Bootlogo aanpassen met LogoMe discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik plaatjes online zetten zodat ik ze kan gebruiken met LogoMe?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik plaatjes online zetten zodat ik ze kan gebruiken met LogoMe?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan ook bijvoorbeeld Photobucket.com gebruiken. Dat is ook een erg goede website voor het hosten van afbeeldingen. Maar moet je je wel eerst registreren. Bij Imageshack hoeft dat niet. Succes!
|
|||
|
|||
@ Jakiie: Dankjewel.
Imageshack.us is goed inderdaat |
|
||||
|
||||
Hoe maak je een backup van een bootlogo?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De bootlogo op de vorige pagina, met een transparante achtergrond verschilt overigens met andere 'originele' bootlogos die een zwarte achtergrond hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Momenteel gebruik ik deze..
|
|
||||
|
||||
Ook vet, alleen niet zo'n fan van die kleurtjes...
|
|
||||
|
||||
Ow en hiervoor had ik deze, ook wel een mooie..
|
|
||||
|
||||
ik krijg die niet in m'n phone, waar staat die op het net?
edit; wat is .png? Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 31-10-08 om 02:47. |
|
||||
|
||||
.png is een afbeeldingbestand.. Moet lukken
|
|
||||
|
||||
Hij geeft aan dat de url niet bestaat oid...
Nee dat doet hij niet, ik krijg dan als boot logo het logo van imgboot en of ik hun site wil bezoeken... nee hij doet het toch, die met dat gekleurde appeltje heeft alleen een zwarte balk boven in...had jij dat ook? Ik probeer nu nog even die andere.... edit nr 7; werken beide perfect! Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 31-10-08 om 03:12. |
|
||||
|
||||
Die gekleurde is idd niet schermvullend.. Maar als hij eenmaal geinstalleerd is merk je er weinig van.. En die grijze moet je gwn goed kijken wat je intikt, je maakt al gauw fouten met al die cijfertjes in de link..
Inmiddels gelukt? |
|
||||
|
||||
Laat me raden, je hebt de grijze ingesteld?
Ik heb die er nu namelijk weer op gezet |
|
||||
|
||||
Ik gebruik nu deze.. Werkt goed moet ik zeggen. Je kunt er zo met google afbeeldingen al een paar vinden formaat 320X480 dan heb je een bootlogo
P.s kan men het bootlogo niet met Winscp vinden??? kan je die alleen met LogoMe veranderen? Laatst gewijzigd door Fasty; 02-11-08 om 10:03. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik trouwens deze >.>
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik nu deze. Vind ik persoonlijk heel geslaagd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag logome | ruberinho | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-02-11 22:16 |
Probleem met volume aanpassen | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 5 | 23-12-09 13:52 |
Fout bij installeren LogoMe | Rover110 | Archief | 3 | 17-10-09 13:36 |
HELP!, LogoMe geïnstalleerd en nu doet die het niet! :( | VerCouter | Archief | 5 | 21-03-09 14:25 |
|
|