iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Logo's KPN zorgt voor 3G crash (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/23971-logo-s-kpn-zorgt-voor-3g-crash.html)

whosnext 21-10-08 17:05

Logo's KPN zorgt voor 3G crash
 
Op apt.hackers.nl heb ik KPN logo's geinstalleerd echter geeft dit het probleem dat mijn 3G verbinding niet meer werkte.

Dus gedeinstalleerd en het werkte weer... dus hier moet nog even naar gekeken worden door de mannen ;)

King1987 21-10-08 17:26

Misschien een idee om die van Ifoneguide te gebruiken? Die werken bij mij wel, heb nog niet een 3G maar je weet maar nooit ;)

Jakiie 21-10-08 17:28

Bedoel je van die Carrier Logo's?

Want ik heb hier nog wel een KPN Carrier Logo liggen, maar die moet je dan wel via WinSCP even erop doen ;)

whosnext 21-10-08 18:07

KPN
 
Ja carrier logos van de hackers en op die van ifoneguide krijg ik nu error 404 dus ... gaat lekker met die repo's :D

Jakiie 21-10-08 18:09

Snap je hoe je met WinSCP die carrier logo's moet installeren?
Want dan wil ik je best wel even de KPN Carrier Logo sturen die ik in me computer heb staan ;)

(Ik zit zelf bij T-Mobile)

whosnext 21-10-08 18:12

Logo's
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakiie (Bericht 208100)
Snap je hoe je met WinSCP die carrier logo's moet installeren?
Want dan wil ik je best wel even de KPN Carrier Logo sturen die ik in me computer heb staan ;)

(Ik zit zelf bij T-Mobile)

Nee installeer ze wel van een ander moet even zoeken op welke source die stonden volgens mij van de duitse apple lovers...

Maar evengoed bedankt... ;)

Jakiie 21-10-08 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whosnext (Bericht 208103)
Nee installeer ze wel van een ander moet even zoeken op welke source die stonden volgens mij van de duitse apple lovers...

Maar evengoed bedankt... ;)

Ooh geen dank hoor, was geen moeite ;) In iedergeval succes!

bangnl 22-10-08 00:20

Ik had zelf ook problemen met het veranderen van mijn tmobile logo en met de gene van ifoneguide kan je hem met behulp van Winterboard zo inladen :D

whosnext 22-10-08 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bangnl (Bericht 208252)
Ik had zelf ook problemen met het veranderen van mijn tmobile logo en met de gene van ifoneguide kan je hem met behulp van Winterboard zo inladen :D

Daar kreeg ik een foutmelding op ... error 404 op de pagina en ook tijdens de installatie een error.

Maar wat bedoel je met via Winterboard zo inladen....

sjoeii 22-10-08 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whosnext (Bericht 208255)
Daar kreeg ik een foutmelding op ... error 404 op de pagina en ook tijdens de installatie een error.

Maar wat bedoel je met via Winterboard zo inladen....

Je moet het via Cydia downloaden van ifoneguide en vervolgens met behulp van Winterboard activeren. werkt prima hier

whosnext 22-10-08 10:13

Heb ze nu gedownload iphone reboot wel gelijk maar welke optie moet ik dan in winterboard aanklikken.
Tevens heb ik de winscp methode na dir 20408 ook geprobeert gisteren werkt ook niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.