iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Bootlogo aanpassen met LogoMe (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/23864-bootlogo-aanpassen-logome.html)

Jakiie 19-10-08 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 207355)
Vreemd, nadat het nieuwe logo was geïnstalleerd heb ik direct een reboot gedaan. Het nieuwe logo werkt en verder geen gekke dingen mee gemaakt met de iPhone. Zal misschien een combinatie van thems en geïnstalleerde software zijn misschien? Wie weet...

Heb je de iPhone nu alweer terug in de 'normal mode'?

Volgens mij heeft de gebruiker Jakiie ook geen problemen ondervonden.

Nee, bij mij ging alles vlekkeloos! Had de ImageShack link ingevuld van een bootlogo, laten downloaden, even preview bekeken, en daarna ingesteld. Ging echt vlekkeloos allemaal.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 207359)
Ja denk dat het gewoon de mix was van enkele WinterBoard themas/mods, IntelliScreen en dan nog een telefoon gesprek intussen :rolleyes:. Dit zal mss effe misgelopen zijn terwijl ie de BootLogo aan het flashen was, heeft uiteraard geen andere schade toegebracht. Iphone werkt weer zoals daarvoor maar wel met een nieuwe BootLogo hé :)

Wel vervelend! Maar gelukkig is het opgelost ;)

----

Oja, btw: Misschien is het handig als iemand hier even de standaard/officiële Bootlogo van Apple post, voor het geval dát. ;)

Groetjes!

iScorpio 19-10-08 21:53

Met andere woorden, dit programma is aan te raden!

RNMC 19-10-08 22:48

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakiie (Bericht 207362)
Nee, bij mij ging alles vlekkeloos! Had de ImageShack link ingevuld van een bootlogo, laten downloaden, even preview bekeken, en daarna ingesteld. Ging echt vlekkeloos allemaal.



Wel vervelend! Maar gelukkig is het opgelost ;)

----

Oja, btw: Misschien is het handig als iemand hier even de standaard/officiële Bootlogo van Apple post, voor het geval dát. ;)

Groetjes!

Hierbij wat bootlogo's plus de backup bootlogo's origineel.

ArB 19-10-08 23:10

Geinig programma :)

iScorpio 19-10-08 23:31

Bij deze dus nog even de default boot logo voor als je terug wilt (dank aan RNMC).

http://www.micheldeboer.nl/iphone/Default_Boot.png

Jakiie 20-10-08 10:26

Ja, super zo :)

Thankyou!

dikkiedick51 20-10-08 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 207355)
Vreemd, nadat het nieuwe logo was geïnstalleerd heb ik direct een reboot gedaan. Het nieuwe logo werkt en verder geen gekke dingen mee gemaakt met de iPhone. Zal misschien een combinatie van thems en geïnstalleerde software zijn misschien? Wie weet...

Heb je de iPhone nu alweer terug in de 'normal mode'?

Volgens mij heeft de gebruiker Jakiie ook geen problemen ondervonden.

Heb dezelfde als jouw zonder problemen geinstalleerd!! :D

massiebassie 20-10-08 13:36

Ik heb dit ook geinstalleerd. Nu werkt bij mijn iPod Touch de home en power button niet meer. Hoe kan ik dit het beste oplossen. Applicatie verwijderen helpt niet...

truckdiver 20-10-08 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door massiebassie (Bericht 207558)
Ik heb dit ook geinstalleerd. Nu werkt bij mijn iPod Touch de home en power button niet meer. Hoe kan ik dit het beste oplossen. Applicatie verwijderen helpt niet...

heb je misschien een te grote afbeelding genomen?
dan veel kans dat je opnieuw moet gaan jailbreaken en unlocken.

*NOTE* If the application ever warns you that the logo is too large, do not install, because it could cause you to restore your phone.

iScorpio 20-10-08 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door massiebassie (Bericht 207558)
Ik heb dit ook geinstalleerd. Nu werkt bij mijn iPod Touch de home en power button niet meer. Hoe kan ik dit het beste oplossen. Applicatie verwijderen helpt niet...

Ik lees meer problemen met de iPod Touch. Het lijkt er op dat deze applicatie alleen bedoelt is voor de iPhone. Ik heb het openings bericht hierop aangepast.

Ben bang dat je de Touch opnieuw moet voorzien van de firmware, tenzij iemand anders een beter idee heeft.

massiebassie 20-10-08 14:02

Ik heb een afbeelding van de site van ispazio gehaald. Kreeg geen melding dat de afbeelding te groot was...
Als er geen andere oplossing is dan zal ik opnieuw firmware er op zetten... Moet ik zeker ook weer opnieuw jailbreaken?

nighttrain 20-10-08 14:14

Nu nog een prog om het restorelogo te installeren en de wereld is weer perfect.

massiebassie 20-10-08 14:58

Ik heb inmiddels opnieuw Quickpwn (met bootlogo vervangen) opnieuw gedraaid en het werkt weer!! Gaat wat sneller dan dat je eerst via herstellen de boel terugzet. Je bent dan al je jailbreak instellingen kwijt...
Bedankt voor de reacties!!

Astro 20-10-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door massiebassie (Bericht 207568)
Ik heb een afbeelding van de site van ispazio gehaald. Kreeg geen melding dat de afbeelding te groot was...
Als er geen andere oplossing is dan zal ik opnieuw firmware er op zetten... Moet ik zeker ook weer opnieuw jailbreaken?

Heb via iphone bootlogo van ispazio site (I like rainbows) en werkt zonder probleem. Dus kan inderdaad aan touch liggen...

http://users.telenet.be/_astro_/iphone/retro_boot.png

ziet er volgens mij echt super uit :D

Jakiie 20-10-08 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door massiebassie (Bericht 207591)
Ik heb inmiddels opnieuw Quickpwn (met bootlogo vervangen) opnieuw gedraaid en het werkt weer!! Gaat wat sneller dan dat je eerst via herstellen de boel terugzet. Je bent dan al je jailbreak instellingen kwijt...
Bedankt voor de reacties!!

Off-topic
Heey Massie,

Ik zie dat je een iPod Touch (2e Generatie) hebt!
ik wist niet dat je die al kon jailbreaken? ;)

Of loop ik nu qua nieuws achter? haha! ;)


reemar 20-10-08 16:09

Werkt op mijn Us gejailbreakte ook, bedankt voor je info en uitleg. ben er blij mee..........

Gr.Reg.

massiebassie 20-10-08 16:28

Foutje van mij Jakiee!! :-0 (is 1e generatie)

iScorpio 20-10-08 17:22

Ondertussen is versie 1.03 uitgekomen welke de home/sleep button problemen moet oplossen.

Jakiie 20-10-08 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 207661)
Ondertussen is versie 1.03 uitgekomen welke de home/sleep button problemen moet oplossen.

Ooh, zal even kijken en dan updaten. ;) Btw, gefeliciteerd met je 1.500 posts!

jdenijs 21-10-08 01:03

Ik


gebruik nu deze:
http://www.spaziocellulare.com/ispaz...umbs_apple.png
geistallerd met versie 1.0.3 en heb totaal geen problemenen.
Werkt perfect !!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.