wel/niet ondersteund worden? Is daar een lijstje van?

Kijk eens op yahoo.com en klik op weather en geef daar uw plaats in dan zie je wel of het kan. Anders gaat die de dichts bijgelegen plaats nemen. En voor nederland gebruik je gewoon NL, zoals ik voor belgie BE gebruik.

King1987 05-11-08 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 213612)
Kijk eens op yahoo.com en klik op weather en geef daar uw plaats in dan zie je wel of het kan. Anders gaat die de dichts bijgelegen plaats nemen. En voor nederland gebruik je gewoon NL, zoals ik voor belgie BE gebruik.

Oke, bedankt macfreaker! Ga het straks thuis proberen :D

En Undertaxxx natuurlijk voor het hele weather gebeuren :)

Undertaxxx 05-11-08 11:55

Ik heb weer een gruwelijk mooie Lockscreen setup gevonden, ik zal deze vanavond mee releasen als extra. Deze bevat een Kalender, weer voor 1 dag & het weer voor de volledige week. Moet zeggen dat dit de mooiste setup is voor het Lockscherm dat ik al gezien heb, echt klasse :).

Alleen nog even de spatie tussen het dag en week weer aanpassen want deze zitten iets te kort op elkaar. Ook moet de weekkalender vanaf maandag beginnen en niet vanaf zondag, hopelijk straks bij de release opgelost.

http://img152.imageshack.us/img152/4275/img0001dl2.png

Snizzle 24-10-09 13:34

3 Bijlage(n)
Het is al een oud topic, maar ik wil toch nog even een vraag erover stellen!
Ik wil dit thema zo graag, want het ziet er echt heel goed uit!

Lockscreen:
  • Ik krijg maar geen background?
  • Waar vind ik de oude slider terug?
En ik vind het raar dat die background het wel doet als ik mijn pincode moet invoeren of ik gebeld wordt!

Alvast bedankt!
(heb 3 bijlages erbij gedaan om het duidelijk te maken!)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.